Ja Djoels dat begrijp ik. Mijn man en ik testen ook altijd samen Tis ten slotte iets van jullie allebei he!
djoels .. waarom wonen jullie niet samen?? ennuh gaan jullie dat wel doen als de kleine er is of ben ik nu heeeeeeel nieuwschierig?? ( stiekem weet ik dat ikd at wel ben hihi)
haha Mecha, dat mag je vragen hoor! We wonen ver uit elkaar, ruim 120 km. We gaan zeker samenwonen dan, maar nu nog even niet... hij heeft daar nog zoveel dingen als werk / sport en ik hier... Hij heeft nog geen rijbewijs, gaat hij nu binnenkort een snelcursus voor doen.... We schelen tien jaar , hij is 25 en ik 35. Sterker nog, hij woont nog bij zijn ouders Hij komt zeker bij mij wonen, maar we vinden het nu ook zo heerlijk... houdt het spannend als je elkaar een aantal dagen ziet en dan weer niet ziet. We hebben net 19 dagen 24 uur op elkaars lip gezeten tijdens een reis door Cuba, heerlijk is dat en dat gaat prima. We zien het wel hoe het leven gaat lopen. Eerst oefenen met samenwonen is ook niet verkeerd, zul je kunnen denken, ach, dat heb ik al eens gedaan en dat werkte ook niet, dus wie zegt wat goed is.... Niemand weet hoe de toekomst loopt... en daar houd ik eigenlijk wel van. Ik ben heel erg dol op hem en hij op mij en dat al ruim 2,5 jaar. We willen graag een kindje en gezien mijn leeftijd zijn we gewoon wel al 'begonnen' met proberen omdat ik niet meer de jongste ben. Het voordeel van alles is dat hij geen eigen huis heeft wat hij kwijt moet en ik heb mijn eigen huis met een heerlijke grote tuin en 4 slaapkamers, met andere woorden, voldoende ruimte voor een man en kind erbij! Mocht ik zwanger zijn is hij zo ingetrokken hier, ben ik pas over een half jaar zwanger, dan woont hij hier waarschijnlijk pas over een paar maanden! We waren vandaag heerlijk weg samen en opeens dachten we 'wat nu als blijkt dat ik zwanger ben'... Allebei glunderende oogjes en een heerlijk gevoel... Dan pakt hij mijn hand en kust hij me en ben ik zo gelukkig. Zo moet het leven zijn...
owwh nee hoor dat denk ik helemaalniet whaha ik ben niet zo moeilijk bij mij was het juist andersom ofzo ...:S misschien juist vergelijkbaar ik kende me vriend nog niet eens toen hij al bij me woonde. Hij zat 3 maanden achter me aan voordat hij op bezoek mocht komen na het 2e bezoekje is hij nooit meer weggegaan :S ja met ruzie misschien maar we wonen nu bijna 2 jaar samen en eigelijk nooit echt appart gewoont dus daar kan men ook zijn oordeel over vellen haha als je maar gelukkig bent maar super meid heb je goed gedaan hwhaha ik heb ook voor het eerst een jongere vriend wel maar 1 jaar maar normaal ga ik voor 5 jaar ouder dus het is al heel anders hihi heel veel succes en sterkte gewenst mooi verhaal vind ik het btw . romantisch hihi
Mecha, precies andersom inderdaad, grappig! Nou ik hoef me volgens mij niet meer te testen. Gisteravond gingen vriendlief & ik even ongelofelijk van jetje Afijn, bloed. Ik bloed nu nog steeds, dus ik vermoed dat mijn menstruatie is ingezet. Ik tel vandaag maar als dag 1 van de menstruatie, dat betekent een cyclus van 26 dagen. Ik begrijp er echt geen ruk meer van. Ze zeggen dat de eisprong ca. 2 weken voor je menstruatie plaatsvindt, maar ik testte met de ovulatietest echt pas op zondag de piek en dan moet daarna binnen 24 tot 36 uur de eisprong plaatsvinden, er heeft dus maar een kleine anderhalve week tussen eisprong en menstruatie begin gezeten.. Ach, dat zal ook wel kunnen, ik heb er ook geen verstand van. Afijn, geen baby Djoels deze maand, hopelijk voor jullie wel meiden!
Hoi, Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb ook nog geen test gedaan. Heb ook helemaal geen klachten wat kan duiden op een zwangerschap. Wel heb ik regelmatig ongikrampen en af en toe steken. Ook als ik aan mn buik voel is die aan de linkerkant erg hard,weet iemand wat dat kan zijn? Of is dat gewoon je baarmoeder haha,ja ik ben er nu gewoon meer mee bezig en anders valt het je niet zo op. Ik ga er meer vanuit dat ik het wordt,ben ik het zondag nog niet dan ga ik een test doen als ik zolang kan wachten Mijn menstruatie is zoiezo wat onregelmatig maar,niet langer als dat het een week later komt.Dus ik wacht nog even.. Zijn er wel mensen die verder geen klachten hebben wat duidt op een zwangerschap en het dan toch zijn? Liefs saraatje
Dat vroeg ik me ook af! Ik voel in tegenstelling tot de afgelopen maanden nu helemaal NIETS..!!! Dus vroeg me ook af, of je wel wat MOET voelen??!! Mag de 26e testen! x
Hoi dames, het is niet zo dat je altijd iets "moet" voelen. Iedereen is anders en bij de 1 kan het zijn dat ze helemaal niets voelt en dus ook niet zo snel weet dat ze zwanger is, en bij de ander kan het zo zijn die een paar dagen na eisprong al voelt dat het raak is. Het is alleen zo dat er bepaalde symptonen zijn die "kunnen" duiden op een zwangerschap. Dat hoeft dus echt niet altijd zo te zijn. Als je er meer mee bezig bent, dan valt natuurlijk alles je meteen op, met de gedachte "ben ik zwanger???".. Je kunt je het beste vanaf de dag van nod testen (als je een regelmatige cyclus hebt) en voor meer zekerheid kun je beter een paar dagen wachten. Heb je al bepaalde symptonen?
Ik ben alleen heel erg moe. Voor de rest dus ongi krampen maar dat heb ik nu al een kleine week. Ook heb ik last van witte dikke slijmverlies. Normaal krijg ik altijd een puist als ik ongi word maar nu nog niet gehad(wat niet is kan nog komen uiteraard). Verder dus helemaal geen klachten... Nou ja ik moet gewoon afwachten en anders over een paar dagen een test doen. Ik durf het nu nog niet te doen,ben bang voor die teleurstelling. Ik word liever ongi dan dat ik een negatieve test heb. Liefs saraatje
Wanneer is de dag dat je eigenlijk ongi moest worden?? En de teleurstelling is voor beide gevallen even groot denk ik.. Maar daar kan iedereen anders over denken. Als je nu bijv al een dag of 3 overtijd bent, zou ik gewoon een test doen!! Ben je van de onzekerheid af. En de vrouwen hier raaden allemaal de testen van kruidvat aan. Dus wat let je?? Behalve de teleurstelling? Nou meid, houd moed en denk er gewoon het positieve van.. Succes!!
hoi ik ben nu ook zwanger en ik heb aleen barsten de koppijn en elke keer honger maar voor de rest nergens geen last van maar ja dat kan natuurlijk nog komen maar als ik jouw was zou ik gaan testen en dan met die kruitvat test 2 voor 5 euro die geeft een duidelijke resultaat als je niet zwanger bent komt er ook echt niets te staan ook geen indroog streepjes veel sucsees en we horen het wel
Hoi allemaal, Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Wij zijn al eerder gestopt, maar toen uit onzekerheid toch maar weer begonnen. Ik vind het fijn dat ik mijzelf in jullie verhalen herken. Ben je nu wel zwanger? Is het stres of ben je aan het ontpillen? Ikzelf mag maandag gaan testen. Heb al een week erge last van mijn tepels, zijn erg rood en gezwollen, veel sneller vermoeid na het werken, enorme trek maar dan na het avondeten erg misselijk, opgezette buik, krampen en steken onderin... Tja, wat het zal zijn? We zullen het maandag weten Meiden, succes! Groetjes Lien
Ja dat is het vervelende he,het kan beide kanten op! Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik heb nu besloten om morgenvroeg een test te doen met ochtendurine. Tenzij ik daarvoor al ongi ben geworden uiteraard. Het klopt ook wel,het blijft hoe dan ook een teleurstelling. Maakt niet uit of dat door de menstruatie komt of door een test,je weet dan wel waar je aan toe bent. Lien veel succes maandag! Hoop voor je dat je zwanger bent. Laat het ons weten! Liefs Saraatje