Rare menstruatie? Iemand ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoebeltje, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Hallo allemaal!
    Ik heb sinds gisteren een beetje vreemd bloedverlies. Bij het afvegen een paar keer een helderroze veeg. Met de " tampontest " een beetje bruin. Niets in mijn broekje tot nu toe. Ik zou wel ongesteld moeten worden nu maar het lijkt niet door te zetten. Ik ben nu in ronde 5, maar 7 maanden zonder pil.
    Ik heb wel vaker een hele korte menstruatie gehad (2 dagen) met maar een klein beetje verlies.
    Ik maak me een beetje zorgen..zit alles wel goed daarbinnen?
    Wie herkent dit? :(

Heel erg bedankt voor het meedenken alvast!

2. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    klinkt vrij normaal, soms kan het ook even duren voor het echt doorzet, mocht het helemaal niet gaan doorzetten dan zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar die komt vaak eerder dan je NOD. Gewoon even rustig afwachten dus, en als het niet wil doorzetten even testen.

?k heb ook wel vaak abnormale menstruaties gehad, hoe dat komt? wie zal het zeggen? elke cyclus kan weer anders verlopen.

3. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    In welke zin heb jij abnormale menstruaties gehad?
    Dank je voor je reactie!

Meer mensen met dezelfde ervaring?

4. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    zoals je zelf beschrijft eigenlijk, heel weinig, dan weer bruin, dan weer rood. ?s ook wel is gebeurd dat ik een paar druppels bloed verloor, dan weer een paar dagen niet en dan daarna alsnog ongesteld werd.

5. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    Heb jij een regelmatige cyclus? Ik niet erg, maar ook niet erg onregelmatig 28-30-27-32-21-34
    En hoe reken jij dan je cyclus, want nu heb ik dus een piepklein beetje verlies, reken je dat dan wel als je eerste dag van je menstruatie?
    Heb jij je hier wel eens zorgen over gemaakt?

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hi snoebeltje,

Hier ook vage verhalen wb MS. Nu ook weer; al sinds een dag of 6 af en aan rozeverlies, sinds 2 dagen wat meer rood, maar geen pijn en ook een beetje vroeg in mijn geval.... En oja ik kan bijna met zekerheid zeggen dat ik mijn eisprong heb gehad op 7 mei (temperatuur), dus ik zit nog niet aan de 12-14 dagen daarna om te gaan testen. Ik had wel vaker wat oud bloedverlies als voorbode van de MS, maar nog nooit zoveel dagen achtereen. En nu is het dus helder bloed...

Wie heeft er trouwens ervaring mee met wat ik hierboven beschrijf en bleek zwanger te zijn? Ik ga er overigens maar vanuit dat het deze keer weer niet raak is... :cry:

7. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    En oja, ik reken mijn MS altijd vanaf helderrood bloedverlies. In mijn geval dus normaal ook met pijn/steken.

8. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    sja...dan heb ik dus geen menstruatie..he wat verwarrend allemaal...

9. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    herkenbaar allemaal. Ik heb 8 mei de eisprong gehad, vanaf ongeveer 10 mei heb ik pijnlijke en inmiddels vollere borsten en er zichtbare aders. 14 en 15 mei heb ik wat roze afscheiding gehad bij het afgeven. Toen een paar dagen niets. Vandaag weer, nu wat donkerder. woensdag kan ik pas testen...ik zit me ook zo af te vragen, zou ik zwanger zijn? Ik heb in maart hetzelfde gehad, maar toen heb ik ook 3 weken lang ongesteldheidskrampen gehad en bleek achteraf dat ik wel zwanger was, maar is het mis gegaan. Erg spannend.

groetjes

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ikzelf heb ook een hele kort ongi.. Meestal 3 a 4 dagen.
    Dan begint het wel met lichte steken en helderrood bloed. Maar dat is meestal 1 dag.
    Daarna is het meer donkerrood met veel bruin.

Liefs

11. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi meiden,

ik heb dit ook sinds ik in september met de pil gestopt ben, wel een eisprong (volgens de ovutesten) en wel een dag of 7 ongesteld, maar ik hoef af en toe niet eens een tampon te gebruiken, gebruik ik hem wel, is hij na uren nog niet eens half vol. Ik heb dit in december een keertje aan mijn huisarts gevraagd, en die zei er toen niet veel over, alleen dat ik het wel even in de gaten moest houden, want het zou kunnen zijn dat ik niet genoeg baarmoederslijmvlies aanmaak. Nu na 8 maanden is het nog steeds zo, en ik denk toch dat dit niet goed is. Ik heb dan ook een afspraak bij de gyneacoloog gemaakt, en daar kan ik deze middag terecht. Dus ik ben benieuwd

groetjes

12. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    Toch niet ongi...alleen bruinverlies.
    Werd ik maar ongi...dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb dit vorige maand ook gehad! 1 dag wat bloedverlies, een dag niets, 1 dag wat bloedverlies en wat dagen erna mijn menstruatie. Deze maand had ik het 1 dag en dat was ook enkele dagen voor mijn menstruatie. Mijn menstruatie is niet veranderd, op wat heftigere krampen na. Heel raar, want dit heb ik nooit eerder gehad! :(

Is dit een voorbode? Aangezien Snoebeltje en jij nu zwanger zijn. =D> [-o<

14. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Bij mij is het ook altijd raar, vooral deze maand, 10 dagen bruin/beetje rood/dag niks en na die 10 dagen 4 dagen rood en nu nog een beetje bruin....pfff....ben er helemaal klaar mee.
    Dus een rare menstruatie? JA! Ik heb er ook ervaring mee. :D

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jee, jouw menstruatie duurt wel lang. Bijna 2/3 van je cyclus. Is dat normaal?

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeeee, jouw menstruatie duurt wel lang. Bijna 2/3 van je cyclus. Hopelijk is dit snel weer anders.

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Snoebel wat lees ik nu?! Ben je zwanger!!!!?????

18. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    nou ik kan er over mee praten.
    ben nu met ronde 10 bezig. altijd elke maand ongesteld, soms 32 dagen soms 34 dagen, enz. maar niks aan de hand. tot ik in maart niet ongesteld werd, heel raar, dokter geweest, bloed test gehad, inwendig onderzoek, alles was goed. 18 april werd ik dan ongesteld, gelukkig en blij, het idee dat ik het weer deed! hahaha
    deze maand weer druk geweest met klussen ovulatie test was op dag 19 positief. en nu zou vandaag dag 34 zijn, weer niet ongestel! AAAAAH!
    wel had ik maandag op dag 31, ik ging na het toilet en veegde en zag dat ik bloede, echt roze/ rood. dus toen dacht ik van kut niet zwanger maar jeeeh wel netjes ongesteld. toen een tampon ingedaan, en later zag ik alleen nog wat bruin. volgende dag niks meer!
    raar of niet? ik dacht nou dan ben ik woensdag of donderdag wel echt ongesteld, maar nog ik te bekennen.
    di wel testje gedaan maar negatief. morgen nog 1 keer testen anders maar weer naar de dokter.

liefs
    keina

19. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Duurt i.d.d. erg lang, als het over twee week weer begint en lang gaat duren dan denk ik dat ik naar de HA ga.

20. sylmar

sylmar Lid

4 mei 2009
    10
    0
    0
    telefoniste
    suriname
    Hoi, dames

Ik heb ook een hele rare ongestelheid. soms 3 a 4 dagen helder rood.
    Soms ben 2 keer ongesteld in de maand heel raar. In april ben was een week overtijd. Helaas toch mis gegaan. Nu heb is menstruatie achtige krampen is dat een eisprong.

Ik wordt er gek van,

grt,

Deel Deze Pagina