nou ik ken je hond niet, maar ik krijg tranen in me ogen van het filmpje! verwen der nog maar lekker zolang ze nog bij je is! Veel sterkte! Liefs, moesje1
Heel veel sterkte. Dit is echt klote. Wij hebben onze hond ook moeten laten inslapen vanwege botkanker. Heb nachten lang bij hem gezeten, kon hem niet alleen laten. Tis een heel meoilijke beslissing. Wij wilde de DA thuis laten komen maar dan moesten we te lang wachten eer hij tijd had, dus maar naar hem toe. Wij hebben onze hond laten cremeren, individueel zodat we zijn as mee konden nemen. Hij staat nu hier in een mooie piramide urn en ik heb een asring gekocht waar een beetje van hem in zit.
heel veel sterkte met het genomen besluit..... wij hebben zelf 2 honden en kan me iets voorstellen bij je gevoelens die je nu hebt maar ik geloof echt dat je hondje beter af is door de beslissing die je genomen hebt nogmaals sterkte aankomende maandag
Hey meis, Lees net met tranen in m'n ogen je verhaal.. Wat verschrikkelijk om deze beslissing te moeten maken voor je lieve schat. Maar ik weet zeker dat je de goede beslissing hebt gemaakt, je hebt haar een goed leven gegeven en een heel moedig besluit genomen. Heel veel sterkte Liefs Devana
Heel veel sterkte morgen. Weet heel goed hoe het voelt om afscheid te nemen van je geliefde beestje. Wij hebben helaas onze Franse Bulldog van 4 jaar oud moeten laten inslapen ivm rugklachten. Hij kon zelfs op een gegeven moment zijn mand niet meer uit en moesten we hem helpen met zijn urine en ontlasting. Mijn man had hem in de armen toen hij thuis een spuitje kreeg. Hij heeft een mooi kistje voor hem gemaakt en we hebben hem begraven in de achtertuin tegen het huis aan en hebben een mooie steen uitgezocht en zijn naam erin laten graveren. Nogmaals heel veel sterkte!
Gisteravond hebben we toch nog onverwacht Shira al in moeten laten slapen. Het ging in de tijd van een paar uurtjes zo slecht met haar, dat we geen andere optie meer zagen. Haar buik vulde zich heel snel met veel vocht, en ze kreeg het erg benauwd, ze kon niet eens meer lekker liggen of zitten, dus wij zagen niet hoe ze nou de laatste twee dagen prettig door kon komen. Dus toen zijn we gisteravond naar de dierenarts gegaan om haar het laatste spuitje te geven. Kwispelend kwam ze daar aan, maar we zagen echt dat ze nu ook pijn had, je zag het aan haar koppie. Het is heel rustig gegaan, ze was heel snel weg. Nu moeten we zonder Piertje verder, en het is nu al heel vreemd, we missen haar verschrikkelijk.
Kwam even langs om je sterkte te wensen voor morgen. Maar ik zie dat ik te laat kom. Wat jammer dat die laatste dagen er niet meer in zaten voor jullie. Fijn dat ze rustig is in geslapen. Ik heb het ook anders mee gemaakt... Dan rest me nu alleen nog om jullie heel veel sterkte te wensen met het verwerken van het verlies. Gun het de tijd. Sterkte.
Hè, wat vervelend, heel veel sterkte hoor! Dat hadden wij ook met onze hond, we hadden een afspraak staan voor de maandag, maar haar de dag ervoor toch laten inslapen, want we konden het niet meer aanzien. Voor je hond heb je echt de beste keuze gemaakt (al twijfel je daar eventjes aan soms als ze kwispelend naar de dierarts gaan) en misschien valt er ook wel een last van je schouders. Je beestje zo te zien lijden, gaat je ook aan je hart. Jullie zullen haar vast erg missen!
heel veel sterkte. Ik weet hoe het voelt, wij hebben in jan. dit jaar pasja in laten slapen en nog vaak mis ik haar. je zag niet aan haar dat ze ziek was... sterkte!
Ik kwam ook even langs om je sterkte te wensen, maar ik zie dat het leed al is geschied... Heel veel sterkte gewenst !
Ik kwam ook even langs om je sterkte te wensen op deze moeilijke dag........ maar zie dat je de moeilijke keus al hebt moeten maken. Heel veel sterkte, wat moet het moeilijk zijn.