Hoi dames, Als jullie een feestje geven of iets in die buurt wat voor drank en fris kopen jullie dan? Ik geef een feestje voor ca. 100 pers. en zit met wat voor soort drank en fris ik op het feestje moet zetten. Graag tips. Gr.
Met wat voor drank? VEEL drank Onderstaande is altijd goed, plus combinaties waarvoor je ze veelal gebruikt: Drank; Wijn bier, whiskey (cola whiskey) bacardi (bacardi cola) wodka ( wodka jus) gin ( gintonic) Rode wodka ( rode wodka redbull) baileys ( NIET DRINKEN NADAT JE KOOLZUUR HEBT GEDRONKEN OF DIT GAAT DOEN!) Fris: Cola Sinaasappelsap Tonic Bitter Lemon Fanta Rivella Spa Rood
Ik denk dat de cola en de jus niet te missen is. En verder... Ja ik doe zelf altijd een paar soorten fris met (cola, sinas, cassis, icetea) en paar zonder prik (jus, appelsap, iets van dubbelfris) en daarnaast wijn (meestal Ah eigen merk) paar flessen rood en paar flessen wit. En bier natuurlijk. Als we een Turks feest doen, hebben wij ook altijd raki en whiskey. Veel plezier op je feestje, wordt wel groots!
Ja idd veel drank.... Wat een lijst,dankjewel. Nog meer ideetjes,wil graag van alles een beetje hebben.
Koolzuur is inderdaad een fabel, maar bitterlemon niet, gooi het maar eens in een glas bij elkaar en zie wat er gebeurd, die rommel wil je echt niet in je maag hebben
Baileys is gemaakt met verse room; als je room mengt met een zuur (bijvoorbeeld koolzuur) dan gaat het schiften of klonteren. Dit ziet er niet aantrekkelijk uit, maar kan verder geen kwaad. (broodjeaap verhaal dus! )
Cola 7-up Sinas Mineraalwater Pakken vruchtensap Evt tonic of bitter lemon Bier Wijn (wit - rood - rosé) Malt bier
Ik hou het hier altijd vrij simpel, ik vind het veel te duur om verschillende soorten sterke drank te halen. Ligt er wel aan waar je een feest voor geeft trouwens. Cola Sinas 7 Up Sap Bier Wijn Als ik met een kleine groep afspreek haal ik altijd in huis wat de mensen lekker vinden.
Hihi, ja dat zou je bij mij ook krijgen. Ik vind mineraalwater persoonlijk echt onzin, kraanwater is prima kwaliteit in NL. Ik drink ook geen alcohol, maar voor mensen die geen kraanwater willen is er genoeg andere keus.
nou, ik geloof jou dat kraanwater van prima kwaliteit is maar persoonlijk vind ik het ontzettend vies. ik drink ook geen sappen, cola en fris en andere chemikalien . ik ben blijk met mijn fleske mineraalwater. en persoonlijk vind niet fijn als ik ergens uitgenodigd ben en iedereen zit lekker aan tafel te genieten, ik moet lopen naar de keuken /kraan om mijn glas te vullen met kraanwater . een paar flessen mineraalwater moet je in huis hebben als je een feest geeft.
Tja dat is voor iedereen verschillend toch. Ik vind mineraalwater ook onzin, water hier is prima in NL. En zo erg is het toch niet ff je glas te vullen. Ik drink zelf ook overal gewoon kraanwater hoor. Mensen kunnen van te voren toch niet ruiken dat jij kraanwater vies vind
Nee dat denk ik ook niet...maar het is zo moeilijk om dingen te gaan kopen en een beetje te gaan raden wat mensen willen drinken. Straks wil iemand bv. sprite en dit heb ik niet...pfff zo moeilijk.
Niet te moeilijk doen denk ik. Gewoon wat fris (cola, sinas, 7up) en sap (jus, ijsthee, dubbelfris) en drank (bier en rode en witte wijn, eventueel nog wat sterkers zoals bacardi ofzo) Dit vinden de meeste mensen lekker, je kan toch nooit aan iedereen hun persoonlijke wensen voldoen.
Gewoon niet te moeilijk doen hoor. Drinken ze maar wat anders. Met 3 soorten fris en was zonder koolzuur, bier en wijn lijkt me dat er meer dan zat keuze is. Ik heb al vaak feesten gegeven en nog nooit te weinig gehaald.
Dan nemen ze maar 7up, dat is één pot nat. En als het goed is komen mensen voor de gezelligheid en niet omdat je zulke geweldige cassis of cola schenkt. En als het ze niet bevalt: de avondwinkel is nog open, dan gaan ze maar zelf wat anders halen