Vooruitkijken, dat leek bij mij af en toe niet goed. Vervolgens pas de 5e keer geslaagd en dat was de eerste keer dat ik een ingreep had. Dus, al zou je een ingreep krijgen, je kunt dan nog prima slagen!
Dat zou goed kunnen werken, maar als je vergeet te kijken of te vluchtig kijkt en je oorbellen rinkelen niet(of bijna niet),dan maak je de examinator er ook alertop dat je juist NIET gekken hebt. Ik heb vaak wel rinkeloorbellen in,maar ik twijfel of ik ze wel of niet indoe.Het kan ook tegen je werken. Toch bedankt voor de tip!
Kijken kijken rustig blijven en gezellig praten met je examinator! Vorig jaar om deze tijd had ik ook exame en in 1x geslaagd!!
Kijken kijken kijken, en vooral: laat duidelijk zien dat je kijkt! Dus echt zwaar overdrijven je hoofd draaien en zo, dat is echt het belangrijkste. Verder is durven belangrijk, laten merken dat je weet hoe het moet en dat je hier zelf niet aan twijfelt, dus niet trager rijden dan de bedoeling is if achter vrachtwagens blijven hangen of zo.
Ik ben geslaagd!! Ben zo blij! Ik kan het niet bevatten...43 jaar en de eerste keer geslaagd!...ben best trots op mezelf
Heel goed kijken. Laat zien dat je je spiegels gebruikt. Sla niet alleen je ogen op als je je binnenspiegel kijkt. Maar beweeg echt je hoofd een stukje omhoog. Gebruik je binnenspiegel op zijn tijd een keer en niet alleen met bijv afslaan. Voor de andere spiegels geldt hetzelfde laat goed zien dat je die gebruikt. Blijf zoveel mogelijk rustig en klein foutje word je best vergeven. (Had ik tenminste wel) Succes!
Gefeliciteerd! Ik ben de 2e keer geslaagd. De eerste keer was ik zo ontzettend zenuwachtig dat ik mijn voet niet eens op de koppeling kon houden... Kan je je voorstellen hoe soepel de auto reed De 2e x was een week later en had ik een pilletje van de huisarts gekregen om rustig te blijven en toen was ik glansrijk geslaagd.
Gefeliciteerd! Dat geeft de rijbewijs-lozen onder ons weer hoop! Moet ik me er toch ook maar weer eens aan wagen
Gewoon doen! Ik heb vanmorgen mijn rijbewijs opgehaald op het gemeentehuis en vanavond 2 uur rondgereden in onze Dodge....heerlijk!
Jaloeeeeeeeeers! Ik heb eind deze maand een proefexamen en ben nu al zo nerveus hahaha Ik denk dat ik er wel 3 x over ga doen als het niet meer wordt.
Ik was van dagen van tevoren wel nerveus,maar op de dag van het examen gek genoeg niet. Het viel me erg mee en de tijd is zo voorbij. Heel veel succes!