Maandag alweer 27 weken het leek wel gister dat ik stomverbaasd met een knallende positieve test in mijn handen stond. Nu ga ik maandag alweer mijn laatste trimester in het gaat zoooo snel. Ondanks alle klachten vind ik het zo bijzonder dat ik het nog een laatste keer mag mee maken. We gaan er voor heerlijk. Dat getrappel en mijn buik die steeds groter word. Nog even genieten van ons wondertje (want dat is het voor ons echt). Wie is er nog meer zo ver?
Al een paar weekjes verder dan jij nu bent. Maar ik herken je gevoel! Conceptie vond nog plaats in de winter, ik kwam erachter in de lente, ook de zomer ging voorbij en nu is het alweer herfst! Alle seizoenswisselingen als zwangere zitten er alweer op! En dan te bedenken dat die eerste 12 weken zo tergend langzaam voorbij kropen. Dat zit nu wel anders!
Ja hè die eerste twaalf welen kropen hier ook voorbij! En nu elke week denk ik jeetje het is al bijna zover. Goed dat je er even bij stil staat denk ik. Voor je het weet zit je kind in de pubertijd haha
Ik ben ook al iets verder, ga nu week 32 in Het gaat idd allemaal heel snel, maar tegelijkertijd ook langzaam...mocht ik maar al bevallen denk ik vaak, ik ben zo ontzettend benieuwd naar mijn meisje. Ik heb elke 2 weken een echo i.v.m de groei, veel zkh, toch een hele spannende zwangerschap gehad...dat ik met de dag ongeduldiger word. Succes allemaal met de laatste 'loodjes'
Ik ben ook iets verder. Bijna 37 weken. Gelukkig gaat alles nog voorspoedig. Veel succes iedereen met de laatste loodjes!
Ik ben 28 weken en geniet ook vollop. Heerlijk hè dat getrappel je buik (zolang het niet tegen je ribben of je blaas is ) Ik vond de eerste. 12 weken ook heel langzaam gaan maar nu vliegen de weken echt voorbij. Wel fijn hoor want ik ben wel heel benieuwd naar ons meisje
Ik ben bijna 27 weken... Kan niet wachten!! Wat een ellende is een zwangerschap voor mij toch. Hoe jullie het voorbij zien vliegen gaat het bij mij zo traag dat ik al 3 jaar zwanger lijk. Bah die stomme HG. Ik lig alleen maar. Zou graag al tegen het einde lopen.
Ik ben vandaag precies 26 weken.. Ik heb al een kleine man lopen n vind het allemaal voorbij vliegen.. Geen echte klachten ook gelukkig.. Nog 3 maandjes te gaan !!
hier ook bijna 27wk over paar dagen,vind het ook zo sloom gaan de eerste weken ,en nu vliegt het voorbij,nog maar te bedenken paar weken ,en dan hebben we ook onse zoontje in ons armen ,kan niet wachten ,
precies hetzelfde, nu alweer 30 weken zwanger van de derde......waar de eerste weken voorbij kropen zijn de rest voorbij gevlogen.........maar ben ook wel erg moe dus wat dat betreft mag het ook zo om zijn, als ik dan maar wel alles helemaal klaar heb zoals ik het nog wil hebben.....pffft
Ik ben donderdag ook 27 weken. Het is altijd nog erg goed gegaan. Nu heb ik sinds 2 weken wel behoorlijke laat van mijn rug als ik s avonds lekker op de bank zit. Dit resulteert in elke dag om 8 uur op bed liggen. Verder voel ik me top. Fulltime baan gaat ook nog prima. Sta heel de dag en dan heb ik gelukkig geen last van mijn rug. Van mij mogen de weken toch nog wel iets sneller gaan... Heb zin in mn verlof dat half december begint!! Wie nog meer zere rug? Echt halverwege dus niet onderin...
Jaaaaa, hier vandaag 27 weken zwanger van onze eerste, een prinsesje Ik had met 15 weken al beginnende bekkeninstabiliteit, maar doordat ik er op tijd bij was, is het nu nog wel vol te houden. Ik werk nog ongeveer 25 uren per week ipv fulltime. Ik ga 23 november met verlof, verplicht 6 weken verlof van tevoren. Maar denk dat ik daar dan ook wel zin in heb
Ik ook bijna 27 weken zwanger, a.s. donderdag! Gaat echt hard nu! En iedereen blijft zeggen dat je moet genieten, want deze tijd komt nooit meer terug... Soms lastig met ischias en een SI gewricht dat niet helemaal meewerkt, maar toch! Werk nu 50%, 20 uur pw, dat geeft rust en tijd om te genieten moet ik zeggen! Ik geniet van al dat getrappel, van mijn vriend die zijn hoofd elke avond op mijn buik legt en lieve woordjes zegt! Ik geniet ook van al de lieve cadeautjes en gebaren van mensen om me heen! Het blijft een wonder! Nu nog 3 maandjes en dan kunnen we ons wonder in de armen sluiten! Kan niet wachten! Fijn laatste trimester allemaal! Take care!
Ik ben nu 31 weken, maar wat gaat het toch langzaam! Het 2e trimester vloog voorbij maar nu... Het lijkt voor mijn gevoel nog eeuwen te duren eer ik ons zoontje eindelijk in m'n armen heb.
Jaa, hier net 27 weken geweest. Heerlijk he dat getrappel! Vorige week zat ik bij de verloskundige die mij door had gestuurd naar de gyn, en vertelde hem dat ik het zo ontzettend snel vond gaan! Dat ik daar voor het eerst lag met 7 weken en een klein boontje zag.. en nu? Een compleet mini mensje. Het lijkt als de dag van gister. Hij zei ; En voor je het weet staan we naast je kraambed.. Ook heb ik gister het kraampakket binnen gekregen en was toch wel even slikken (op een positieve manier) dat het nu toch echt wel heel dichtbij komt! Ik heb toch ook wel dat ik nog even geniet samen met mijn vriend. Nog even met z'n twee zonder dat ik zorgen hoef te hebben over oppas mochten we een keer samen weg willen etc. Gewoon genieten van deze kant. Enige klachten die ik tot nu toe een beetje heb zijn last van m'n liezen wanneer ik gerust heb, herkend iemand dit?
ja dat is bekkeninstabiliteit! Ik heb er een zware vorm van dus zit al vanaf 15 weken thuis. Maar krijg je je kraampakket al met 27 weken? nou dan zal ik die binnenkort ook wel binnen krijgen. Ik moet echt gaan beginnen met de kamertjes van me meisjes. Lisa gaat verhuizen naar een andere kamer zodat uk de babykamer krijgt en dat is me toch een partij werk maar aangezien ik niet zoveel kan is dat best lastig.
ik ben nu 28 weken en vind het op zich best snel gaan. maar het kan niet vlug genoeg gaan ben zo nieuwsgierig naar ons prinsje en prinsesje. ik heb het ook al wel een klein beetje gehad met de zware bi. zit al 2 maanden thuis waarvan 1 maand verplichte bedrust pff. ik heb gisteren me kraampakket binnen gehad het is wel heel leuk hoor je weet dat het nu echt begint te korten succes allemaal met het laatste trimester
Ben ook ruim 28 weken zwanger. Heel spannend allemaal, hoor! Gisteren het kraampakket gekregen en toen moest ik ook wel even slikken. Heb alles eigenlijk al klaar voor onze klein man en daarom begint het nu weer wat langzamer te gaan gevoelsmatig. Wat ik wel weet is dat die 9 maanden echt wel nodig zijn voor de geestelijke voorbereiding van het krijgen van een baby .
Hier nu 30 weken en het kan niet snel genoeg gaan voor mij Ik begin de zwangerschap eigenlijk al best wel zat te worden.... Wil zo graag weer mijn energie terug en me gewoon normaal kunnen bewegen. Aangezien dit mijn derde zwangerschap is, heb ik ook al een buik waar je U tegen zegt. Dus sokken/schoenen aantrekken gaat niet meer echt goed enzo, en bukken etc. Ik heb ook het kraampakket binnen gekregen met 28 weken en aanstaande dinsdag komt de kraamzorg voor het intake gesprek.