maandag alweer 27 weken!!! laatste trimester wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessi, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu ruim 32 weken en wat mij betreft mag Frummeltje met 38 weken wel komen hoor.
    Tot 20 weken HG en nu bekkeninstabiliteit, benauwd en weer opnieuw misselijk. Verder de hele zwangerschap zeer vermoeid geweest, ben er wel een beetje klaar mee.:(
    Maar we hebben nog een (mega)verbouwing af te maken, dus mijn man heeft liever dat hij tot week 40 blijft zitten, hahaha.

Lijkt me geweldig om straks weer op mijn buik te kunnen liggen, trap te kunnen lopen zonder drie keer uitrusten en weer te fietsen, hebben jullie dat ook?

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Vandaag 28 weken:D
    En het 2e trimester is echt heel snel gegaan!

Gelukkig tot nu toe nog steeds een zwangerschap zonder klachten,
    dus iedere dag genieten op mn roze wolk met steeds meer bewegingen in mn buik:D:D

De babykamer is nu zo goed als klaar, dus de laatste weken zijn voor de afwerking en lekker soppen in huis:D.
    Nog 6 weken werken, en 6 weken klussen in huis, en dan ben ik van plan om in mn verlof helemaal niks meer te doen, op schoonmaken na natuurlijk haha:D:D

3. zonnetje1991

zonnetje1991 Actief lid

16 apr 2013
    145
    0
    16
    Vrouw
    moeder en huishoudelijk hulp
    Ik ben al wat verder.. Vrijdag zit ik aan de 33 weken weken..
    Het kan mijn niet snel genoeg gaan...
    Eerste 3 a 4 maanden kon ik het niet eens geloven dat onze kleine meid in me buik zat tot ik het voelde bewegen en de 20 weken echo kreeg.. Veel moeheid gehad en nog steeds.. Gelukkig van de misselijkheid geen last meer..Wel erg last van me liezen/bekken en stuitje.. Me rug is af en toe ook een echte ramp.. Achja nog even door bijten... Wens iedereen nog heel veel sterkte met de laatste lootjes.. Ik ga af tellen hahahha..

4. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Hier ook laatste trimester, jeej. Ik ben ook al aan het aftellen naar mn verlof, toch wel zwaar deze zwangerschap!

5. Ilse29

Ilse29 Lid

11 jan 2013
    23
    0
    0
    Rotterdam
    Nog ongeveer 10 weken te gaan. Was het maar alvast zover, ben zo onwijs nieuwsgierig! Het voelt als wachten op een cadeautje, maar dan nog spannender..:p

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Super leuk om al die reacties te lezen.

Vandaag hier een mindere dag ben super verkouden en madame is druk in me buik waardoor ademhalen nog moeilijker lijkt te worden. Tot overmaat van ramp (slaap ik al weken niet maar vooruit ik kan blijven liggen) besluit mijn dochtertje van 22 maanden de laatste dagen ook om 5 uur wakker te worden. Ik ben gesloopt

7. gusto

gusto Niet meer actief

Ik ben het ook zat!

Heb zin in sushi, carpaccio en een wijntje, wil weer op m'n buik slapen, gewoon kunnen wandelen of winkelen zonder na een half uur uitgeput te zijn, m'n eigen kleren weer aan, en lekker met m'n dochter kunnen stoeien zonder dat ze steeds moet uitkijken voor die buik. En ben gewoon heel erg benieuwd naar dit kindje!

Mijn dochter is nu 13 maanden, was na 5 maanden weer zwanger dus voor mijn gevoel ben ik al 2 jaar zwanger. Ben er klaar mee!

Sterkte en succes iedereen :)

8. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Heej, dan zijn we tegelijk uitgerekend. Ik ben vandaag ook 28 weken ver.

De eerste en tweede trimester zijn echt super snel gegaan, kwam ook omdat we op vakantie zijn gegaan in het eerste trimester. De afgelopen weken vond ik wel weer wat langzamer gaan en ik vind het wel prima zo, ben er nog lekker van aan het genieten, m'n buik is nog niet zo super groot en hij/zij zit nog prima.

Ik merk wel dat het dagelijkse leven wat zwaarder gaat dan normaal, zoals: sokken aantrekken, fietsen, opstaan van de bank enz.

9. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik ben nu bijna 26 weken zwanger, wat gaat dat snel ineens! Ik had tot een week geleden echt nog zoiets van 'moet ik nog zooo lang wachten?', maar nu ben ik bang dat het zo snel voorbij gaat dat ik het straks enorm ga missen... Gelukkig alle tijd om te genieten! Spannend allemaal!

10. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik ben morgen 27 weken! Tijd vliegt inderdaad voorbij, het laatste trimester! En nu lees ik dat ik binnenkort het kraampakket al kan verwachten.. Wauw, komt echt dichtbij!
    Ik geniet nu volop van alle trapjes die ik voel, maar kan ook niet wachten voor wij ons eerste kindje in de armen hebben! Nog 7 weekjes werken!

Deel Deze Pagina