Maandag andere auto gehaald en staat nu weer bij de garage

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder3, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Even van me af schrijven hoor want ik baal er flink van:x

Afeglopen maandag ben ik eindelijk onze nieuwe (andere) auto op gaan halen.
    Ik was zo trots en blij want ik had eindelijk een Audi:)
    Het is een Audi A4 pro-line
    2001
    2.0 L 130 pk
    Multitronic automaat.

Met de proefrit voelde we al schokken tijdens het overschakelen, dus hebben dit gezegd tegen de dealer.
    Hun beloofde dat ze er wat aan zouden doen.
    Maar nadat ik de auto opgehaald had bleek het al snel dat het dus niet zo was.
    Er kwam ook nog eens bij dat het storings lampje van de motor ging branden.
    Woensdag naar de gagage geweest hiervoor en storing was verholpen, ik weer blij.
    Voordat ik thuis was begon het lampje weer te branden, ik weer naar de garage gebeld en een afspraak gemaakt voor donderdag dat ze de storing zouden verhelpen en naar het probleem van de automaten bak zouden zoeken. wat bleek nou....de dealer had helemaal niet gemeld aan hun dat er iets met de automaat was toen hun hem op moesten leveren:$

Gisteren dus de auto daar gebracht en zou hem om 5 uur weer op kunnen halen, niet dus.
    Ze hadden een onderdeel (bobine) vervangen op de hoop dat het schokken daar van kwam, maar dat was dus niet zo.
    De garage heeft me vanmorgen gebeld en ze moeten de auto nu echt koud laten worden en dan kunnen ze maandag de versnellingsbakolie verversen, als het dan alsnog niet verholpen is dan moet de versnellingsbak gerepareerd worden:x:x

Gelukkig kost het ons niks want de auto heeft een half jaar bovag garantie maar ik baal er flink van want nu heb ik geen auto.

Nu hebben we wel een oldtimer busje uit 1967 maar daar zit nog geen kenteken op en de bedrijfsbus van mijn man mogen geen privekm mee gereden worden.

Nu is de dealer aan het uitzoeken of hij misschien een vervang auto kan regelen, want het weekend staat voor de deur en dan willen we graag een auto hebben.

Sorry voor het lange verhaal:)

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    pff wat een gedoe! en zo oud is de auto niet eens. hopelijk heb je snel je auto terug want dit is niet leuk.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zoals er nu uitziet hebben we hem op zijn vroegst dinsdag pas terug, maar dit heb ik er wel voor over want dan is hij op de kosten vd dealer gerepareerd, maar ik zou het fijn vinden als ik een vervang auto krijg, want een weekend zonder auto is niks.

Tenzij de versnellingsbal gerepareerd moet worden, ja dan zijn we hem nog wel langer kwijt:x

We hebben nog nooit zoveel problemen gehad met een auto....maar eens moet de eerste keer zijn.
    Toch baal ik er wel van eindelijk een andere auto, na lang zoeken, en dan krijgen we dit gez**k.

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wij hebben altijd problemen gehad met auto's tot dat we een nieuwe hadden gekocht waren we meteen van al het gezeik af. Wij kopen nooit meer een 2de handsje. Maar ja soms is aan nieuwe auto's ook meteen alles aan.

Aan de ene kant kun je blij zijn dat het nu allemaal gebeurd stel je voor je bent al buiten de garantie...dan wist je wat je kwijt was:$

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja indd daarom is het aan de ene kant wel goed dat het nu gebeurd.

Wij hebben nooit probelem met een auto, tot nu toe altijd geluk gehad.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ff offtopic ik lees net je onderschrift! wat erg dat het zo lang duurt!!!:(:(:(:(

Heb je ook een ander topic hier over gestart? ik hoop dat het snel lukt

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
  8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    owja daar heb ik al eens wat gelezen maar nooit gereageerd

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    :x**##**##**##**##:x
    delaer heeft net gebeld....ze kunnen geen vervang auto regelen....
    hij zei we kunnen wel een huurauto regelen maar dan zijn de kosten voor de klant....
    ja daaaaaaaaaaaaaaag ik ga niet betalen voor vervangend vervoer wat ik dankzij hun moet hebben. Dit zei ook tegen hem maar ja.
    hij zegt ook van ik voel me er lullig onder blablabla, ja tuurlijk voelt hij zich er lullig onder, hun moeten de kosten vd reparatie betalen:x

Ik ben nu echt zo pist, ik moet zondag naar Pink in Ahoy maar ja hoe....mijn man ging proberen of hij misschien dit weekend met de bedrijfsbus mocht rijden, anders kunnen we helemaal nergens naartoe.

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    heb je geen goeie vrienden waarvan je de auto kunt lenen? Zo doen wijd at namelijk altijd onder vrienden als eentje bij de garage is

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Genoeg vrienden maar die hebben allemaal 1 auto dus gaat hem niet worden, zondag als ik naar Pink ga dan rij ik met de bedrijfsbus naar zwijndrecht schoonbroer en zus, en dan van daaruit verder naar Rotterdam met de auto van schoonbroer.

Jee zeg wat baal ik hiervan, bah

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik weet niet in welke staat je busje op dit moment is want als je daar nog geen kenteken voor hebt moet je nog voor die speciale keuring

Maar misschien zou de dealer een tijdelijk kenteken voor je busje hebben zodat je toch vervoer hebt.

Groetjes Anita

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heb ik ook al aan gedacht maar met groene platen mag je niet s'avonds en op zondag rijden dus gaat hem niet worden.

Indd nog een nieuw kenteken nodig en een RDW keuring maar staat pas over 4 weken ingepland ivm verlichting....hij komt uit california en verlichting is niet goed genoeg voor europese invoering en keuring.

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Manlief belde net en we mogen dit weekend gelukkig de bedrijfsbus gebruiken voor prive km. Toch wel een opluchting want nu kunnen we op pad als we willen, en heb ik zeker vervoer voor zondag................dan ga ik naar Pink.

Nu maar afwachten, de garage zou maandag contact met me opnemen hoe het met de auto is. En of het probleem verholpen is met het verversen van de versnellingsbak olie. als dit niet zo is dan zijn we hem nog langer kwijt.
    Hoop het niet want ik kan nergens heen....balen.

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    leuk pink! heb je goeie kaartjes kunnen krijgen?

16. wij hebben hier 2 oldtimers(33 jaar oud) en 1 van 15 jaar oud, en
    nooit geen problemen
    Dus wat jij zegt over die tweedehandsjes gaat niet altijd op;)

17. Btw ik hoop dat je auto snel weer gemaakt is.
    Als ik mijn auto al een halve dag kwijt ben krijg ik het helemaal benauwd ;)

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Mee eens, we hebben er nu 1 van 1967, maar nog geen kenteken en de ritjes die we er illegaal mee hebben gereden ging prima, en ik heb regelmatig in oldtimers gereden en gingen als een trein:D

Nu maar hopen dat als ik de auto terug heb de problemen verholpen zijn, anders moet ik hem weer missen, 1 dag gaat nog maar langer oooh joh ik wordt gek.
    Ik ben al blij dat we van het weekend de bedrijfbus mogen gebruiken.

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    :x:x:x:x

Nou nog steeds geen auto, ze belde gisteren van de garage en ze hebben hem naar de Audi dealer gebracht:$;)

De garage had al een aantal dingen vervangen enz maar het probleem was er nog steeds, nu heeft de Audi dealer gelijk gevonden wat het probleem is zeiden ze. Het onderdeel was besteld en met een beetje heeeeeel veeeeeel geluk kan ik hem vrijdag gaan halen.

Echt ik baal er flink van, leuk een andere auto.

Heb nog nooit zoveel problemen gehad met een auto.

Afwachten tot vrijdag dan maar....

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou in 1 woord....SUPER!!!!
    Het was echt zo gaaf, ik had het kaartje voor mijn verjaardg gehad van me schoonzussie. We gingen met haar en een collegaatje.

We hadden staanplaatsen maar voor mij volgende keer gewoon weer lekker zitplaatsen, niet om het staan maar je ziet echt niks.
    Ik heb het concert gewoon op een scherm gekeken.
    De sfeer was wel super....
    Nu al 2 dagen bijna geen stem meer van het meeblerren haha:D:D

Deel Deze Pagina