Eindelijk! Weg mat dat vieze, kwakkelende pokkeweer. Heerlijke temperaturen rond het vriespunt, en misschien wat sneeuw. Nu maar hopen dat de kou een beetje blijft, maar het Nederlandse weer kennende..... Nog meer winter-liefhebbers?
Ik!! maar alleen als er sneeuw ligt en ik niet de weg op hoef haha, mits er goed gestrooid is natuurlijk
Ben een liefhebber van de zomer, maar de herfst vind ik echt vreselijk!:x Dan maar lekker koud idd daar kun je je lekker tegen wapenen door warme kleren aan te doen! Die regen bah bah Laat het maar lekker koud worden! (maar niet te glad hoor...zit normaal veel op de weg ) Mirre
Ik ben geen winterliefhebber, maar ik heb liever de droge kou dan dat natte kwakkelende pokkenweer. Maar aan de andere kant vind ik dan weer alles beter dan wanneer het glad wordt. Ik ben dus een van die mensen die altijd op hun achterste of erger belanden zodra ze de deur uit stappen.
Absoluut geen winterliefhebber hier. Als kind had ik er al een bloedhekel aan... Brrrrr... geef mij maar de lente, dat is mijn favoriete jaargetijde. Kan niet wachten tot het weer zover is Maarrrr... Vind het in de winter wel heel gezellig om binnen te zitten met kaarsjes aan.... Bekijk bijlage 35310
Jaaaaaa ik bn er gek op Ben al weken sacho van dit pokkeweer, laat het ijs en sneeuw maar komen, dikke sjalen en handschoenen aan, warme choc erbij Helaas kan ik dit jaar niet schaatsen, maar kijken kan wel
Ik vind de winter op zich wel mooi (vooral met sneeuw), maar heb een ontzettende hekel aan kou. Het liefst blijf ik de hele dag binnen zitten.
nou liever de zomer maar als het dan winter is en er valt neerslag laat het dan inderdaad sneeuw zijn daar heb ik tenmisnte wat aan die regen niet bleehhh
Ik vindt de winter wel mooi, om van binnen in een lekker warm huis naar te kijken!!! Ook eens een dagje in de sneeuw gek te gaan doen ofzo maar dan is het wel weer over bij mij... Geef mij maar de lekkere warme zomer!!! De voor mij in Ned nog te koud is....
heerlijk dat het kouder wordt... echt erwtensoep en stampottenweer Vorig jaar zijn we naar de winterefteling geweest en was het ook echt onder nul, maar de sfeer was geweldig!! Dit jaar gaan we met vakantie naar een camping ben benieuwd hoe dat bevalt met -3 Het lijkt mij reuze gezellig Maar in januari kijk ik echt weer uit naar de lente!
Lekker op de slee zitten met Fenna, en je kerel er voor zetten Ik vind trouwens alle jaargetijden wat hebben hoor. Lente is geweldig, lammetjes, bloemetjes. Zomer, heerlijk BBQen, het strand en lekker buiten zitten en herfst met z'n mooie blaadjes ( maar die pokkeregen :x )
Ik vind deze tijd sowieso de mooiste van het jaar en met sneeuw erbij is die helemaal compleet. I looooooooooooooooooooooooooove winter!! Volg elke dag verschillende sites en een forum waar kenners zitten en die toch behoorlijk positieve berichten posten. (en een paar negatieve, maar die lees ik niet hihi). Dus kom maar op. Ik kan niet wachten!!! Ga ook pas mijn boom zetten als het sneeuwt, dus dat is of zaterdag al (als we oostelijk genoeg zitten) of begin van volgende week. Geniet er van mede-winterliefhebbers.
Ik hoop dat we hier ook een beetje sneeuw krijgen. Toen we nog in Gelderland woonde was dat eigelijk altijd het geval. Maar nu zitten we in Friesland, dus even afwachten... Alhoewel, maart 2005..... Toen woonde we ook in Friesland, en ik heb nog nooit zoveel sneeuw gezien! Kwam echt kniehoog.
Ik vind alles prima...zolang het maar niet regent! Ik loop bijna elke dag met Valerie...maar als ik ergens een hekel aan heb dan is het lopen in de regen.
als het hoogzomer is met tropische temperaturen ben ik op mijn best.. maar ook na een tijdje verlang ik naar de koude winter met sneeuw en vrieskou.. maarja als dat weer t lang duurd heb ik weer zin aan de zomer haha... de hefst vindt ik helemaal niks, vooral regen niet pfff... ja savonds als je lekker thuis bent dan is het wel gezellig.. maar als het overdag is kan je nieteens lekker naar buiten...
Dat wilde ik dus zeggen! Ik vind elk jaar getijde fijn...maar ook sommige dingen er van niet fijn. Maar zou dus echt niet kunnen wennen aan n klimaat waarin het altijd zomer of altijd winter is. Ik hou van de afwisseling zeg maar. Kan me verheugen op de kleuren en geuren (EN paddestoelen!) van de herfst. Fantastisch mooie foto's en genieten. HEERLIJK! Maar ook op een mooie witte kerst en sneeuwpoppen bouwen (kan niet wachten tot t sneeuwt en ik wendy midden in de sneeuw kan zetten. Kan me de reactie van Patje en miky hun eerste sneeuw nog goed herinneren) Lekkere lange koude wandeling en dan naar huis warme choco en n leuke film of een leuk bordspel (kerstvakantie here we come!) HEERLIJK! En dan de lente als alles weer ontwaakt. Zoeken naar de eerste bloemetjes enzo. De eerste nog duffe bij die voorbij zoemt. En dat het ineens POEF groen is in de tuin. Dat vind ik altijd zo wonderlijk. Lammetjes kijken, kalfjes zien rond springen en gek doen. HEERLIJK! En dan de zomer en kijken hoe warm het word. Lekker wandelen in mn favo park (doe ik elk jaar getijde hoor) en verkoeling zoeken onder die grote hoge bomen en dat mooie blader dek. De wint die er doorheen ritselt. Of lekker in het zonnetje warm worden. Kindjes nat gooien op t strand (Wendy soppen!) Ook HEERLIJK! Vroeger kwam het allemaal redelijk optijd al was het soms even wachten op het begin van de lente. Maar nu is de winter maar slappe hap. Moet je afwachten of er nog sneeuw valt dit jaar. En dan is het meestal nog van die vieze natte drap ook nog Met als gevolg dat je in de zomer veel van die pokke wespen hebt en ziek word van al die muggen die je savonds lek prikken (en geuss who de gelukkige is...altijd ik!) Geef mij maar de jaargetijden zoals in mn jeugd! Flinke koude winter, mooie volle lente, lekkere warme zomer en n frisse iet wat natte maar mooie herfst.
Ik vind winter niet erg (je kunt je tenminste kleden op de kou, in de zomer gaat dat niet) en soms ook wel gezellig... Maar die sneeuw hoeft van mij niet zo! Ik durf dan niet goed met de auto te rijden en dat zal toch moeten!
Owww hier een grote winterliefhebber , vind niets zo lekker als een dik pak sneeuw en dan lekker naar buiten toe met mijn meisje , wandelen door de buurt met een slee en dan naar binnen verwarming hoog , kopje koffie en een spelletje doen of zo ..... Zaliggggg ...
Nou liefhebber van kou ben ik niet hoor, maar het is wel 100 malen beter dan al die regen! Dan idd liever vorst. Zou het wel geweldig vinden als we weer kunnen schaatsen net als vorig jaar, want er is hier in de wijk ernom veel water met kleine slootjes enzo. Zo romantisch!