Niet meer tegen drank kunnen

Discussie in 'De lounge' gestart door flower 27, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hey meiden,

Vroeger als ik ging stappen kon ik wel tegen wat drank en had ik de volgende dag niet zo,n last, maar tegenwoordig echt niet meer normaal , had gisteravond misschien 8 wijntjes op over heel de avond en heb een mega kater en ben zelfs een stuk kwijt:( gelukkig was ik met hele lieve meiden die goed op me gepast hebben, maar dat is toch bizar dat ik gewoon mijn geheugen kwijt raak door wijn heel appart, zou het komen omdat ik ouder wordt misschien, voortaan maar wat meer aan de cola hahahahaha...
    Nog meer meiden hier die weleens hun geheugen kwijt zijn geweest door de drank en komt het nog terug?? dat je weer dingen weet, vind het zo frusterend, ben echt een control freak dus echt niks voor mij dit....

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahahaha, heeeeeeeeeuuuul herkenbaar!
    Als ik nu 2 wijntjes/biertjes heb gedronken heb ik voor de rest van de avond feest :D

En ik zoop vroeger iedereen onder de tafel whahahaha

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb geen id, het kan zijn dat de drank gewoon verkeerd is gevallen. Ik heb een keer 1 wijntje gedronken en was gelijk voor mn gevoel straalbezopen, daarom neem ik geen druppeln drank meer als ik moet rijden omdat ik dus niet weet hoe het valt.

Ik kan tegenwoordig niet meer tegen vet eten. Patat, pizza etc. Wordt er ziek van en blijf dan een week lang aan de diarree. Dus helaas geen patatje met meer :(

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

8 wijntjes is ook niet zomaar een wijntje natuurlijk ;) zijn gewoon 2 flessen. Lijkt me op zich wel normaal dat je daar de volgende dag last van hebt.

Sterkte met je kater!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

heb je dat overgehouden aan de zwangerschap??

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hier ook hetzelfde hoor, voorheen dronken we in het weekend nog wel eens lekker een wijntje en dan gingen er zo 3 tot 4 glazen in. Tegenwoordig voel ik het al na 1 glas!!! Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik al zo lang niets had gedronken, maar mijn meisje is inmiddels 1 jaar en ik heb het nog. Als ik 2 glazen op heb sta ik gewoon te tollen op mijn benen :( en heb ik er de volgende dag gewoon last van! Ik hou het dus maar bij een glas tegenwoordig (wel lekker goedkoop :D).

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

nee, is pas sinds een paar weken zo.

8. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    ik vind 8 glazenn wel veel hoor..zijn idd 2 flessen

al ik 1 fles drink benik al zat hahaha

sterkte met je kater

veel water drinken en lekker niks doen;)

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb dat alleen gehad toen ik een alcohol vergiftiging had gehad. Verder nooit last van...

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind 8 glazen ook niet weinig.

Ik was laatst ook erg aangeschoten van 2 bessen.

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

8 glazen wij..:$ Ik ben van 1 glaasje alcohol al teut.. Ik drink er denk ik 8 in een jaar..

12. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    hahaha, ik ook!
    ;)

Deel Deze Pagina