Maandag begin ik ECHT!!!!!!!! .Of toch niet??

Discussion in 'De lounge' started by Tamale, Aug 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Lovely, dankje! Ik hem me aangemeld bij de 10 kilo club! ;)

Odess: Hahah!
    Ja.. Dat kan ik écht kwijt.
    Het zit gewoon ontzettend op mijn buik. En laat ik daar nou net de geschikte shirts voor hebben, zodat dat niet opvalt! ;)
    En ja.. sinds maart ben ik dus al wel weer 3 kilo aangekomen. En daar baaaal ik van!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Dan is die tip van de caloriechecker zeker een goede. Moet je voor de gein eens kijken hoeveel calorieën er in een pizza zitten. Minstens 600 ;) bv pizza hawai is zelfs 765 ofzo.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Waarom maandag? Waarom stel je het uit?

Ik snap zelf nooit waarom mensen het zo moeilijk vinden, ik ben toevallig net 10 kg afgevallen, dat doe ik elk jaar. Je houdt je gewoon aan je dieet en klaar.

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hoe kan je nou denken dat je nu nog jong bent dus wel mag genieten.
    JUIST omdat je jong bent is het lekker kleding te kopen waarbij je je happy voelt.
    Ik dacht echt precies andersom. Straks ben ik oud, nu heeft het nog zin om af om af te vallen.
    Ben met succes 20 kilo afgevallen (van maatje 44 naar maatje 38) met behulp van het Cambridge dieet.
    Gewoon doen!! En bedenk dat als je wilt eten dat het alleen het moment van eten is dat je je goed voelt, maar dat je daarna spijt hebt. Dus beter niet eten en geen spijt :p

Maar het is moeilijk... I know...

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Plaats je slechtste foto op de Koelkast of de kast waar je al je lekkere dingen hebt liggen, bij mij hielp dit enorm, telkens als ik dan wat lekkers wilde pakken en zag die foto dan had ik ineens geen trek meer .. Is een tip van Sonja Bakker trouwens ;)

En geen crash dieeten doen, daar krijg je alleen maar meer honger van en daar val je miss enorm veel mee af maar als je dan stopt en weer normaal gaat eten dan komt alles er weer heel snel aan .. Ik heb nu wel gemerkt dat het belangrijkste is om minimaal 6x per dag te eten en alleen maar gezond natuurlijk ;)

Succes ! Ik weet hoe je je voelt ...

6. chantal1984

Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk ;)

Vaak speelt er veel meer mee waardoor mensen het moeilijk vinden om te stoppen met snoepen, niet iedereen is zo sterk ;)

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij mij speelde er heel veel mee waardoor ik ooit aankwam, maar de meeste mensen krijgen medelijden met zichzelf als hun maag een beetje knort heb ik het idee, en denken ze, dat ene snoepje zie je toch niet.
    En veel mensen roepen, ik zou er alles voor over hebben! Tja, blijkbaar niet, anders stopte je wel met teveel rommel eten ;)

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    nou ik snap wel dat mensen het moeilijk vinden!
    ik hoef zelf absoluut niet af te vallen en kan echt eten wat ik wil..
    maar toch ik snap ik mensen wie af willen vallen en het moeilijk vinden heel erg goed.

het lijkt mij verschrikkelijk om savonds niet meer een lekker chipie of een chocolaatje te pakken!!

9. chantal1984

Tja toch is het voor iemand ( althans voor vele ) die altijd gewend is geweest om lekkere dingen te eten en te drinken enorm moeilijk om daar ineens pats boem mee te stoppen, ik zeg al jaren dat ik af wil vallen en heb werkelijk alles ( en dan bedoel ik ook echt alles ) geprobeerd en niets heeft mij toen geholpen en ook ik wilde het heel graag en had er alles voor over .. Gelukkig nu aan de Sonja Bakker en inmiddels in 17 weken 15kg kwijt maar het heeft mij heel veel moeite gekost en is het echt niet zo makkelijk gegaan zoals jij het beschrijft .. Ik had nu een enorme stok achter de deur, ik wist dat als ik niet zou afvallen ik voor heel nederland voor lul zou staan ( komt namelijk op tv ) dit had ik echt nodig, en miss hebben meerdere zo'n stok achter de deur nodig, nu ik in het ritme zit gaat het me heel goed af ...

Denk dat het voor ieder persoon verschild, de ene heeft er nou eenmaal wat meer moeite mee dan de ander, en ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om je hele patroon ineens om te gooien, dat doet niet iedereen zo even 1 2 3

10. Tese

Tese Niet meer actief

Chantal, heb jij er nu moeite mee nu je zwanger bent? Ik ben ook een lekkerbek maar ik vind het heel moeilijk om mate te houden nu ik zwanger ben. Maar ik wil ook niet in de 130 eindigen.

11. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    hoi Tamale

ik ben een 9 maanden geleden begonnen met afvallen, niet meer snoepen, snacken etc alleen maar gezond eten! en ben nu 34 kilo afgevallen.
    ik had ook super veel aan weegclub.nl elke week kan je daar je gewicht invoeren en bijhouden hoeveel je afvalt.
    ook hebben ze daar heel veel goede tips om toch lekker te eten maar dan wel gezond! ik heb er echt heel veel aan gehad!

heel veel succes! het blijft lastig, ik heb ook nog steeds momenten dat ik gewoon wil eten! maar dan neem ik vaak ook iets anders houdt je het niet meer vol!

sinds deze week ben ik ook gaan wandelen 3x in de week een uur!

nou heel veel succes!

12. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Oh zo herkenbaar... ik begin ook elke maandag weer ;)
    Ben zo'n zwakkeling :x

13. chantal1984

Jazeker, ik heb nu veel meer moeilijkere momenten dan voor de zwangerschap maar ik heb nog steeds hier die onwijs lelijke foto's van mezelf op de snoep la en koelkast hangen en elke keer als ik dan bij de VK ben geweest en zeggen dat ik het goed doe met mijn gewicht dan geeft dat weer ff een oppep iets voor mezelf ..

Maar het is wel moeilijker hoor, maar moet zeggen dat ik nu zo af en toe wel eens wat lekkers neem, bv afgelopen weekend had ik 2 verjaardagen en heb gewoon taart gegeten maaaaaar ik drink dan bv alleen maar water en 1 bakje koffie en verder geen frisdrank ofzo, de dagen erna ben ik weer erg streng voor mezelf en snoep dan niets lekkers ... Ik voel me ook helemaal geweldig als ik dan weer ga wegen en zie dat ik niets aan kom ook al ben ik zwanger en ook al eet ik soms eens wat lekker, dat geeft me dan weer moed om niet op te geven ..

14. Giltje

Giltje Niet meer actief

als ik dit allemaal zo lees heb ik zelf zin om te beginnen met afvallen, maar mag niet :( moet nog aantal maandjes wachten voordat ik mag beginnen. >.<

15. chantal1984

Je mag gewoon lijnen hoor als je zwanger bent ..

Oke je moet geen crash dieten gaan volgen maar als je ( even als vb ) net als ik bv aan de Sonja Bakker gaat is dat totaal geen probleem .. Ik ben nu ook 15 kilo afgevallen terwijl ik zwanger ben en alles is goed .. Het gaat er om dat je je voedingsstoffen binnen krijgt die je nodig hebt, als je dus gewoon 6x per dag eet en je eet s'avonds netjes je groente en lekker veel fruit dan is het geen probleem ..

Maar nogmaals je moet niet aan de crackers gaan nee ;) .. Dus als ik jou was zou ik gewoon een poging wagen :D

16. Giltje

Giltje Niet meer actief

ohh in dat geval ga ik ff bij moeders mijn sonja bakker boeken uit de kast plukken :D ben in paar maanden tijd 10 kilo aangekomen en dat was erg schokkend voor mij o_O

nou zei moeders dat als je zwanger bent je veel vocht kan vasthouden, dat zou kunnen maar afvallen moet ik toch wel maar 10 kilo aankomen in korte tijd is erg veel =O en ben nog geen 4 maanden o_O zoveel hoor je toch niet aan te komen in het begin van de zwangerschap?

17. chantal1984

Dat is idd wel heel erg veel maar het kan idd ook wel door vocht komen wat je vasthoud, weet je wat goed helpt '' Rooibos Thee '' daar ga je heel veel van plassen maar het is zo lekker want het lijkt alsof je alle vocht in je lichaam er uit piest ( bij wijze van spreken dan he ;) ) en veel selderie eten dat helpt ook bij het afdrijven van vocht ..

Als je je gewoon netjes houd aan de voedingsstoffen die je binnen hoort te krijgen dan kan je dus gewoon lijnen :D

Ik heb nu zelfs met de VK en Sonja Bakker afgesproken om deze zwangerschap niet aan te komen, als het ware val je dan nog steeds af zeg maar .. Ben benieuwd of het gaat lukken, ik ga er iig voor :D

18. Giltje

Giltje Niet meer actief

bedankt voor de tips :D

ik ga er ook voor :D moet iets van 30 kilo op zijn minst afvallen >.< dus dat duurt nog wel even haha :D

19. Tese

Tese Niet meer actief

Knap hoor. Ik weet wat ik moet doen maar in de avond zwicht ik altijd weer voor die zak chips. Pffff was dat maar gezond.....

20. chantal1984

erg is dat he .. ik ken het hoor, vooral in de avond had / heb ik het moeilijk .. Ik zorg er nu voor dat ik een zakje met die snack groente in huis hebt, bv komkommers of wortels ofzo, als ik dan honger krijg neem ik gewoon een zakje ( groente ) snoepjes en heb dan toch een voldaan gevoel en het was gezond :D

En Sonja Bakker zegt ook altijd tegen me '' Chantal je moet jezelf nooit iets verbieden, heb je trek in die chips eet het dan alleen wel met mate, zodra jij je lichaam iets gaat verbieden verlangt het alleen maar naar meer en word het nog moeilijker om er vanaf te blijven '' en daar heeft ze echt gelijk in ...

Share This Page