Ik ga zo de boodschappen doen. Mijn moeder wordt vandaag 50, dus vanavond neem ik het er nog even lekker van en dan vanaf maandag 'afzien'.
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Judith, 23 jaar. Op 10 augustus is d.m.v. een spoedkeizersnee mijn zoontje Jesse geboren. Ik ben nu nog 8-9 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap, maar wil er het liefst 14 kilo af hebben. Dus ik ga er vanaf maandag tegenaan.
Ik ben wel weer begonnen met lijnen, maar of ik dat nu met SB ga doen? Ik heb boek 1, ben ik 23 kg mee afgevallen 2 jaar terug. Toen gestopt met de pil, lange weg in de mmm en het zit er weer aan... blegh. Het MOET eraf! zelf ben ik geen fan van SB meer omdat je metabolisme overhoop gegooit wordt ( spreek uit ervaring) dus misschien doe ik het op eigen kracht... maar kan uiteraard wel wat steun gebruiken!
Wendy je bent welokm, hoe je het doet maakt nier uit als je het maar doet en steunen zullen we elkaar. Hier zat het boek net bij de post zo alvast doorbladeren en mentaal voorbereiden. Bumpie dat word een leuk weekend hopelijk blijft het herfstzonnetje dan nog
Goedemorgen dames, Ik zit nu aan mijn eerste sonja ontbijtje, en het is meer dan normaal. Ik eeet normaal yoghur en nu mag er een banaan bij. Net op de weegschaal was te erg 108,1 kg na de bevalling was ik alweer 100. Maar ok heb er dik weekend nog oplos gevreten. Ik zal zo met aankleden even een buikfoto maken, er is echt weinig moois meer aan. Vanaf vanavond ook op de wii fit want het lubberend vel moet ook wel qat straker gaan zitten. Iedereen succes gewenst vandaag met de eerste dag afvallen
hoi hoi, zit nu net aan mijn ontbijtje bakje yoghurt en een banaan. Gister nog ff goed los gegaan en hopelijk vliegen de kilo's ervan af Iedereen succes
zo hier mijn eerste buikfoto. nu een buik die echt niet meer zwanger is maar aan alle kanten lubberd. hoop augustus weer strak in het vel te zitten. ik ga er tegen aan. lekker he die yoghurt met banaan kijk al uit naar mijn plakje ontbijtkoek
Het begin hou ik ook altijd goed vol, drink veel water. Na twee weken krijg ik het vaak moeilijk. En way eet jij vanavond ik spinazie, haha
Mag ik met jullie meedoen? Zoek weer wat motivatie. Was sinds januari 18 kilo afgevallen en er zitten weer nu weer 4 aan. Wil er nu het liefst nog 8 af, maar man wat gaan die moeilijk. Hopelijk kan ik het snel weer oppakken en heb ik wat steun aan jullie. Succes iedereen!
tuurlijk mag je meedoen! VAnavond gekookte aardappels met kipfilet en spinazie en vanavond nog een appel. Heb gister alle chips en koekjes laten op eten. Dan zie ik het ook nie meer ligge
welkom runner hier ben ik nu aan het kolven maar dit ik mijn struikeltijd. kids op bed, tv aan en dan eten maar eigenlijk voor niks. zo kijken wat mijn volgend tussendoortje is
hier is al het lekkers ook echt uit de kast, roept mijn man ik doe toch geen sonja. ik zeg nee maar als jij er op los eet lukt het nooit
Hier ook op de bank uitkijkend naar dat appeltje. Heb de dag zonder honger overleefd. Naast bumpie en mij de rest ook begonnen met de eerste stap in de goede richting.
Mijn man houd er ook geen rekening mee hoor. Trekt gerust een zak chips open als ie naast me op de bank zit en verwacht dan nog dat ie een kus van me krijgt. Hahahaha, die snapt het echt niet.... Maar goed, IK wil afvallen en hij niet. 's Avonds bij een bakkie thee vind ik het wel het moeilijkste moment om de koekjes te laten staan, rest van de dag gaat vaak wel goed. Verder zorg ik er 'gewoon' voor dat ik mager beleg e.d heb. En eet tegenwoordig meer groenten en minder aardappels. Is het een idee om een lijstje te maken met het gewicht wat je weegt, wat je wilt wegen en wat je afgevallen bent?
Runner das een leuk idee. Ik zelf zit nog geen jaar op het forum, ben jij misschien iemand met meer ervaring. Ik ben 25 weeg 108 en wil naar de 80 heb er een jaar voor uitgetrokken
Leuk idee van het lijstje. Zal mij morgenvroeg even wegen. Ik was dat vanmorgen vergeten. Misschien leuk om het dan per week bij te houden. bv elke dinsdag gewicht in het lijstje zetten?
Oh wat leuk!! Perfecte timing dat jullie net begonnen zijn..! Ik zou vandaag beginnen, wordt morgen Had een beetje een baaldag en vond dat ik nog een dagje mocht rekken - slecht!! Ik ben al eerder afgevallen met SB.. ging super! Duurde even voordat ik aan de porties kon wennen, maar merkte dat het na een week of 3 echt perfect ging.. Ben toen in 5 weken tijd ongeveer 4 kilo afgevallen. Moet wel zeggen dat ik in de weekenden wel gewoon lekker mn wijntjes dronk en 'normaal' at! Ik wil nu ongeveer 5 kilo kwijt, niet veel.. maar toch. Moet dr ook weer bij gaan bewegen. Sporten jullie er ook nog bij?
Ik zal me ook even voorstellen trouwens Ik ben (echt bíjna 31) en heb een dochter van 3 1/2 Heb een relatie (niet de pappa) maar we wonen niet samen.. Werk parttime in de horeca maar nu even ziektewet