Maandag beginnen met afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bumpie, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    yeeey ik ben blij weeg moment toch nog beter uitgepakt van 102,8 afgevallen deze week naar 100,7.

zal de lijst eens opzoeken

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    naam start kg Streef gewicht nu Totaal al afgevallen

Bumpie 84.5 kg 75 kg 81.7 2.8 kg
    Maienditje 108.0 kg 80 kg 100,7 7,3 kg
    Meandor 66,0 kg 60 kg
    Runner 78.3 kg 70 kg 77,7 0,5kg
    Shania Naomi 93 kg 78 kg
    Rooibos X kg -30kg -0kg

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik at geen vlees omdat ik om me cholesterol moet denken, heel veel vleessoorten zijn gewoon erg vet en dus erg slecht voor me cholesterol maar dat valt met kipfilet en tartaar wel mee dus ik ga dat nu gewoon eten.

Ik ben wel een jojo figuur op me 15e en 16e woog ik nog geen 49 kilo ik heb toen anorexia gehad en moeten vechten om er bovenop te komen. Gelukkig is me dat gelukt maar toen raakte ik zwanger van de oudste en kwam ik 30 kilo aan. Daarna ben ik alleen maar aan het jojoen geweest, afvallen aankomen, afvallen aankomen..........ik ben in 2009 in 3 maanden tijd 20 kilo afgevallen en woog nog maar 75 kilo. Nu in 2010 en 2011 ben ik door al het afvallen en aankomen nog meer gaan jojoen en weeg ik nu dus alweer 96 kilo helaas. Heb er dus alweer 22 kilo bij in plaats van af. Ik hoop nu dus ook voorgoed met de kilo's een keer te kunnen afrekenen want ik word er echt moedeloos van!

4. Troelala21

naam start kg Streef gewicht nu Totaal al afgevallen

Bumpie 84.5 kg 75 kg 81.7 2.8 kg
    Maienditje 108.0 kg 80 kg 100,7 7,3 kg
    Meandor 66,0 kg 60 kg
    Runner 78.3 kg 70 kg 77,7 0,5kg
    Shania Naomi 96 kg 78 kg
    Rooibos X kg -30kg -0kg

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik ben helaas weer een kilo aangekomen.
    Weekendje weg geweest en vooral de gebakken mosselen waren heerlijk! :D

Maar vandaag is het weer over!
    Over 2 weken ben ik jarig en wil ik wel een leuk jurkje aanhoor.

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Kom op dames we kunnen het

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Shania hoe is je dag sonja gegaan, is het wat voor je en kan je het er goed op doen.

Ik heb helemaal nooit hongergevoel omdat je echt met regelmaat eet

8. Troelala21

Het is super goed gegaan gister heb helemaal geen honger gehad, geen trek in zoetigheid, was vanmorgen 1 kilo lichter!!! weet dat het allemaal vocht is maar ik ben wel heel blij om te zien dat de wijzer toch na beneden kan haha. Nu ga ik pas maandag weer wegen want stel dat me gewicht op en neer schommelt tussendoor dan zakt de moed me weer in de schoenen. Dus ik ga nu gewoon vrolijk verder. Zit vandaag weer rond de 1200 calorieeen met sonja als ik van de gebak en hapjes af blijf. Vanmiddag een verjaardag namelijk en we eten daar dus vandaar.....nu er 1 kilo al af is heb ik zin om door te gaan dus ik blijf lekker overal vanaf en ga gewoon verder!!

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zie je wel dat jij het ook kan shania.
    Hoop dat ondanks de verjaardag het vandaag ook goed gegaan is.

En hoe gaat het met de rest.
    Bumpie nog aan de sonja

10. Troelala21

jippieeee meiden ik ben helemaal happy haha ik ben gister overal vanaf gebleven, heb me dus keurig aan me menu gehouden!!! Ben gewoon trots op mezelf. Denk dat ik nu echt de motivatie gevonden heb eindelijk weer na bijna 2 jaar. Heb er nu gewoon echt lol in, helemaal geen zin in snaaien nee afvallen!!! Zal de komende weken wel moeilijk worden want me dochtertje is over 2 weken jarig, dan me man, dan sinterklaas, dan me ene zoontje, dan me andere zoontje, dan kerst, dan me zusje, dan oud en nieuw. Maar..........ik ga er gewoon voor het moet gewoon lukken dit keer, weg met al die rotkilo's!!!!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Super!
    Op verjaardagen is het idd lastig af en toe. Maar droge crackers of een beetje filet erop is ook lekker. :D En dan vooral niet te veel natuurlijk. ;)

Ik ben gister eindelijk weer eens naar de sportschool geweest, voor morgen ook maar een afspraak gemaakt daar om mijn schema weer eens aan te pakken. Nu nog de chocolaatjes laten staan (das echt mijn valkuil...) en dan gaat bij mij de wijzer ook weer eens naar benden.

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Shania fijn dat je de moed om door tegaan heb gevonden.
    Verjaardagen en feestdagen zijn lastig maar ja anders heb je elke week wat om te snoepn.
    Al kan het af en toe geen kwaad als je het maar met mate doet.

Hier kan de beweging nog wel meer maar zolang het gewicht nog naar beneden gaat.

Ik zou elke dag op de wii fit maar echt geen puf voor s avonds

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    zo weekend weg geweest met ouders en zus+aanhang.

had echt voorgenomen om overdag sonja aan te houden omdat de avondmalen al af zouden wijke.
    maar verleiding niet kunnen weerstaan
    opzich niet gesnoept maar steeds lekkere warme broodjes bij ontbijt en lunch.

vandaag thuis gekomen dus morgenochtend gelijk wegen en weer streng dan zijn die losse kilo's er zo vanaf.

had vrijdagmorgen gewogen voor weg gaan en toen was het precies 100 kil0 maar verwacht wel dat het nu wat meer is

14. Troelala21

een keertje erbuiten moet kunnen meid. Ik heb me het weekend ook laten gaan en ik ben toch 1,5 kwijt. Ja het was meer geweest als ik me niet had laten gaan maar het begin is er! morgen weer met een frisse moed verder meid!

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    shania dat is waar het moet wel eens kunnen en ik zeg ik heb niet ongezond gegeten maar veel verse broodjes op tijdens de maaltijden.
    vanochtend op de weegschaal en van 100,7 naar 102,2 kilo gegaan.

maar vandaag had sonja net een fruitdag dus gaan er weer stevig tegen aan.
    vermeld dit niet op de lijst schrijf me resultaat er volgende week wel weer in

16. Troelala21

ik heb van het weekend afbak broodjes gegeten doen we altijd in het weekend en ik heb enorm zitten snaaien maar gelukkig toch er wat af.

Vandaag weer met een frisse moed er tegenaan meid!

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo gisteren heb ik me weer braaf aan sonja gehad, zonder moeite.
    Merk echt dat de knop definitief om is dat ik nu door wil gaan met afvallen.
    Heb dan wel een man een kind maar manlief ziet me liever in mooi lingerie dan in omatenten aan mijn kont zoals hij mijn ondergoed neemt.
    Maar sorry heb geen figuur voor kant lingerie ofzo.
    Hoop volgende week maandag dan echt onder de 100 te zitten.

Fijn shania dat het bij jou nu ook lekker gaat.

En hoe is het met de rest???

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wij eten ook elke zondag afbak broodjes.
    Maar eten dan vrij laat en valt de lunch erbij in.

Het afvallen gaat niet lekker hier.
    Ga ik na het weekend pas weer op de weegschaal.

Gaat met jullie wel lekker zo te lezen. :p
    Volhouden he!

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo weekend kilo's zijn er weer af.
    Alles op een rij.
    Maandag 7nov was het 100,7
    Vrijdag 11nov was het 100
    Dinsdag 15nov was het 102,2
    En vanmorgen was het 99,7 maar pas maandag het echt weegmoment

20. Troelala21

ik heb weer even een dipje grrrr. Ik moet ongi worden en altijd een week voor me ongi krijg ik snaaibuien. En dat is te merken pfff...ik durf de weegschaal niet op dus doe dat ook mooi niet. Heb wel besloten om in januari te gaan beginnen met cambridge dieet. Ja ik weet het is een echte crashdieet maar ik heb het nodig voor me gezondheid. Ik heb al veel mensen om me heen die het gedaan hebben enorm veel zijn afgevallen en ook nog steeds niks zijn aangekomen nadien. Heb er zin in maar moet nog 7 weken wachten pff.....hoop dat ik in die 7 weken zelf wat af val alle kilo's zijn weer mooi meegenomen en schelen weer! Zat eerst te denken om nu al te beginnen maar aangezien wij hier alleen maar verjaardagen hebben, en de kerst straks voor de deur staat heb ik dat maar even uitgesteld. Ik wil met kerst wel gezellig mee kunnen eten met gezin en familie dus vanaf 2 januari ga ik dan aan de cambridge. Ik hoop daar wat kilo's mee af te vallen en er voorgoed mee af te rekenen! Ik wil ook wel weer eens leuk shoppen, leuke kleding passen zonder me te schamen. Ik ga nu weer beginnen met me calorieeen te tellen vandaag en hoop daar het een en ander nog mee kwijt te raken!

maindientje wat goed dat je het alweer kwijt bent, nou mooi doorgaan meid!

Deel Deze Pagina