Bedankt wieneke ik ga zeker door. Het is weer maandagochtend nieuwe sonjaweek breekt aan. Vanochtend woog ik 99,7 dus een kilo eraf weer in twee weken eigenlijk meer omdat er iets aan zat weer maar tel ik niet mee. Zit op de telefoon dus kan het niet in de lijst zetten. Van het weekend gaan we naar een hotel maar ga nu wel echt opletten
Ben ik nog de enigste hier want in een week tijd niks gezegt. Bumpie en shania hoe gaat het met jullie sonja. Hier super ga week 7in. Deze week weer 1,2kilo kwijt. Ook al zaten we een weekend in een hotel. Maar had ook niet extreem gedaan. Weeg nu 98,5 en totaal is er 9,5af. Kortom ik ga nog even door. Succes voor iedereen die nog bezig is
Je mag ook bij ons komen hoor, wij praten bij 10 kilo afvallen, strenge variant. Ik wil meer dan 10 kilo afvallen dat maakt niet zo veel uit. Je gaat wel goed zeg!
Waar kan ik jyllie forum vinden wieneke. Ik wil terug naar de 80 dus moet ook meer dan 10af en wat bedoel je met streng variant
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/313033-10-kilo-afvallen-wie-doet-mee-strenge-variant-deel-1-a-25.html Daar is de link, we staan ook bij algemene clubs. Ik weet het eigenlijk niet, ik ben er later bijgekomen maar volgens mij betekende dat dat er vooral over afvallen gepraat moest worden. Maar we zijn niet streng hoor, haha. Je bent welkom!