he elvira, ik loop een beetje achter maar wat fijn dat je hebt kunnen beginnen. spannend morgen wat er te zien is. hoop dat die ene toch een cyste is. sterkte morgen.
Bah balen Elvira!! Ik hoop voor je dat je morgen beter nieuws zal krijgen en dat jullie evengoed een behandeling krijgen!
he balen Elvira, het lijkt een beetje op wat Elmo had geloof ik. Die onzekerheid. Ik wens je heel veel succes en hoop dat er toch nog goed nieuws komt dinsdag!! Karin
Hoi Hoi, Vanmorgen zijn we voor de 2de echo geweest en het is toch een eitje. Inmiddels is deze sinds zondag 4 mm groter geworden en nu dus 23mm. De ivf poging is helaas afgeblazen, maar wordt omgezet in een natuurlijke poging. Vanmiddag hoor ik hoe laat ik de pregnyl moet spuiten en dan zelf maar heel veel klussen. Als ik het telefoontje heb gehad laat ik jullie meer weten. Heel veel liefs van een teleurgestelde Elvira.
Hoezo teleurgesteld? Is toch mooi als het misschien via de natuurlijk weg kan (of heb ik iets over het hoofd gezien??) Succes iig.
Hoi, @Mijnimeel, Ik ben niet teleurgesteld over het feit dat we het natuurlijk moeten proberen. Das zou als het lukt het mooiste zijn, natuurlijk! Ik ben gewoon teleurgesteld dat het alsmaar verkeerd loopt en dat ik niet kan vertrouwen op mijn lichaam. Groetjes, Elvira
Ik ken het. Ik voerweeg op dit moment zelfs om een aantal heel droevige films te huren om lekker een potje te gaan janken vanavond.. HEERLIJK! Even alles eruit gooien.....
@Mijnimeel Ja precies, heb ook maar een paar zielige films uit de kast getrokken die ik heerlijk in jogginpak ga bekijken. Had er nog aardig wat liggen die ik nog niet heb gezien, dus komt helemaal goed. Mannetje is ook thuis, dus we gaan heerlijk luieren. Jij ook heel veel succes toegewenst. Liefs, Elvira
NOu dat wordt flink klussen Elvira en ik hoop dat de pregnyl dan samen met de zaadjes hun werk doen. Blijf je nu wel deze ronde onder controle van de gyn, of is het verder echt afwachten?? Karin
Hey naamgenoot, Balen dat de eerste IVF actie niet zo is gelopen als gewenst. Ik hoop dat de natuur dit keer super hard zijn best gaat doen. Dat zou nog het mooiste zijn. Mocht je toch doormoeten, dan wens ik je heel veel geluk toe! Ik denk aan je meid! Knuf L4a
Lieverd! Wat een rotnieuws zeg! Ben je zo op alles ingesteld, zo bezig met je behandeling.... gaat de hele rommel niet door! Bah bah bah....tuurlijk is het mooi als het alsnog wil maar...."al die tijd is het ook niet gelukt" denk je dan. Meis, klus tot je een ons weegt *das niet gezond voor de beeb* en heb vooral veel lol samen! Wie weet, er bestaan wondertjes! Je mag altijd zeuren, klagen en jammeren hoor!! Heel veel liefs, Elmo
Heeey meis! Hoe is het nou??? Alles wel goed bij jullie? Heb je nog last van de Pregnyl? Denk aan je! Elmo
Hola, Hier gaat alles zijn gangetje, heb uit frustratie heerlijk geshopt gisteren en vandaag. Jezelf verwenen zo af en toe is ook belangrijk! Heb geen last gehad van de pregnyl, wel heb ik de eisprong gisteren gevoeld, was een paar uurtje pijnlijk en daarna was het over. Natuurlijk veel geklust de afgelope dagen. Jullie zijn weer op de hoogt. Ik zit hier overheerlijk op het wachtbankje met een koppie thee en hoop op het beste. Liefs, Elvira
Meissie, sterkte op het wachtbankje. Ik kom gezellig naast je zitten oke Maar serieus, hopelijk heb je een superei gehad en extra goede zwemmertjes!! Ik duim voor je! Sterkte en kop op he! Ik wil soms ook niets liever dan in m'n pyama op de bank jankfilms kijken of heel hard de muziek aan zetten en meeblèren (lekker vals natuurlijk ) Ik wil maar zeggen, doe waar je je goed bij voelt!! En hopelijk worden jullie gauw beloond, ik heb echt bewondering voor je hoor dat jullie deze stap hebben gezet! Liefs Marjo