Een hele zonnige morgen, @ Marjo Gezellig nog eentje erbij op het wachtbankje. Hier is alles goed, het dipje is alweer een paar dagen voorbij en heb heerlijk van de zon genoten. We proberen zo veel mogelijk te genieten van elkaar en we zien wel wat komen gaat. Het gewone leven moet natuurlijk ook door blijven draaien en dat besef is wel een stuk groter geworden. Ben gisteren onwijs verbrand op mijn schouders en rug, met het resultaat dat ik nu superbruin ben. Ik had mezelf nog zo goed ingesmeerd! Allemaal een fijne dag toegewenst. Liefs, Elvira
he Elvira, had de thee al klaar gezet in ander topic, maar zal t hier ook even doen nog, wordt een druk bankje!! volgens mij lopen we aardig gelijk op, wanneer is jouw nod?? lekker he dat zonnige weer, is een suk beter dan regen enzo, kun je er lekker op uit, en zit ik tenmiinste niet de hele tijd op deze site, anders maak ik mezelf echt gek!! lieffs radna
Hoi Hoi, @Radna, Het wordt inderdaad een druk bankje, gezellig. Mijn nod is 11 juli, en de jouwe? Dit weer is heerlijk, hou niet zo van regen. Dus nu kijk ik gewoon 's ochtends voordat ik ga werken op de site of 's avonds laat en idd je maakt jezelf heel snel gek. Fijne dag Liefs, Elvira
hoi, dan is jouw nod al sneller, ik heb van t weekend mijn ( eerste echte) ei gehad, en dan moet je toch gemidd 10 a 16 dagen wachten tot je ongesteld zou kunnen worden? dan neem ik er maar 16 voor de zekerheid. met 14 dagen zit ik op 15 julie, en met 16 op 17, ga dus probereb indien ik nog niet eerder ongi ben om te wachten tot de 18juli. aangezien ik erg ongeduldig ben denk ik alleen niet dat dit gaat lukken hoeveel dagen tel jij vanaf je ei? lieffs radna
Hoi Hoi, Ons is verteld dat we ongeveer 15 dagen moeten rekenen en dan testen. Dus ik ben benieuwd hoe het loopt. Het bubbelt al een paar dagen in mijn buik, ik denk dat het zenuwen zijn. Hopen dat de weken een beetje snel voor bij zijn en we allemaal een positieve test in handen hebben. Liefs, Elvir a
hoi, ok ga ik ook een betje uit van 15 dagen, is toch weer een dag eerder dan 16 Jij zou dan ergens deze week je innesteling al moeten hebben toch? vandaar misschien al dat gerommel we gaan t gewoon heel druk hebben deze weken, dan zijn ze zo voorbij, en er wordt geduimd hoor op vole toeren!!! fijne dag nog lieffs radna
Allemaal heeeeeel veeeeel succes, ik zal voor jullie allemaal duimen!! zomaar even een steuntje in jullie rug, heb hier eigenlijk niks te zoeken, maar dacht even aan jullie!! Liefs
Spannend Elvira!! Nog ffies heh, maar die laatste loodjes..... Hebben jullie nog een plaatsje over op de bank? Ik zit nl. tussen jullie in qua nod.
Goedenmorgen, Hier gaat alles goed, nog een weekje wachten en dan testen. Vandaag gaat mijn nichtje trouwen dus we gaan zo de deur uit, wordt een leuke dag. De afgelopen week, hebben we zoveel verzet gehad dat we alle spanning even van ons af hebben kunnen zetten. We hebben ontzettende lieve vrienden, die allemaal met ons meeleven en er alles aan doen om ons gerust te stellen en meeleven. Woensdag heb ik gebeld met het zh en hoorde ik dat we gewoon weer gaan starten als ik ongi wordt. De dosis wordt verhoogd en het schema aangepast. We blijven dan ook positief. Uiteraard hoop ik stiekem dat het niet nodig is en het na bijna 5 jaar alsnog zelf is gelukt! @Lisje, Bedankt voor je lieve woorden, een steuntje in de rug is heel erg fijn. Zeker als je elkaar niet kent maar toch met elkaar meeleeft. Ik duim voor jou dat het ook snel raak is. @Moo Tuurlijk ben je van harte welkom op het bankje. Gezellig. Wanneer is jou nod? Hele fijne dag toegewenst. En tot typse. Kus, Elvira
hee elvira! wat fijn dat (mocht het nodig zijn) ze direct weer van start gaan met je! succes met de komende zenuwslopende week! ik hoop dat het nu al raak is voor jullie! liefs elfje
Fijn om te horen dat jullie gewoon weer meteen kunnen doorgaan na je ongi. *duimt dat ie gewoon wegblijft!!* Mijn nod is trouwens de 14e.
spannend hoor!! nog een paar dagen en dan weet je meer. en het zou toch ook wel een wondertje zijn als het nu helemaal zelf mocht lukken. En zo niet.... fijn te weten dat je meteen weer verder mag gaan dan. Veel sterkte met wachten. Karin
Hoi Hoi, Helaas vandaag van het wachtbankje afgevallen. Ongi is toch gekomen en heeft meteen goed doorgezet. Had het nog niet verwacht, aangezien ik pas eind volgende week mocht testen. Heb gisteren voordat ik naar de bruiloft ging gebeld met het ziekenhuis en daar kreeg ik een bandje voor het aanmelden op maandag of dinsdag terugbellen, maar nu ben ik dus al ongi. Weet echt niet wat ik nu moet doen, want ik kan nu niet starten. Ik ben maandagmorgen gelijk met het zh, hopen dat zij een oplossing weten en of ik ook kan starten als ik al een paar dagen menstrueer. Iniedergeval jullie een fijn weekend. Liefs, Elvira
he bah wat jammer elvira!!! vervelend dat dat nou net in het weekend moet gebeuren! hopelijk kan je maandag meteen terecht!! succes meid, liefs elfje
sh*t elvira, ik hoop dat ze je maandag meer duidelijkheid kunnen geven. Is er bij jullie niemand in het weekend? Bij ons was het wel. Heel veel sterkte en hopelijk gaat het weekend zo voorbij voor je liefs fredje
nou, dit is geen leuk nieuws is m'n buurvrouw op t bankje weg............ succes maandag, hoop dat je verder mag!! lieffs radna