Heh wat balen zeg!! Hoop dat jullie maandag toch iets positiefs horen en gewoon weer kunnen beginnen met de volgende poging. Dikke knuf hoor!!
Meid, dat is weer effe slikken.... Ik wens je heel veel sterkte en succes bij de volgende poging. Veel liefs van Senna
Hoe is het gegaan vandaag Elvira, ik hoop dat het ziekenhuis goed nieuws had voor je en je gewoon verder kunt deze maand. Karin
Hoi Meiden, Ik had gisteren geen tijd om achter de computer te kruipen, dus hier is de verlate update. Gisteren gebeld met het zh en omdat ik al ongi ben geworden, heb ik zelf aangegeven dat ik liever de aankomende cyclus begin. We beginnen nu op 29 juli met de 2de ivf. Ook heb ik aangegeven dat ik het allemaal heel rommelig vind verlopen en dat ik eerst een echo wil, voordat de volgende poging start. De endometriose kan heel snel aangroeien en ik wil met zekerheid weten dat die niet aanwezig is bij de volgende poging. Dat snapte ze best en was geen enkel probleem, het nieuwe schema wordt deze week naar mijn huisadres verstuurd en ook het recept wordt naar onze apotheek doorgefaxed. Dus nu een paar weekjes pauze en dan gaan we er weer helemaal voor. Vind het zo ontzettend lief, dat jullie allemaal zo meeleven. Dat doet me echt supergoed. Dikke Kus, Elvira
hee elvira! goed dat je op je strepen bent gaan staan, en goede controles hebt geeist!! misschien is het ook wel even prettig zo'n pauze..het heeft allemaal zoveel inpact! ik wens je heel veel succes met je volgende poging en in de toekomst meid!! liefs elfje
Goed dat je je niet laat ondersneeuwen Elvira! Het is jouw lichaam en jullie behandelplan en dan wil je natuurlijk dat het zo goed mogelijk verloopt en dat er duidelijkheid is! Fijn dat jullie zo snel alweer mogen beginnen aan een 2e poging. Voor nu, heel veel sterkte, het is altijd weer een klap in je gezicht als het niet is gelukt. En voor straks wens ik je alvast weer onwijs veel succes!! Liefs Marjo
Elvira, ik wens je veel succes bij de volgende poging en ik hoop dat de volgende poging een positieve zwangerschapstest gaat opleveren! Groetjes Senna
fijn Elvira, dat je zelf de touwtjes mee in handen kan houden. Veel succes in de volgende cyclus. Karin
Jee balen meid dat de duivels al zo vroeg waren; zag ik nu pas . Ff rust is misschien idd wel goed...Ik ga super hard duimen dat poging 2 jullie heel veel geluk brengt! Dikke knuffel Elvira