afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tifa, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

dit is de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil, en omdat ik overal wat anders lees/hoor zit ik nog met veel vragen.

toen ik de pil nog nam had ik altijd weinig tot geen afscheiding. Nu ik gestopt ben was dat meer, meestal doorzichtig en ook niet erg veel.
    als ik het goed heb heb ik rond de 30e of rond de 5e een eisprong gehad, de 30e had ik veel witte afscheiding en rond de 3/5e meer slijm achtig en doorzichtiger.

nu heb ik sinds gister weer veel afscheiding wat wit is van klaar en beetje creme achtig.
    ook ruikt het anders, niet zuur maar wel een apart luchtje.
    ik las dat witte of roze afscheiding een teken kan zijn van een bevruchting, maar omdat ik er nergens meer over kan vinden vraag ik ne af of dit klopt. Het is wel vrij veel, als ik een tijdje niet naar de wc ga zit het hele wc papier eronder, ik ga steeds naar de wc omdat ik het gevoel heb of me onderbroek eronder zit.
    af en toe heb ik ook een scherpe steek links onderin mijn buik, maar misschien komt dit omdat ik nu meer op mijn lichaam let.

mijn vraag is of dit normaal is, en hoe jullie de afscheiding ervaren hebben bij wel of geen zwangerschap, of dar het misschien wel helemaal niks uit maakt.

2. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Bij iedereen is dat anders... bij mij is mijn afscheiding juist steeds minder geworden na t stoppen van de pil.

Jouw lichaam moet ook nog ontpillen want je bent pas net gestopt het kan best zijn dat het over een paar maanden weer anders is.

Deel Deze Pagina