Zoals de titel al zegt heb ik morgen mn eerste echo.. Ben dan waarschijnlijk 7+5. De reden van de vroege echo.is mn miskraam in april. En ik zie er dus zooo tegen op! De vorige keer ging alles prima, en toen kwamen we er bij de 1e echo achter dat t hartje niet klopte. Nog 3 weken er na met alle symptomen gelopen. En nu ben ik weer zooo bang dat we morgen weer een baby zonder hartslag zien.. Weet dat ik niks anders kan dan afwachten, maar ik ben op van de zenuwen en heb al een week amper geslapen.. Vreselijk dit! Morgen om half 10 is t zo ver.. Duimen jullie mee?
Bedankt! Weet ook echt niet wat ik er van moet denken.. Voelde me eerst super zwanger, ben een paar weken flink misselijk geweest en had pijnlijke borsten. Nu alleen last van mn darmen en puistjes.. Weet dat je niet de hele tijd over al last van hoeft te hebben maar ik wou dat ik t wel had! Ben zo bang dat t weer fout zit.. Terwijl er ook zat zijn die helemaal nergens last van hebben natuurlijk.. Pfff echt naar dit..
Laat het maar gewoon op je afkomen, meer kun je toch niet doen. Maar ik snap dat je er tegen op ziet. Dat je niet heel enthousiast durft te worden.
Ja zwanger zijn is in het begin niet altijd leuk...eerst wachten op die test...dan wil je van alles voelen want andwrs ben je niet zwanger hahaha....en dan die eerste echo... Allemaal zo om gek van te worden he..... Je weet precies hoe het allemaal zit maar die onzekerheid maakt je dat je gekke dingen gaat denken he... Er zijn ook vrouwen die helemaal niks voelen in een zwschap...das pas gek!
Ja ze zeggen altijd dat zwanger zijn zo leuk is, nou pfff 1 en al stress Haha idd kan niks anders doen dan t gewoon afwachten.. Vreselijk! En stel de echo is goed morgen dan is t nog 4 weken in spanning zitten omdat ik pas 8 weken ben!
hahaha erg he...en dan krijg je weer die 20 weken echo...em dan de bevalling.. Nee even serieus, ik snap dat je je zorgen maakt en dat je bang bent. Ikzelf heb het ook een beetje als ik weer ooit voor die eerste echo mag gaan. Mijn tweede meisje zou zogenaamd een mk zijn...gelukkig klopte de week erna gewoon het hartje. Maar de schrik hiervan heb ik ook nog wel...niks vergeleken met een mk he maar een beetje snap ik hoe jij je voelt. Maar als je bij 8 weken een hartje ziet kloppen is er nog maar heeeeel weinig kans dat er iets misgaat hoor hou dat dan in je achterhoofd misschien helpt dat. En die onzekerheid hebben we allemaal hier op het forum... dus je staat er niet alleen voor
Ik snap het helemaal meid, ik heb nu al 2x meegemaakt dat het bij de echo foute boel bleek te zijn, zonder dat ik enige aanleiding had om dat te denken. Ik ben nu 6 weken zwanger en ik ga waarschijnlijk over een week of 2 voor de eerste echo dus de avond ervoor zal ik ook wel erg in spanning zijn.. Maar veel meer dan positief zijn, kun je niet doen en vergeet niet: er gaan nog steeds meer zwangerschappen goed dan fout. Ik duim voor je! Laat je weten hoe het gegaan is?
Bedankt allemaal! En probeer me idd ook voor te houden dat het vaker goed gaat dan fout. Maar die onzekerheid pff zit mezelf helemaal gek te maken! De vorige keer had ik dat totaal niet! Maar ja toen hield ik er natuurlijk ook geen rekening mee dat t fout kon gaan.. UiteraArd hou ik jullie op de hoogte!
Hoeraaa!! Goed nieuws Prachtig hartje gezien!! De baby en alles er om heen zag er goed uit! Ben zoooo blij!
Gefeliciteerd! Wat zul je opgelucht zijn.. ! Ik moet nog even wachten dan heb ik ook echo bij 10 wkn.. erg spannend!
Ja ben ik zeker! Was op van de zenuwen! Zal ook echt heerlijk slapen vannacht haha Succes met wachten! Idd erg spannend!