Titel zegt het al☺️ Wie heeft hier. Ervaring met het product en is ook hierdoor zwanger geworden? Is het schadelijk voor je en kun je het gebruiken in cominatie met clomid en iui??
Hoceima ik gebruik het ook sinds zo'n drie maanden ongeveer. Dacht baad t niet dan schaad t niet. Even wennen en net als een condoom even een "showstopper" maar ik zweer er bij. Heb in totaal 5 iui rondes doorstaan. Nu in de 5e ronde waren ze mn ei kwijt, maar ben wel zwanger!! Spontaan dus. Weet niet of t dankzij de preseed is, ik geloof absoluut dat het heeft meegeholpen!
Ahh gefeliciteerd anto1909 dus het s niet schadelijk voor je en voor de man? Hoe heb jij het gebruikt rond je eisprong?
Ik heb dit spul bijna een half jaar gebruikt na onze 2e Mk in 2012. Een half jaar daarna pas weer zwanger geworden van ons kleine vlinder zoontje. Het heeft bij ons dus niet gewerkt.
Preseed staat juist bekend als dat het het baarmoederslijmvlies wat vriendelijker maakt en ook tast het sperma niet aan (andere middelen wel). Ik moet zeggen door een probleem bij mn man is glijmiddel wenselijk, dus wij gebruiken het "altijd". Maar het gaf wel een beter gevoel, weten dat het oke is voor sperma. Alle beetjes helpen he
Ik heb het daarna niet meer gebruikt. Voor mijn mk ook niet, duurde 1.5 jaar om zwanger te worden. Mijn gyn is er ook wel heel sceptisch over. Hij raad het ook niet aan.
Nee ze zeggen van niet. Maar het wordt door gyns ook niet aangeraden. Dus voor mij is 1 en 1 dan 2 Hier gebruiken we altijd een beetje speeksel, werkt ook prima ( niet te veel want is niet goed voor de zaadjes) en kan echt geen kwaad volgens onze gyn.
Ik heb het ook een tijd gebruikt, het is wel fijn spul (als je niet teveel gebruikt, anders erg glibberig). Maar helaas heeft t niet gewerkt bij ons. Uiteindelijk de 3e iui zwanger geworden. Als je iui doet heeft preseed geen zin, want de zaadjes worden dan hoog in de baarmoeder gespoten, dus zijn de bmm al voorbij. Als je zelf klust voor en na de iui, kun je tuurlijk wel gewoon preseed gebruiken.
Ik ben er niet zwanger van geworden, maar bij ons bleek er ook meer aan de hand, dus eigenlijk ben ik geen goede graadmeter
Na 5 tubes het opgegeven. Doet niets voor je bms, zorgt alleen voor een beter milieu voor de zaadjes terwijl ze wachten tot ze verder kunnen zwemmen. Voor iui doet t ook niets, als je voor en na die tijd klust is het niet nadelig, maar of het wat doet...ik weet t niet. Hier in elk geval niet zwanger erdoor. De maanden zonder heb ik nog wel streepjes geplast, maar geen plakkers.
Mijn gyn raadt het niet af! Zoals iemand hiervoor zei. Als je hun website leest, zie je ook onderzoeken. Het oogt betrouwbaar, ook volgens mijn gyn. Maar het is geen wondermiddel. Hier 2 rondes gebruikt maar nog niet raak! Het is wel een fijn middel. En omdat wij wel een glijmiddel nodig hebben kun je beter dit gebruiken dan gewoon glijmiddel (is vaak zaaddodend ook al zegt het van niet!)