helaas foute boel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miena, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miena

    miena Lid

    16 nov 2005
    22
    0
    0
    Nou, helaas is het niet helemaal goed gegaan........
    Vrijdagavond stond ik op het station, en kreeg enorme kramp, ik kon bijna niet meer op mijn benen staan, zo erg stond ik te trillen.
    Toen ik in de trein zat voelde ik wat stromen. Gelukkig hoefde ik nog maar een kwartier in de trein te zitten, en op het station stond mijn vriend op me te wachten. Thuis ben ik meteen naar de wc gegaan, en zag veel bloed. Er kwamen allemaal stukjes mee (sorry voor het onsmakelijke verhaal). Ik vertelde mijn vriend waarom ik persee vrijdagavond naar hem toe wilde, ondanks het slechte weer.......... maar het was dus al fout gegaan. Hij werdt natuurlijk overvallen door mijn verhaal, en wist niet goed hoe hij moest reageren. Hij vond het jammer dat ik het niet eerder verteld had. Gelukkig heeft ie me wel goed getroost, en begreep ook wel dat ik zo verdrietig was. Het hele weekend heb ik kramp gehad, maar nu gaat het weer wat beter. Het bloeden is ook bijna over. Ik kan dus niet met 100 % zekerheid zeggen dat ik zwanger was, maar daar gaan we nu wel vanuit. Het positieve van dit verhaal is iig dat we nu weten dat we samen kindjes kunnen krijgen. Veel mensen vinden dat vanzelfsprekend, maar wij zien dat toch als een wondertje. We gaan ons nu eerst richten op de verhuizing/verbouwing.

    Bedankt voor het duimen van iedereen.

    Ohja, dit betekend natuurlijk niet dat ik nu niet meer op het forum kom...

    XXX
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jammer Miena,

    Heel veel suc6 met de verbouwing en daarna met kindjes!!
     
  3. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    jeetje dat is ook wat dat je het hem net wilde gaan vertellen en dat het toen misliep. heel veel sterkte de komende tijd en succes met de verbouwing: een mooi huis maken voor de kindjes.
     
  4. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Veel sterkte meid en succes met de verbouwing!!
     
  5. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Veel sterkte en veel succes met de verbouwing!
     
  6. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Veel sterkte ...
    Succes met verbouwen en klussen
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Sterkte, ben blij dat je toch nog een heel klein lichtpuntje in het verdriet heb kunnen vinden.
    liefs Sarina
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Sterkte ermee miena
     
  9. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Sterkte en verder succes met alles.
     
  10. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Sterkte meid.
    Fijn dat je zo'n lieve vriend heb die je steunt.

    Silly
     
  11. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hoi hoi,
    sterkte en veel succes later in de verbouwing.

    groetjes janine
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Miena..

    Misschien ga ik iets heel geks zeggen, maar zou het niet zo kunnen zijn dat je heel heftig ongi bent geworden? bij mij is het ook vrij heftig deze keer. Je hebt toen aangegeven te gaan testen.. maar daar kwam je niet meer op terug. Ik maak eigenlijk uit je verhaal op dat je dat niet hebt gedaan.. (of was het de bedoeling met hem te testen maar toen je daar kwam was er al bloed?)

    Ik vind het wel heftig namelijk om van een miskraam uit te gaan als je niet eens wist of je wel zwanger was. Misschien een bezoekje aan de dokter? er moet ook gekeken worden of alles wel weg is in je buik.

    Heel veel sterkte!

    Natasja
     
  13. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi miena,

    ik sluit me idd aan bij wat natasja aangeeft. ff testen als je dat nog niet hebt gedaan, want als je zwanger was is er nog wel hcg in je lichaam en ff langs de ha ivm evt rest zwangerschapsweefsel. heel veel succes

    gr saskia
     
  14. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hoi Miena,

    Dat er stukjes (om het maar zo te zeggen) :( meekomen met de ongi, hoeft niet meteen te betekenen dat je ook zwanger bent geweest. Het is redelijk normaal dat er soms stukjes meekomen, vaak oud bloed dat gestolt is.
    Maar als je zeker weet dat je zwanger was, dan is mijn advies ook om meteen naar de huisarts te gaan, of gynaecoloog om zeker te zijn dat alles weg is.
     
  15. miras

    miras Lid

    29 nov 2005
    8
    0
    0
    Zeerijp
    hoi miena

    ik zal wel ff naar de huisarts gaan, en het verhaal uitleggen.
    ik heb het ook gehad en bij mij konden ze het wel zien dat ik zwanger was geweest.

    ik wens je heel veel sterkte

    liefs petra
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zou idd ook niet zonder meer uitgaan van een miskraam. Na recent stoppen met de pil was mijn ongi ook erg heftig met stukjes (lekker smakelijk :confused: ). ik zou ook even testen. En als die positief blijkt een afspraak met de huisarts maken. Suc6!
     
  17. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zou ook even naar de HA gaan, zelf ben ik net 3 maanden met de pil gestopt en menstruatiepijn is veel erger geworden en ook is er veel meer bloed en inderdaad ook wel met stukjes slijm enzo (gelukkig herkennen vele van ons het, zodat we weten dat het niet raar of erg onsmakelijk is, ook al klinkt het wel zo) :)
    Heel veel sterkte en succes bij de HA

    Mar
     
  18. Delphine

    Delphine Lid

    29 nov 2005
    41
    1
    0
    Gent (B)
    Veel sterkte toegewenst en niet opgeven! Veel succes!

    Groetjes Delphine
     
  19. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Jeetje Miena,
    Ik wil je effe veel sterkte toe wensen.
    Groetjes Nancy
     
  20. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ja ik heb het vroeger,voor ik met de pil begon,ook gehad.heel heftige krampen,erg veel bloeden en ook met 'stukjes'.

    Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe!

    Grts Lucia xxxxxxxxxx
     

Deel Deze Pagina