heb de uitslag net binnen wel maar 25 Hcg in het bloed maar hij was positief hihi ik ben echt getrouwd met superman
haha heb hier een onderwerp van gemaakt och ja wat dan ook ieder mag het weten nu hopen dat het goed blijft plakken
hihi uhm we zijn in totaal 2 weken bezig ik was mijn spiraaltje een tijd geleden verloren en toen hebben we sex gehad met condooms twee weken terug hebben we die weggegooid en kijk nu zo snel had ik het niet verwacht ik ben dus wel degelijk met superman getrouwd maar ja zei voorheen al ben met een arabier getrouwd en tja je weet wat ze over donkere mannen zeggen die heeft de zaadjes geloof ik direct voor de deur geparkeerd
Ik ben blij voor je! Ik zit in ronde 2 en moet zaterdag ongi worden, ik wil het niet natuurlijk maar ja! Ik heb bij onderwerp "felle steek" mijn verhaal gedaan misschien wil je het lezen en herken je er wat in? Ik zal toch nog even moeten wachten. : Ik heb nu geen ongi klachten meer sinds eind van de middag.
ik herken me er wel een beetje in alleen had ik echt vreselijke pijnen die vanacht de hele nacht en vamorgen tot vanmiddag hebben aangehouden kon nie tmeer lopen van de pijn
Open maar snel een onderwerp bij "ik ben zwanger", om je felicitaties in ontvangst te nemen. Gefeliciteerd. Doe ik deze dicht!