Maandag gaat hier de vlag uit.

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door knap, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

A.s maandag is het zo ver de zomervakantie komt tot zijn einde. En wat ben ik daar blij mee zeg.....

Zes weken is soms veel te lang haha. Mijn zoon begint zich rot te vervelen zit met twee benen in het gips van wegen verkorte achillespees beide benen. En kan dus weinig doen. Niet echt buiten spelen niet zwemmen niet dit niet dat. En tot overmaat van ramp heeft zijn laptop het ook begeven. Hij is wel super lief hoor soms maar.

Maandag gaat de vlag uit lekker weer een normaal ritme van naar school ect...

Snap nu wat mijn moeder vroeger bedoelde met ik hang de vlag uit als ze weer naar school gaan.

Herkenbaar?:D

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm nou hier gaat hij halfstok.. bah helemaal geen zin in het nieuwe schooljaar met alle bijbehorende zorgen
    het ging echt net zo lekker in de vakantie

en niet verveelt oo trouwens.. maar.. ze gaat ook in de vakantie 1 dag per week naar de bso om te spelen..
    en verder wonen we vlakbij een grote speeltuin met een zwembadje waar ze geen genoeg van krijgt.

maar... kan me voorstellen dat met 2 benen in het gips... je tureluurs wordt van zo'n vakantie overigens
    je kunt niks en er is "niemand".
    lijkt me dodelijk vervelend en dan duurt je vakantie geen 6 weken maar 6 maanden lijkt me

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh ja heerlijk, zoontje begint maandag op de psz, dochter begint woensdag in groep 1. Hier 4 weken bezig geweest met de waterpokken bij alle kinderen dus niet super veel gedaan.

4. Saskia78

@umm: ik vond een week rondvonk al vervelend :)

nahja.. ze is paar dagen echt ziek geweest maar daarna nog wel echt snel moe en dergelijke
    dus bij elkaar denk anderhalve week zoet geweest.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja het was hier echt balen, halve week na de laatste schooldag begon bij mijn dochter de waterpokken. Veel last van gehad, toen de jongste die echt ontzettend onder zat en tegen een longontsteking aan zat te hikken, op het laatst mijn middelste waarbij het gelukkig meeviel, maar al met al ben je dan toch wel 4 weken verder. Had eigenlijk allemaal plannen en we zouden bij mijn moeder gaan logeren, helemaal niks van gekomen.

6. Saskia78

mja dan blijft er ineens weinig over van je vakantie he :(

7. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hier ook hoor, weten niet meer wat ze moeten doen. Mijn jongste vraagt of hij al naar zijn vriendjes mag... en mijn oudste zei net: ik heb alles al gedaan ook wat ik niet leuk vindt om te doen, zegt genoeg... Toch weer lekker hoor, weer ritme en regelmaat.

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik begin maandag weer met werken, mijn dochter heeft dan nog 2 weken vakantie, ik zag er erg tegen de zomer vakantie op maar moet zeggen eht viel me tot nu toe reuze mee, ze vermaakt zich prima .

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ha hier is de vlag al sinds maandag uit! Spannende overgangen voor mijn kids:voor het eerst naar school en naar groep drie. Maar ik vind het zo fijn dat er weer een n ormaal ritme is en d ekids weer lekker dagelijks hun vriendjes tegenkomen!

10. Quinnie

Quinnie Actief lid

8 jan 2012
    153
    0
    16
    Mijn dochter moet nog bijna 3 weken maar begint nu al dat ze graag naar school wilt haha moest een aftelkalender voor haar maken.

Deel Deze Pagina