Gefeliciteerd lov echt heel leuk.. Ik heb donderdag een echo en dan zou ze stiekem even een gokje wagen en anders op 17 september dus ook mega spannend.. Groetjes.
Wat leuk Gefeliciteerd! Lijkt me ook erg leuk. Ben pas 8 weken dus duurt nog zoooo lang voordat we mogen
Lov ik zag het al aan je banner maar toch plaats ik hier nog even een berichtje..wat ontzettend leuk dat er een baby boy op komst is. Waren je dochters erbij toen je de echo had? En hoe reageerde ze? Gefeliciteerd meid!!
Nee we waren alleen De oudste wilde graag een broertje, want een zusje had ze al dus ze is happy. De jongste vindt alles prima hahahaha
Wat leuk nieuws! gefeliciteerd!! Jongens zijn zoooooooooooo leuk, inderdaad even aan het idee wennen (mijn man had tijdens de echo echt zoiets van: huh?? nee toch?? )en hoe het straks zal zijn maar oh...ik ben zo verliefd op onze Ben...heerlijk, honderdduizend autootjes en treintjes....meisjes ook helemaal geweldig en gezellig natuurlijk dus beter kan je het niet hebben! Geniet er van! Charlie