Hallo, Binnen een kleine2weekjes ga ik voor een echo, het zal een eerste echo op de buik zijn! Mijn gyneacoloog heeft een 4D echo, dus gaat hij het dan ook al laten zien! Zou je dan al het geslacht kunnen zien? Ben 'ns benieuwd... Veel succes iedereen met de zwangerschap, zeker in de komende warme dagen!
Bij mij konden ze het 'pas' zien met 17 wkn wat ook al erg vroeg is. Dus ik denk eigenlijk niet dat ze het kunnen zien.
Ja hoor dat kan, vriendin van me is ook 14 weken en heeft gisteren het geslacht gehoord Ook met een 4d echo.
Je kan het zien, maar het ligt ook aan hoe je kindje ligt. Er zitten namelijk nogal eigenwijsjes tussen die hun beentjes op elkaar houden Dus het is maar net geluk hebben of ze het kunnen zien.
Ik hoop het echt, al heb ik al drie gedroomd dat het een jongen wordt! Ik draag ook "naar voren" zeggen de meesten, dus dat is een teken van jongen? Voor de rest ben ik opeens fel verdikt, al zo'n 4 kilo op die korte tijd, ok , ik heb wat meer gegegeten, maar geen 4 kilo...ach ja, ik kom nu op de tweede plaats, figuurtje zaler wel terug komen als ik heen en weer hol naar de opvang en het werk, het huishouden,avondschool, ...zal druk worden maardan weet je tenminste dat je leeft he! xxx
Dat van je buik in een punt of rond dragen zijn bakerpraatjes. Je kan helemaal niet aan de buitenkant zien, wat er van binnen zit. Maar zowieso zou ik er niet teveel op rekenen dat ze het kunnen zien. Het is echt nog heel vroeg en mijn echoscopiste zei dat 16 weken echt de ondergrens was.
Vandaag echo gehad, hij dacht een meisje maar binnen 2weken is hij zeker, bens 'ns benieuwd of het klopt!
na die echo ben ik zo benieuwd, hij had beter helemaal niks gezegd! wie van jullie hebben ze eerst een verkeerd geslacht gezien?
HALLO op 17 weken zei hij wéér een meisje, over twee weken de 20 weken echo en dan zal ik pas zeker zijn. Ik kan het nietgeloven, dacht echt een jongen! ik houd jullie op de hoogte!
ik ben na 12 weken echo geweest daar zei de vl dat het 80% een jongentje is en je zag echt zijn piemeltje....maar nu na 20 weken echo geweest zeg ze dat het een meisje is.....nu weet ik het niet meer wat ik moet geloven..
Als je het zeker wilt weten moet je een extra echolaten maken anders gewoon alle sneutraal kopen want dan kan het alle kanten uit.
Het ligt allereerst aan de houding/ligging van de baby. Toen ik de nekplooimeting/gecombineerde test deed met 13 weken en 3 dagen kreeg ik te horen dat het een meisje werd, dus best vroeg, en het klopte.