4D echo als ik 14 weken ben: geslacht te zien?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by pucci, May 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pucci

pucci Actief lid

Dec 8, 2007
    116
    1
    0
    Hallo,

Binnen een kleine2weekjes ga ik voor een echo, het zal een eerste echo op de buik zijn! Mijn gyneacoloog heeft een 4D echo, dus gaat hij het dan ook al laten zien! Zou je dan al het geslacht kunnen zien?
    Ben 'ns benieuwd...

Veel succes iedereen met de zwangerschap, zeker in de komende warme dagen!

2. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Bij mij konden ze het 'pas' zien met 17 wkn wat ook al erg vroeg is. Dus ik denk eigenlijk niet dat ze het kunnen zien.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja hoor dat kan, vriendin van me is ook 14 weken en heeft gisteren het geslacht gehoord :) Ook met een 4d echo.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je kan het zien, maar het ligt ook aan hoe je kindje ligt. Er zitten namelijk nogal eigenwijsjes tussen die hun beentjes op elkaar houden :) Dus het is maar net geluk hebben of ze het kunnen zien.

5. pucci

pucci Actief lid

Dec 8, 2007
    116
    1
    0
    Ik hoop het echt, al heb ik al drie gedroomd dat het een jongen wordt! Ik draag ook "naar voren" zeggen de meesten, dus dat is een teken van jongen?

Voor de rest ben ik opeens fel verdikt, al zo'n 4 kilo op die korte tijd, ok , ik heb wat meer gegegeten, maar geen 4 kilo...ach ja, ik kom nu op de tweede plaats, figuurtje zaler wel terug komen als ik heen en weer hol naar de opvang en het werk, het huishouden,avondschool, ...zal druk worden maardan weet je tenminste dat je leeft he!

xxx

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat van je buik in een punt of rond dragen zijn bakerpraatjes. Je kan helemaal niet aan de buitenkant zien, wat er van binnen zit.

Maar zowieso zou ik er niet teveel op rekenen dat ze het kunnen zien. Het is echt nog heel vroeg en mijn echoscopiste zei dat 16 weken echt de ondergrens was.

7. pucci

pucci Actief lid

Dec 8, 2007
    116
    1
    0
    Vandaag echo gehad, hij dacht een meisje maar binnen 2weken is hij zeker, bens 'ns benieuwd of het klopt!

8. pucci

pucci Actief lid

Dec 8, 2007
    116
    1
    0
    na die echo ben ik zo benieuwd, hij had beter helemaal niks gezegd!

wie van jullie hebben ze eerst een verkeerd geslacht gezien?

9. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Bij mij!

Zie album!

4 echo's lang, tot 26 weken een meisje en met 26,5 weken ineens een jongetje :D

10. pucci

pucci Actief lid

Dec 8, 2007
    116
    1
    0
    hoi,

morgen zal hij wel meer zien, ik laat wat weten!

11. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ben benieuwd!

12. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hier ook iemand nieuwschierig :p

13. Niet meer actief

hier ook een nieuwsgierige ;)

14. pucci

pucci Actief lid

Dec 8, 2007
    116
    1
    0
    HALLO

op 17 weken zei hij wéér een meisje, over twee weken de 20 weken echo en dan zal ik pas zeker zijn. Ik kan het nietgeloven, dacht echt een jongen! ik houd jullie op de hoogte!

15. Ayt

Ayt Nieuw lid

Jul 3, 2008
    1
    0
    0
    ik ben na 12 weken echo geweest daar zei de vl dat het 80% een jongentje is en je zag echt zijn piemeltje....maar nu na 20 weken echo geweest zeg ze dat het een meisje is.....nu weet ik het niet meer wat ik moet geloven..

16. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Als je het zeker wilt weten moet je een extra echolaten maken anders gewoon alle sneutraal kopen want dan kan het alle kanten uit.

17. pucci

pucci Actief lid

Dec 8, 2007
    116
    1
    0
    dat ga ik ook doen,een second opinion vragen!

18. Penelope

Penelope Actief lid

Sep 3, 2007
    146
    0
    0
    Het ligt allereerst aan de houding/ligging van de baby.

Toen ik de nekplooimeting/gecombineerde test deed met 13 weken en 3 dagen kreeg ik te horen dat het een meisje werd, dus best vroeg, en het klopte.

Share This Page