Dames, Ik kwam op youtube dit prachtige filmpje tegen over het moment van bevruchting. Heel mooi gemaakt. Doet mij weer beseffen hoe ongelooflijk wonderlijk het is, dat je zwanger wordt van dat éne prachtige kindjes... Fertilization (Conception) - YouTube
Zeker mooi gemaakt. Alleen doet het me te veel aan wormen denken die in me zwemmen en dat vind ik toch ook wel weer een beetje griezelig. Sorry hou niet zo van wormen. Maar bijzonder is het zeker!
Idd erg mooie animatie, grappig, van een paar miljoen zaadjes blijven er maar een paar duizend over. Het klinkt zoveel die paar duizend en toch wil dat soms niet lukken Dank voor het delen
mooi! Hoe klein zo een sperma cel is in verhouding tot een eitje he! Al werd ik wel een beetje weeig bij het zien van al dat gekrioel wat er dus binnenin gebeurd...
Het is en blijft een wonder hoe een kindje ontstaat. Filmpje is ook mooi gemaakt, maar het idee dat er miljoenen zaadjes in je zwemmen oei haha.
Ja als je ziet hoe groot die hele reis is en wat er allemaal mis kan gaan, is het inderdaad een groot wonder!
Amai knap gemaakt! Maakt in ieder geval duidelijk dat geluk een grote rol speelt . Waarom maakt de natuur onze baarmoeder met zoveel hindernissen ... Het zou toch allemaal een pak simpelder kunnen éh .
Wauw mooi! En idd zoals al vaak gezegd is benadrukt het maar weer even wat een fantastisch wonder het is!! Heel leuk dat ke t even met ons deelt!
Erg mooi filmpje...herinnert me eraan hoe bijzonder het eigenlijk is. En niet zovan zelf sprekend als sommige mensen denken! Alleen als ik dan denk wat er nu in mij gebeurt wel een beetje de kriebels...haha
Zodat het allerbeste zaadje het ei bereikt Maar als je dan sommige mensen bekijkt/meemaakt, vraag je je wel eens af: Was jij nou dat allerbeste zaadje?