Ik ben vorige week maandag geweest en geloof me je maakt je zenuwachtig voor niks! Ze leggen alles super goed uit. Ik kreeg gelijk inwendig onderzoek en bloedonderzoek. Je loopt er tegen aan te hikken maar ben je eenmaal geweest denk je was dit het nou? Gaat helemaal goedkomen bij je hoor! Niet zo druk maken! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan! Succes!! Hou ons maar op de hoogte
hoi iedereen nou ik ben geweest hoor,, het viel me alleen helemaal niet mee! onderzoeken gehad geen bloedprikken daar moet ik 2 jan voor terug komen,, maar echt het deed me zo pijn! ik heb nu nog pijn vooral bij het plassen is dit normaal? het lijkt net alsof ik enorme blaasontsteking heb ik weet niet precies wat ze nou gedaan heeft alleen dat ze 1 ding met eendebek deed en 1 zonder een soort wattenstaafje?? en een inwendige echo dat zag er wel goed uit gelukkig.! me man moet ook een afspraak maken om zijn goedje in te leveren. liefs mij
Hè wat naar zeg dat het zo tegen viel! had gehoopt dat het je een beetje mee zou vallen... Ik denk dat ze een uitstrijkje hebben gemaakt, dat kan onprettig aanvoelen. Kan je nog wel even last van houden. Heb je ook bloedverlies gehad daarna? Fijn dat de echo goed was, dat is al een ding! Hopelijk komen er geen gekke dingen uit het onderzoek!
Wat vervelend! Maar fijn dat de echo goed was, hopelijk is de rest ook allemaal goed. Eendebek ding heb ik gelukkig nog nooit gehad. Ik hoop voor je dat je snel nergens meer last van hebt!
Nee geen bloedverlies meer gehad wat. Was vanmorgen nog ongesteld en bu biks meer dus dat is dan wel een voordeel. Moet nog terug komen voor echo foto's on te kijken of alles toegangelijk is. Dan krijg je ook een soort vloeistof in je baarmoeder gespoten. Ben erg benieuwd hoeveel pijn dat gaat doen. Bedankt voor jullie reacties!