Hallo allemaal, Ik heb zo is geconstateerd een te kortre lf door progesterontekort hierdoor heb ik een veel te korte lf. Deze maand had ik de 4de mijn ei, normaal zou ik dan rond de 9de of 10de uiterlijk ongesteld worden....NIET DUS...mijn progesteron is afgelopen week een aantal keer gemeten en hij zakte daarom ben ik gister begonnen met utrogestan. Ik heb vreselijke emo buien en krampjes in mijn buik soms een steek bobbeltjes...zere borsten (met vlagen) en enz maar geen menstruatie..... Wat denken jullie? (testen gaat niet ik test altijd pas laat positief)
Jee 4 miskramen.. Vreselijk.. je zit dus nu 11dpo. Je lichaam kan je voor de gek houden he met kwaaltjes. Mijn LF was op zn langst 7 dg. Spoot daarvoor extra pregnyl. Misschien zorgt utro er ook wel voor dat de innesteling beter is en daarom extra hcg dus sneller een positieve test? Je kan 12 dpo toch proberen een gevoelig testje te doej. Of de kwaaltjes van de utro kunnen komen weet ik niet. Je hebt ze niet eerder gehad ?
Hoi Pip ik had de kwaaltjes al voor de utro eigenlijk.. en zelfs zonder utro was ik veel te laat.....(zeker omdat mijn progesteron echt veel te laag was gemeten) Ik zou anders vorige weekend ongi geworden zijn....NOT De utro heb ik pas sinds gistermiddag....Pfffff Van al die miskramen raak je in de war en ik weet even niet meer hoe en wat... Ik wil eigenlijk wachten tot woensdag met testen zodat ik zeker weet hoe en wat.....
Moooi je was toch zwanger!! Gefeliciteerd!! Ga je nog door met de utro? Dan heb je minder kans op een mk toch. Deze moet blijven plakken!!!