Dat overtijd zijn: Knettergek word ik hier van!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door booboo22, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Sorry dat ik weer een berichtje achterlaat...jullie zullen wel gek van me worden inmiddels:S:S

Hoe gefrustreerd kun je hierom worden zeg!

Nu 11 dagen en word er gek van, geen :evil: :evil: te bekennen, nog geen druppeltje verloren sinds 16 september...

Alleen maar wit heldere afscheiding/nu ook maagzuur, grotere tepels, en hele pijnlijke (.)(.),harde klieren voel ik en mijn vriend heeft het ook gevoeld..en moeeeee, mijn darmen ook wat van slag.gevoelige pijn in m onderrug, maar wel steeds negatief testen :confused: :confused: ][/b]WAT IS DIT TOCH??

btw al een 6/7 maanden vd pil af dus dat kan het niet zijn, altijd op tijd ben ik :eek:

Bij de pendel kwam: nu zwanger van een meisje hahaha :oops:

Wat moet ik doen om de tijd te doden, because this is killing me.....

Alvast bedankt voor mijn gezeur aan te horen!

Pfff hoe

Edit mod: hoofdletters uit je bericht verwijderd. Dit komt op internet over als schreeuwen ;)

2. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Kun je niet naar de dokter gaan? Of heb je dat al gedaan? Vaak dat ze het via het bloed wel zien of je zwanger bent...
    Anders weet ik het ook niet...

Dikke knuf

3. Hoi!

Ik snap helemaal wat je bedoeld Booboo!
    Ik zie dat jij 16 sept. voor het laatst ongesteld bent geweest..
    Ik 19 sept. en ook nog steeds niets te zien. Wel precies de klachten die jij ook hebt, alleen geen maagzuur maar misselijk. Ik heb wel besloten om gewoon lekker de dingen te doen die ik altijd al deed, genieten van je weekend en leuke dingen doen. Dan vergeet je een beetje hoe je je voelt en die zere borsten.. :rolleyes: Ik wilde gister een test doen, maar ik stel het gewoon zo lang mogelijk uit! Ik zie ook dat jij al 6/7 maanden bezig bent en ik zit nog maar in ronde 1 (heb nog niet eens een echte ong. gehad), maar misschien kun je idd een bloedtest doen?

Probeer in ieder geval lekker leuke dingen te doen, waardoor een beetje afgeleid bent van "zal ik nu wel/niet zwanger zijn" want dat is inderdaad erg vervelend. Kies een dag uit wanneer je een test gaat doen, of naar de dokter gaat en daarna niet zoveel meer aan denken :D

Succes ermee! Groetjes Leonie

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey booboo,

ik weet dat je dit waarschijnlijk niet wilt horen maar hoe gekker je ervan wordt hoe langer het kan duren voor je ongi word.. ik denk echt dat je je ongi zelf onbewust kan uitstellen.
    ik was vorige maand 9 dagen over tijd terwijl ik normaal gesproken super regelmatig ben en al een jaar van de pil af.. toen ik na 3 nega testen kon accepteren dat ik echt niet zwanger was begon mijn ongi zich aan te kondigen, en met 11 dagen over tijd werd ik ongi.
    als je nega test ben je gewoon (nog niet) zwanger.

wacht het nog even af en probeer je er niet al te druk over te maken. doe gewoon eens per 3 dagen een testje, wie weet maak je pas laat hcg aan.
    de ha zal niet zoveel zin hebben, denk dat ie zal zeggen dat je geduld moet hebben.

sterkte, weet dat dit echt k*t is :(

groetjes Marieke

5. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    @t leonie1982
    - ik ben pas 1,5 maand bezig, ik heb eerst mn lichaam laten herstellen van de hormonen!

jullie hebben gelijk, dan ga ik dat maar doen, weet het anders ook niet!

6. kimkl

kimkl Lid

22 sep 2008
    15
    0
    0
    jep ik kan me hier ook bij aanschuiven
    ben al sinds 13 sept niet meer ongesteld geweest ene me borsten doen erg zeer ben erg moe , en ik heb zker weten een eisprong gehad maar helaas zeggen 6 testen allemaal negatief..

word er gefrustreerd van :evil:

7. patty24

patty24 Actief lid

4 sep 2008
    111
    0
    0
    oosten van het land
    erg herkenbaar
    ben ook al weer een poos overtijd
    er zit alleen niets anders op dan afwachten
    ik maak waarschijnlijk pas laat hcg aan
    bij mijn vorige zwangerschap (die eidigde in een ma)
    tese ik pas 2 weken overtijd positief dus k heb nog een kleine week te gaan
    liefs patty

8. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hier is ook het zelfde 15 dagen overtijd en nog geen druppel dus maar afwachten

9. mini us

mini us Lid

26 okt 2008
    15
    0
    0
    mag ik me ook al bij jullie aansluiten, ook nog geen ongi te ontdekken,
    en 3 negatieve testen (2x predictor en 1x kruitvat)

welke testen hebben jullie gebruikt?

heb nl van iemand gehoort (niet hier) die had ook 2 predictor testen gedaan, beiden negatief. ze gingen toen naar ziekenhuis voor ki,
    bleek ze dus al zwanger te zijn.

ik ben nog nooit overtijd geweest.
    (morgen ochtend weer n testje.)

10. cruella

cruella Actief lid

18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    hey,

hier nog 1... ben nooit overtijd en nu 11 dagen :confused:

op 1 hele vage na allemaal negatieve testen...

wel een zooi vage dingetjes, maarja weet ook niet of die ergens op wijzen.. :rolleyes:

super moe, pijnlijke boobies (auw), veel plassen, vage steekjes links en rechts in buik... geen ongi pijn en geen hele week hoofdpijn zoals normaal
    o
    Liefs X C.

ps: hoop dat we allemaal alsnog posi testen :D :oops:

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

same here volgens de banner pas 2 dagen maar heb 31 dagen ingesteld omda tik niet weer teleurgesteld wilde worden als ik overtijd was.. zou zijn.,.,. tadaaaa maakte dus niets uit
    normaal een cyclus van ongeveer 28 dagen en dus nu al 1.2.3.4 dagen overtijd..
    : zucht..

12. lien123

lien123 Niet meer actief

Hi meiden
    Hai ik ben nieuw hier. Na alle verhalen wil ik me ook graag voegen bij het forum. Ik had van de week hetzelfde, 6 dagen overtijd en 2 negatieve testen, terwijl ik daarvoor redelijk regelmatig was, 24-26-28 en nu een cyclus van 35 dagen. Zo'n teleurstelling, want je denkt gewoon, het kan bijna niet anders dan zwanger te zijn! Voelde ook al heel lang een vaag gevoel in mijn onderbuik, alsof daar van alles aan de gang was. Verder niet echt klachten of symptomen, oh ja was 1 keer misselijk!
    Flauw hoe je lijf je in de maling kan nemen!

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja erug ik heb hetzelfde .. nu zag ik vanmogen een draadje bloed maar daarna was alles weer weg.. Dat draadje was net een baby haartje zo weinig moet ik zeggen..:(
    en me tepelhoven hebben ineens halve donkere maandjes aan de boven en onderkant ik snap er niks meer van zucht...
    ps kent iemand dit fenomeen?

heb de vraag ook bij domme vragen gezet maar ... wie weet

14. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    haaaaaai
    ik ben inmiddels 21 dagen (3 weken dus) overtijd
    ook al 6 testen gedaan maar allemaal negatief je word er helemaal gek van nu heb ik er de laatste week niet aan gedacht omdat ik bij me nieuwe baan ben begonnen maar nu dat ik weer op de site ben komt het weer naar boven ik ga volgende week woensdag testen en andres sta ik er op dat mijn dokter mijn door stuurt voor een bloed test

Nou meiden allemaal heeeel veel succes en ik hoop dat we allemaal positief testen

Liefsss Tessaa

15. mini us

mini us Lid

26 okt 2008
    15
    0
    0
    ja is vervelend he meiden,..je wilt gewoon weten waar je aan toe bent.
    als je dan niet zwanger bent, laat die ongi dan maar komen en op naar de volgende poging.

maar dit is mijn eerste poging, nooit overtijd geweest en dan dit..
    me boobs doen wel zeer en lijken groter,(maar kan verbeelding zijn)en ook steeds rare steekjes ed in me buik voor de rest voel ik me wel goed, alleen in het begin 2 weken misselijk geweest en geen trek gehad om te eten (wel trek maar kreeg t niet naar binnen en daarna nog misselijker).

maar de testen blijven negatief :(

nou meiden suc6 allemaal met het wachten wat het gaat worden,..
    hopelijk gezelly allemaal zwanger :)

Deel Deze Pagina