Ik ben nu ruim 39wkn zwanger en voel sinds 2 dgn steeds weer een toeschietreflex (wel een paar keer per dag/nacht). Dit resulteert uiteindelijk steeds maar in enkele druppels melk, dus de doorweekte shirtjes blijven me (nog eventjes!) bespaard. Maar wie herkent dit, al vóór de bevalling? En dan bedoel ik niet het lekken van melk, maar echt daadwerkelijk de toeschietreflex zo duidelijk voelen? Hoe lang liet de bevalling toen nog op zich wachten? Want ik heb begrepen dat het hormoon dat zorgt voor de toeschietreflex pas echt vrijkomt ná de bevalling...
hoi klinkt heel raar maar heb het na de bevalling van mijn dochter nog steeds soms last van en ze is al 13 maand er komt gelukkig geen melk meer maar wel apart dat ik het nog steeds heb
volgens mij heeft het niks te maken met een aankomende bevalling...sommige vrouwen hebben dit al erg voordat ze zijn bevallen.. Ik zelf nooit last van gehad en nu ook weer niet...
ja had ik ook. ik lekte al vanaf 10 weken zwangerschap melk, en met 30 weken ging ik idd de toeschietreflex voelen. ben met 40+0 bevallen.