Wie ook? Voel mij niet lekker, misselijk, al dagen pijn in mijn bovenbeen, pijn in liezen, rugpijn, harde buiken, vlagen van menstruatiekrampen.. Ben benieuwd of de bevalling zich aankondigt of dat ik nog weken zo door blijf lopen..
Ik hoop voor je dat het bij jou een voorteken is.. Ik heb hier al ruim 3 weken last van en er zet nog niks door
Naast de klachten die jij hebt heb ik ook veel harde buiken..maar helaas onregelmatig. Heb alleen heen pijn in mn bovenbeen
Oh ja, was de harde buiken vergeten. Bij alles wat ik doe, een harde buik. Zal het donderdag wel met de VK bespreken. Volgende week ook een groeimeting bij de gyn. Kindje was 1,5 week geleden wat aan de grote kant.
Herkenbaar, hier ook al weken bezig, helaas zonder resultaat tot nu toe. Je lichaam kan zich weken voorbereiden op het echte werk
Hier nog iemand met de zelfde klachten. Komt nog bij veel last van vocht in handen en voeten! Hoop zo dat die kleine vandaag komt! Ben het ook wel zat.
Hier ook twee weken voortekenen gehad.. Maar zette maar niet door.. Uiteindelijk met 40+6 ingeleid. Hopelijk zet het snel door.. die laatste loodjes zijn echt heel zwaar! En toch.. Mis ik dat getrappel in mn buik heeel soms ook wel hoor
Hier nog niks hij trappelt nog vrolijk verder. Koosnaampje olifanten poten hebben mijn voeten ook. En pinguïn zegt de buurman terwijl hij na doet hoe ik volgens hem loop. Nou ja ik waggel wel weer verder. Gisteren controle gehad alles was oké bloeddruk 118/68 en hartslag kleine 160 hij was erg beweeglijk.
Blehh zo verrot geslapen.. Dat waggelen ja hahaha..heel herkenbaar. Het gaat allemaal niet meer zo snel. Hopelijk was het je laatste controle Had gisteren zo'n pijn/kramp in mijn rug, niet fijn! Kwam opzetten en zakte daarna weer weg. Denk rugweeen. Heb het ook in mijn benen. Mijn eerste is geboren met 38w3 en de tweede met 38w1. Ben benieuwd wat dit hummeltje gaat doen.
Bedankt! Ja Sassie hopelijk gaatie heel snel komen Haha en dat gewaggel en niks kunnen mis ik dan weer helemaaaaal niet Hoewel het ook wel lekker was om mn vent aan het werk te zetten
Hier weeen die komen en gaan. Benieuwd of het echt doorzet. Blij als de buik weg. Vooral met het warme weer is het echt drama. Ben je al opgeknapt? Hoe doet de kleine het?