Maandag is de punctie..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Shaddixxx, Sep 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Ik lees ook je blog mee in het stil dan..
    Wat een vreselijk nieuws zeg... :(
    Het is jullie zo gegunt..
    Heel veel sterkte.
    Mijn duimen blijven draaien voor een wondertje van jullie samen!

2. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Sterkte meis. Wat een ontzettend klote nieuws.

3. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

Jan 2, 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook je blog gelezen, wat een ontzettend k#t nieuws :(
    Hopelijk vinden jullie terug de moed om toch nog door te gaan zodat jullie wens nog kan uitkomen!
    Veel sterkte

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat een verschrikkelijk nieuws, had jullie zoveel anders gegund!!! heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel voor jou!

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Wat is dit toch wreed en oneerlijk!
    Ik had echt zo anders voor je gehoopt meis... Hoe is je vriend er onder? En heb je een idee wat een eventuele vervolgstap zou kunnen zijn?

Dikke knuffel en veel liefs!

6. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Meis, wat verschrikkelijk oneerlijk! Heel veel sterkte voor jou en je man.. Knuffel!

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    ow nee ;(. dikke digi knuffel voor jullie allebei!

8. bereke

bereke Niet meer actief

:( Wat een mokerslag alweer.... Veel sterkte meid.

9. Uy82

Uy82 Actief lid

Apr 14, 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo ik ben er al de hele dag ondersteboven van. Heeft mij zo aangegrepen dit nieuws. En nu?!

Konden ze je helemaal niets vertellen waardor het kwam, ze kunnen toch zien dat het beweeglijk is of niet?

Sterkte met verwerken met dit verdriet en hopelijk kunnen jullie verder met de rietjes die over zijn..

10. Papaver

Papaver Niet meer actief

Oh nee ben er helemaal verdrietig van...schaddixxx toch wat een vreselijk bericht! Ik had zulke goede hoop. Heel veel sterkte!

11. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Neeeeee, wat een kl#te bericht :( :x :(!!!!! Och meissie, ik weet helemaal niet wat ik moet zeggen. Mocht je eindelijk weer verder en het klonk allemaal zo goed en het was je zo ontzettend gegund. Wat is het leven toch vreselijk oneerlijk...

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!

12. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Dikke knuffel!

13. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ach meid toch..

Wat ontzettend oneerlijk... meer kan ik niet zeggen.. Ik gun het jullie zo...

14. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Ook ik wil je even heel veel sterkte wensen! Wordt dit wel als een poging gezien of wordt de poging gerekend wanneer er een terugplaatsing is geweest?

Wat een rotnieuws!

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ik heb net pas je topic gelezen.... maar jezus wat verschrikkelijk kut zeg... vind het echt zo erg voor je! :(
    Ik wil je even een digi knuffel geven, wat is het toch oneerlijk he...

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    een poging word gerekend als er een punctie heeft plaatsgevonden.

17. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Oh dat meen je niet, wat een verschrikkelijke teleurstelling voor jullie :(:(...

18. Bedankt voor alle reacties meiden. Hoewel het niets oplost, is het wel heel fijn om te lezen dat mensen met je meeleven.. :)

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Beetje bekomen weer van alles?

20. Mwoah.. Ik heb het er af en toe nog vreselijk moeilijk mee. Niet zozeer met de mislukte poging (want vergeleken met de poging daarvoor is de poging opzich echt een eitje geweest), maar met het feit dat we nu weten dat er geen kindje van ons samen gaat komen.. Op het ene moment kan ik goed vooruit kijken, kan ik niet wachten tot het 30 oktober is, op andere momenten vind ik het gewoon zo waanzinnig kut allemaal.. Jij weet vast hoe het voelt, want jij bent hier ook doorheen gegaan.. Alsof je uit elkaar klapt van verdriet. En dan even later.. Dan gaat het wel weer.. Tot het volgende moment waarop je weer helemaal instort ;) Uiteindelijk komt het vast goed.. Ik heb van een hoop meiden hier die, net als jij, ook al deze stappen hebben doorlopen in DD, zulke motiverende berichten gehad. Dat helpt wel enorm :)

Share This Page