Haha, wel redelijk. Ik maak me zo'n zorgen om de medicijnen in 2014.. Gaat het met jou een beetje? Ik zag het nieuws van je vader in een ander topic.. Vreselijk
Hoe zat het dan (ook al weer) met die meds? Weet niet meer of je dat al een keer gezegd had. Ja t gaat wel oke, moeten nog verdere uitslagen, operatie e.d afwachten.
Vanaf 1 januari kun je geen medicijnen meer halen in NL, als je in het buitenland onder behandeling bent.. Hoe we dát nu weer op moeten lossen.. Heftig hoor.. Lijkt me vreselijk zwaar. Kan je vader er zelf een beetje mee dealen?
Welke medicijnen ga je gebruiken? Kun je Scholtes niet even lief aankijken, schattig knipperen met je ogen en dan vragen of hjj wat meer recepten uit wil schrijven en jij een klein voorraadje op kan bouwen voor 1 januari? Komt t niet op, kun je er altijd nog iemand anders blij mee maken. Even de situatie uitleggen. Ik spreek mijn vader alleen via de app, maar geloof dat hij er positief in staat.
Ik denk echt niet dat ze dat doen.. Ze deden tijdens ICSI al zo moeilijk over een voorraadje uitschrijven (wat nodig was omdat het bij de apotheek 2 dagen duurde voor het binnen was en als het weekend er dan tussen zat, moesten ze 4 dagen vooruit schrijven). Ik had zelf al bedacht dat ik zeg dat ik ongesteld ben geworden, terwijl dat nog helemaal niet zo is. Dan heb ik toch weer voor een paar dagen extra liggen