Maandag is het zover

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angelina, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Bedankt voor jullie steun allemaal. Echt doet me heeeel goed!!!!! Het is fijn om het te vertellen aan mensen die ook ooit zoiets hebben meegemaakt, of meeleven. Ik dacht dat de reacties te moeilijk zouden zijn om terug te lezen, maar ik heb er echt heel veel steun aan.

    Wendy, ik ga naar het Elkerliek in Helmond. Ik vertrouw ze volledig hoor, ze hebben ook al mijn bevallingen begeleid. Alleen die narcose he? BRRRRRRR. Ik heb er nou al slapeloze nachten van hoor. Is mijn eerste keer. Maar voor de ingreep ben ik niet bang.

    Maar wel duimen he?????? Maandag om 13.00 uur! Ik moet alleen gaan, dus charter ik iedereen om te duimen.

    Liefs Angelina
     
  2. angie

    angie Actief lid

    30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    Veel sterkte toegewenst maandag. groetjes van je naamgenote.
     
  3. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Sterkte meis!

    liefs Petra
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb van de zomer ook een curretage gehad en ik moet zeggen het valt alles mee, lichamelijk gezien dan. Ik heb geen pijn of niets gehad en het bloedverlies was minimaal. Ikwens je ontzettend veel sterkte. Liefs Jenny
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Heel veel sterkte toegewenst maandag.
    Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven over een tijdje.

    Liefs,
     
  6. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Nou, jullie hoeven morgen niet te duimen. De miskraam is vandaag begonnen. Ik ben zeeeeeer opgelucht. Zag toch wel erg op tegen de narcose. Ik heb geen buikpijn ( Misschien komt dat nog ) En voel me ook niet verdrietig. Ik ben opgelucht, en blij dat ik nu weer verder kan. Jullie steun de afgelopen week heeft heel veel voor mij betekend, en ontzettend geholpen. Jullie zijn geweldig!!!!! :D

    Veel liefs Angelina
     
  7. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai meis,

    Ik duim voor je dat alles voorspoedig loopt, op welke manier het ook zal gaan. Ik vind het echt ontzettend naar voor je en ik hoop dat je de ruimte krijgt en neemt om het allemaal te verwerken.

    Veel sterkte meid.

    Liefs,
    Anouk.
     
  8. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    aan de ene kant gelukkig! heel veel sterkte, hopelijk heb je niet al te veel last....
     
  9. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Fijn dat je nu niet gecurreteerd hoeft te worden. Veel sterkte! Liefs Jenny
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn dat je lichaam het zelf oplost. Is volgens mij toch beter dan medisch ingrijpen dmv een curretage. Wellicht is het wel goed om nog een controle te vragen om te kijken of alles weg is.

    Ik hoop dat je de rust en kracht vindt om alles te verwerken en weer verder te gaan.

    Pim
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Moet je morgen zowiezo heen voor controle?
    Want het is inderdaad wel verstandig om de gynaecoloog te bellen of te vertellen wat eruit is gekomen( probeer het zo goed mogelijk te beschrijven, dat stellen ze vaak wel op prijs)
    En kijk ernaar als je dat aankan, dat is goed bij de verwerking.
    Je zegt nu dat je op dit moment alleen opgelucht bent, en dat kan ik me goed voorstellen.
    Maarhou er rekening mee dat je een terugslag kan krijgen, en dan is het goed geweest dat je hebt gezien wat je bent verloren, om er op die manier beter over te kunnen praten.

    Ik had ook nergens last van toen ik een miskraam kreeg, en ik zei dat het me niet veel deed.
    Maar later begon ik meer te beseffen dat dit toch ons kindje had kunnen zijn, en toen pas kwam de klap, na anderhalf week ofzo.
    Kan er nu ook nog verdrietig om worden, vooral als ik niet lekker in mijn vel zit.
    Tis ook nog maar net ruim een maand geleden, maar toch.

    Het is verstandig om na te laten kijken of je baarmoeder schoon is.
    En wanneer je koorts krijgt, trek dan alsjeblieft direct aan de bel, want dat mag je niet erbij krijgen!

    Heel veel sterkte met je verlies, en ik hoop voor je dat het vruchtje er in een keer uitkomt, en dat je baarmoeder schoon is, zodat je wanneer jullie er aan toe zijn, er weer voor mogen gaan.

    Liefs
     
  12. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Veel sterkte toegewenst!!
    Gina
     
  13. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Ik wens je ook veel sterkte !!
    Ik heb in 2004 ook een miskraam gehad, kwam spontaan op gang, en eerst dacht ik ook van ik heb het goed verwerkt. Maar later kwam er toch wel veel los, maar met veel praten erover hebben we het toch een plekje gegeven.
    Ik hoop voor jou dat je het ook een plekje geeft en dat er in de toekomst weer veel geluk voor je mag zijn.

    groetjes
    celiene
     
  14. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Heel veel sterkte met dit verlies..

    liefs Peetje
     
  15. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, wat hun hier zeggen zou ik ook willen zeggen. Praten doet echt goed. Ik heb van de zomer ook een miskraam gehad. Was na de curretage ook opgelucht. Iedereen wist het en kwam langs. Toen ging het leven weer door en ging ik me steeds ellendiger voelen. Heb toen veel aan deze site gehad. Heb me eigenlijk ellendig gevoeld totdat ik opnieuw zwanger was. Toch heb ik moeite met de volgende maand, 4 febr. zou namelijk ons kindje geboren worden! Ik wens je heel veel sterkte, liefs Jenny
     
  16. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoe is het nu met je?
     
  17. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :( :( sterkte angelina :( :( op naar n andere kans :) :) veel liefs sophietje
     
  18. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Het gaat goed meiden. de miskraam is compleet. Ik heb alles voorbij zien komen. Het was geen leeg vruchtzakje.Nou, het bloeden is veel minder nu, en wat betreft een volgende beeb: Nee. Ik wil voorlopig niet meer. Misschien later maar nu echt niet. maar ik blijf wel gezellig praten hier hoor.

    Veel liefs Angelina
     
  19. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dat is waarschijnlijk wel een opluchting, dat alles eruitgekomen is. Kan me voorstellen dat je zoiets hebt van 'nu even niet' als het gaat om weer zwanger worden. Had ik ook, toen ik meemaakte wat voor smurrie er allemaal uit mijn lijf kwam en hoeveel last ik daarvan had.

    Maar de laatste maand heb ik weer zoiets van 'het zou toch wel leuk zijn om weer zwanger te worden', dus ik wacht mijn NOD weer vol spanning af :)

    Groetjes, Wendy
     
  20. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Nou Wendy je kan bijna testen, spannend hor! Liefs Jenny
     

Deel Deze Pagina