Maandag keizersnee

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jennifer1992, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb van beide prikken nauwelijks iets gevoeld. Laat staan pijn. Komt goed!

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    succes vandaag!

3. McDsee

McDsee Niet meer actief

Hm nou van mijn ruggeprik word je niet gerust gesteld, maarrr 15 minuten daarna had ik mijn kleintje op mn buik liggen (natuurlijke keizersnede) en dat maakte alles echt alles doen vergeten.

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Veel succes vandaag!

5. Roosenkids

Roosenkids Niet meer actief

Succes vandaag!

Maar ruggenprik niet pijnlijk? Ik ging kapot beide keren met mijn keizersnede. Beide keren een stuj of 10 keer geprikt voordat die goed zat. Geef mij maar een lading infusen haha

schijnbaar ben ik een uitzondering haha

6. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Succes vandaag!

7. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik voelde niks van de ruggeprik, terwijl ik heel erg bang was ervoor.

Succes vandaag!

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Ik geloof niet dat het dan om dezelfde ruggenprik gaat. Van een goede ruggenprik heb je er niet 4 nodig binnen 36 uur lijkt me ;)

Maar ik heb zelf bij de bevalling een ruggenprik gehad en voelde er ook niet veel van. Bij mij werd ie gezet tijdens persweeen dus had iets anders aan mn hoofd :)

Heel veel succes vandaag, de ruggenprik gaat je vast meevallen! Ik mag over twee weken de gs doen.. Spannend.

9. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hoi, ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je lekker aan het genieten bent van je ukkie.. Liefs!

10. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hopelijk heb je het achter de rug en ben je lekker aan het genieten. Ik vond het een bijzondere ervaring.

Hebben jullie geen verdovingsprik in je rug gekregen voor de ruggenprik? Die vond ik wel pittig namelijk. De ruggenprik voelde ik daarna ook niet inderdaad.

11. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik denk het wel maar ze hebben zoveel naden in mij gestoken. Kleine naald, grote naald, dunne, dikke om alles werd gevraagd. ML zag op het gezicht van de 2e anesthesist de angst in zijn ogen, maakte ook een opmerking dat hij veel te diep zat enzo. Ben halvewege bijna flauw gevallen. Ben terug gaan liggen en om natte washandjes geeist. Iedereen dacht dat ik het zou opgeven, maar vlak daarvoor kreeg ik te horen dat ze een natuurlijke keizersnede wilde doen dus dat wilde ik absoluut door laten gaan, anders werd het volledige narcose en dan geen natuurlijke meer. Ik wilde anders op het bed zitten en dat werd goed gekeurd. Volgens ML keek iedereen vol verbazing. Ik nam diep adem dacht aan mn yoga lessen en hop hij zat er eindelijk in! Kwartier later mn kleintje op mn borst.

Deel Deze Pagina