Net terug uit ziekenhuis..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ecosa, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Nou ben net weer naar huis gestuurd uit het ziekenhuis. Vanaf gisterochtend had ik last van buikpijn en harde buiken. Maar ze kwamen niet regelmatig, dus niet gebeld. Gister de hele dag mee rondgelopen, op een gegeven moment maar bijgehouden, maar nog steeds geen regelmaat. Rond 23 uur savonds dacht ik toch maar even bellen. Werd me geadviseerd om te gaan slapen en als het regelmatig of heftiger werd, moest ik weer bellen.

    Snachts nergens last van gehad, maar vanochtend bij het opstaan pijn in mijn linkerzij en linkerheup. Straalde uit naar mijn linkerbil. Ook had ik voortdurend het idee dat ik moest plassen, maar elke keer maar paar druppeltjes. Dus ik weer bellen omdat ik dacht dat het misschien een blaasontsteking kon zijn.

    Ik ben getest, gelukkig geen blaasontsteking. Aan ctg gelegen, mijn baarmoeder is wel "bezig" maar het is geen reden om aan te nemen dat de bevalling is begonnen. Te onregelmatig en niet heftig. Ze dachten dat het gewoon pijnlijke harde buiken of voorweeen waren, vonden het niet eens nodig om te toucheren.

    Pppfff.. In de kamer naast me lag een vrouwtje te bevallen, haar gekreun hoor ik nog. Klonk eng, maar ik had graag met haar willen ruilen nu. :oops:

    Nooit gedacht dat ik ooit zo graag zou willen bevallen, terwijl ik er zo tegenop zie. :cry:
     
  2. sancho

    sancho Actief lid

    13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

    Kan me goed voorstellen dat je liever had gehoord dat het is begonnen. Ik zelf zie er ook aan de ene kant tegenop maar aan de andere kant hoe verder ik ben hoe meer ik er gewoon aan toe ben!

    Toch raar dat ze niet toucheren zou toch wel kunnen dat je al wat ontsluiting hebt ofzo. Flinke voorweeen doen toch al veel voorwerk heb ik begrepen.

    Ik hoop dat het snel doorzet voor je en je snel je beeb in je armen kan sluiten.

    Liefs sancho
     
  3. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik hoop dat het snel door zal zetten voor je, sterkte met de laatste loodjes ;)
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nou, ik wens je ook gauw een start van de bevalling hoor!
    Nog even op de tanden bijten! De kleine komt wanneer hij/zij zin heeft ;)
     
  5. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik hoop voor je dat het snel doorzet.


    Sterkte met de laatste loodjes
     
  6. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Nou, spannend !
    Voor mij duurt het gelukkig nog een tijdje :S hihi...
    Vind het best een beetje scary, maar het hoort erbij! En je weet waarvoor je het doet !

    Hopen dat de kleine snel komt! Heel veel succes en sterkte met de bevalling -xxx-
     
  7. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Oh,

    Ik ken het. Ik ben het ook zooo zat. En ik heb afgelopen vrijdag de hele dag voorweeen gehad. S avonds werd het erger en ik hoopte dat het door zou zetten, helaas. Nu heb ik nergens last meer van. alleen een enorme druk onderin mijn buik/vagina. Net of ze ligt te drukken als een gek. Ook die plasjes van 3 druppels heb ik. Maar goed, we moeten geduld hebben he? Nou dat is het ergste van het zwanger zijn vind ik, want ik heb geen geduld! hahaha. En helemaal niet als je het zo zat bent... bah.

    Heel veel succes meid en ik weet hoe je je voelt...

    Greetz RR
     
  8. patricia12

    patricia12 Bekend lid

    28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    Ik ken het gevoel ook. veel last van harde buiken pijn in de vagina veel plassen, ik zie ook eigenlijk op tegen de bevalling maar aan de ene kant heb ik nu ook zoiets van kom nou maar dan zijn we er tenminste vanaf! haha. als je namelijk van alles voelt wil je ook gewoon dat het eens een keer doorzet. succes met de laatste loodjes!
     

Deel Deze Pagina