maandag naar ha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bengel, 21 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

ik moet maandag naar de HA,
    ik zit pas in ronde 2 maar maak me zorgen..
    ik ben pas 1 x ongi geweest na 70 dgn door een primolut kuur..nu ziti k weer op dag 36 en nog geeeeen tekenen van..
    ik zit hier met tranen inmijn ogen...hoop niet dat er een groot probleem is..
    duimen jullie voor me?

Gr BENGEL
    :cry:

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Aah gossie meid, tuurlijk duimen we voor je!!! Ik hoop ook dat het geen groot probleem is. Ik duim nu al voor je!!!!

Succes meid...

3. sim

sim Niet meer actief

tuurlijk duim ik mee, maar probeer je niet te druk te maken, snap dat de schrik groot is, maar als je een aantal jaar aan de pil bent geweest is het niet zo 1 2 3 uit je lijf... je kunt er dan eerst een tijd van ontregeld zijn voor je lichaam weer wat op gang komt omdat het alles weer zelf moet doen..
    meis heel veel sterkte, probeer een beetje fijn van het weekend te genieten..

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    sterkte meid en natuurlijk duim ik ook mee!!!

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wow sterkte en succes bij de ha!

6. bengel

bengel Niet meer actief

pfooee...de berichtjes alleen al beuren me op.
    mijn vriendje is nml mobiel vergeten, die kan ik dus niet bellen, mijn moeder weet hier niks van..dat ik zwanger wil worden en ze staat er niet open voor...heb met iem. van dit forum pb-contact, en die beurde me gelukkig ook al op.
    Ik weet t wel, maar ik ben een echte adhd-er, die in dergelijke situaties een zwartkijker wordt...k maak t me niet gemakkelijk zo he..
    Maar het is toch wel goed om naar HA te gaan??? ik zit emotioneel helemall niet in mijn vel nu...de hele maand nergens last van, en de dagen rondom vermoedelijke nod stort ik als het ware in (hormonen?)

bedankt voor de steun meiden!!
    Gr bengel

7. sim

sim Niet meer actief

ja die hormonen doen ook een hoop hoor! gek eigenlijk, ene deel van de maand kun je dingen heel makkelijk relativeren en de andere helft ga je zwart kijken of veel dingen aantrekken, heel herkenbaar, dat maakt die laatste week ook zo moeilijk, geduld opbrengen is dan ook moeilijker (hihi). maar je ervaart alles toch als echte gevoelens, en door het stoppen met de pil ligt alles al zo overhoop.. dan giert het soms door je lijf..
    meid nogmaals veel sterkte

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee bengel meissie!!!
    kop op joh meid! probeer niet teveel te stressen! (is ook niet bevordelijk voor je menstruatie) misschien is er een simpele oplossing voor jou probleem!
    het is helemaal niet verkeerd hoor, om eens met je huisarts te kletsen over je kinderwens!
    ik ben na lang wikken en wegen ook bij de huisarts terecht gekomen, en die heeft me heel kordaat geholpen!
    meissie, zet je schouders eronder, en heel veel sterkte morgen bij de huisarts
    liefs elfje

9. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Bengel!

Ik ken het gevoel, het wachten op je onregelmatige menstruatie is heel erg frusterend... Mijn eerste cyclus duurde 86 dagen, het is nu weer afwachten. Ik heb ook contact gehad met mijn HA. Hij gaf toch aan dat het waarschijnlijk met ontpillen te maken heeft en dat dat wel tot een half jaar kan duren... :oops: :oops:
    Het is denk ik wel een goede stap om naar de HA te gaan, kun je je hart luchten en hopelijk kan hij je helpen!
    Nou meis, als je je hart eens wilt luchten, stuur gerust een pb-tje ;)

Sterkte en houd je ons op de hoogte?

Knuffel van An ;)

10. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    heel veel sterkte ook van mij. succes bij de huisarts maandag.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    kom op meis!
    Je kunt het...
    Doe lekker een beetje rustig aan en laat het een beetje op je af komen!
    Ik weet dat ik makklijk lullen heb maar toch!
    veel suc6 meid! Hou je taai!

12. bengel

bengel Niet meer actief

hoi hoi

ben net geweest en heb weer een hoop geleerd.
    ik mocht al naar gyn als ik zou willen, maar ja, ben pas in jan. gestopt..dus dat doen we nog niet..vond zij ook niet echt nodig de ha.
    Ik heb vorige keer ook een primolut kuur gehad (krijg ik nu weer vanwege pms kalchten) en ben daar ongi van geweest, wat inhoud dat het w.b. vruchtbaarheid wel goed zit. Maar ik zit nu in de post pil amennoeroe situatie (ontpillen)...
    20 % zit van alle vrouwen die stoppen heeft dit, waarvan 10% er een jaar over doet om zwanger te raken.
    Ook uitgelegd over het bijhouden van temp om b.v. ook te zien HOE lang een ovulatie duurt, vm mogelijkheid tot innesteling enzo.. jaa k was erg gerustgesteld door de HA, en heb weer veel geleerd.
    Ga nu vanmiddag aan de primolut, en na mijn ongi ga ik tem bijhouden en ovulatie testen, zodat ik inzicht krijg in mijn cyclus (welke steeds 'normaler' zal gaan worden volgens ha.)

Ik kan er weer tegen aan.

Gr Bengel

ps. alleen zo raar: mijn moeder en schoonmoeder zeiden beiden: ik zie iets aan je...(zij zien dus ALTIJD als iem. zwanger is), ik zo: ja moet ongesteld worden..om ze af te schepen, maar ze zien toch elke maand wel als ik ongi moet worden..das wel weer raar, maar heb toch echt neg getest.

13. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Gelukkig dat je nu weer wat rustiger bent bengel .
    Ga je toch met geen beter gevoel verder he .
    Wat je moeder betrefd , ik heb zo een schoonmoeder .
    Die ziet ook altijd wanneer iemand ongi moet worden of zwanger is .
    Vaak weet zij het nog eerder als de persoon zelf :)
    Hihi , wanneer ik dus net zwanger ben blijf ik wel even uit haar buurt :D
    Veel succes meis .

Groetjes Joyce

14. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    fijn bengel dat je je weer wat rustiger voelt

en idd sommigen kunnen van je gezicht lezen dat er iets is, mijn pa zag het aan mijn ogen :)

maar positief blijven denken meis ook al valt dat niet altijd mee :)

Deel Deze Pagina