Hoi! Zijn er andere dames die in dezelfde situatie zitten als ik? Ik geef mijn zoontje van 14 maanden borstvoeding. 5 weken geleden ben ik voor het eerst ongesteld geworden, sindsdien niet meer. Mijn cyclus is waarschijnlijk nog niet helemaal op gang. Wij zijn wel heel erg klaar voor een volgend kindje en gebruiken dus geen anticonceptie meer sinds 4 weken . We willen er graag geen druk achter zetten. Maar ik merk dat ik er toch wel meer mee bezig ben, en ook baal dat ik nu nog niet echt regelmatig ongesteld ben. Het lijkt me heel leuk om met andere dames te kletsen die ook bezig zijn voor een tweede kindje.
Hoi, Wij zijn nu een week gestopt en zijn dus ook bezig voor een 2e! Onze dochter is nu 14 maanden, dus ben benieuwd wanneer het gaat lukken.. Ik geef trouwens geen borstvoeding meer.. Leuk ook dat onze 1e kindjes ongeveer even oud zijn!
Hoi! Wij gaan ook voor een 2e kindje. Dl is nu 11 maanden en ik geef nog een paar keer bv. Ben nu 2x ongi geweest. Cyclus is volgens mij nog wel wat van slag. Er zat 5,5 weken tussen terwijl ik normaal stipt op tijd was. Vind t wel weer spannend Hoor! Leuk om mee te kletsen! Groetjes Senna
Leuk! Houden jullie bij wanneer je je eisprong hebt? En hou je daar rekening mee? Wij willen het graag een beetje los laten (bovendien zou ik nog geen idee hebben wanneer mijn eisprong is ).
Ik vind het trouwens ook wel moeilijk om niet tegen iedereen te zeggen dat we 'voor een tweede gaan' haha. Maar ik wil er juist geen druk op hebben staat. Hebben jullie dat ook?
Ik geef ook nog bv (ongeveer 4 keer per dag). Toen mijn dochter ongeveer negen maanden was werd ik weer ongesteld. Toen ze een jaar werd zijn we er weer voor gegaan. Helaas is mijn vriend verminderd vruchtbaar, maar van mijn dochter ben ik ook spontaan zwanger geworden, dus ik hoop op een tweede wondertje. Net weer ongesteld geworden helaas. Ik hou wel globaal rekening met mijn eisprong, maar probeer het wel een beetje leuk te houden. Voor mijn dochter ruim twee jaar bezig geweest en dat was op het laatst met onderzoeken en behandelingen niet echt leuk meer.
Ik ben dus pas een week gestopt.. Afgelopen week wel ongi geweest, maar dus nog geen idee hoe en wat met mijn eisprong. Ik houd het voor mezelf wel bij, maar meer ook niet. Ik wil er nog absoluut geen druk op leggen en ergens hoop ik stiekem dat het net zo snel gaat als bij onze dochter(ronde 2 zwanger)..
Hoi Ja ik geef "nog" bv al zal dat met schat ik 2 wkn gedaan zijn, ik kolf vanaf 1 jaar fulltime en ben druk aant afbouwen, kolf nu nog 100cc per 48 uur en nu de verbouwing gaat beginnen, ook de wens voir t klussen voor een tweede Voorlopig krijgt dl nog wel bv hoor de vriezer puilt uit ik heb al 150 l totaal gedoneerd Aislyn wat leuk te lezen dat jullie voor een 2de gaan!! hopelijk gaat er nog een wonder plaats vinden en binnen 2 jaar
Hoi! Ik gebruik wel ov testen omdat ik graag weer inzicht wil krijgen in mn cyclus. Doe dit dus ook meer voor mezelf en wil er ook geen druk op leggen. We hebben geen haast al hoop ik natuurlijk wel dat ik snel in verwachting ben
Aislyn: heftig 2 jaar ermee bezig zijn! Duim voor je dat het nu sneller gaat. Ik hou idd ook wel bij wanneer ik ongesteld ben (pas 1 keer ). Bij de eerste hebben we 1 keer geen condoom gebruikt, en was ik al n half jaar niet ongesteld na stoppen nuvaring. Hopelijk gaat het nu weer zo makkelijk .