Toch wel zenuwachtig

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jessy77, 8 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vandaag dan eindelijk mijn 4D echo! Heb me daar zó op verheugd en zag het alleen maar als leuk, maar nu het dan bijna zover is (moet om kwart over 2) ben ik heel erg zenuwachtig. Bang dat ze misschien alsnog wat zien wat niet goed is of zo, ik weet niet..zal wel erbij horen..toch? :p

Liefs Jessy

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    je zult nu ongeveer aan de beurt zijn, succes en hopelijk werkt te kleine mee voor wat mooi fotos en filmpjes

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh wow leuk, 1 reactie :p

Nou, heb me terecht zorgen zitten maken. De echoscopiste vond haar heel erg klein. Ik ben bijna 31 wkn maar ze wordt geschat op 26 wkn, veel te groot verschil natuurlijk. Ze heeft dan ook de dvd stop gezet en mijn vk daarvan op de hoogte gesteld. Die heeft er weer voor gezorgd dat ik meteen door kon naar het ziekenhuis. Ik weet niet eens wat er allemaal gezegd is, zo overstuur was ik, gelukkig waren mn ouders en de vader van mijn kindje er. Heb allerlei onderzoeken gehad, aan de ctg gezeten, bloed afgenomen, noem maar op. Nu moet ik zondag weer aan de ctg en vanaf maandag om de dag naar het ziekenhuis zodat ze haar in de gaten kunnen houden. Misschien (en dat hoor ik aan het einde van de week) moet ik dan ook nog naar utrecht aangezien ze daar in van alles en nog wat gespeciliceerd in zijn. Hun advies is voor nu om alles maar dan ook alles uit handen te laten vallen, rust nemen, zelfs niet soppen in huis en vooral niet stressen. Maar das zo makkelijk gezegd! Ik ben even helemaal de weg kwijt en heb het gevoel alsof ik in een nachtmerrie ben belandt..Vorige week was ik nog bij mijn vk en die vond haar juist zo mooi gegroeid, ze schatten me zelfs 5 dagen vooruit, alles leek zo goed te gaan en nu dit..ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan, kan dit echt niet aan :cry:

Liefs Jessy

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik lees trouwens net wat ik heb getyp en zie zoveel typfouten en zinnen die niet eens kloppen..maar das omdat ik nog zit te shaken..kan ff niet helder nadenken :(

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    jessy vind echt erg voor je...

heel veel sterkte meid... en hopelijk komt het allemaal nog goed!

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Wat erg voor je. Heel veel succes en het komt goed. Dat moet gewoon.

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi jessy

allereerst begrijp ik dat je geschrokken bent maar ik weet uit ervaring dat ze er gigantisch naast kunnen zitten

toen ik zwanger was van destiney schatte ze haar op 29 april op nog geen 1800 gram en werd diezelfde dag gestript de volgende dag ben ik bevallen met 37 weken en woog destiney 2770 gram ze zaten er dus gewoon een kilo naast

meid als je je kleintje goed voelt bewegen je buik groeit mooi verloskundige zei dat ze je zelfs op 5 dagen voor schatte zou ik me echt niet druk maken de een krijgt kleine kindjes en de andere grote kindjes

wel jammer dat ze de echo gestopt heeft hopenlijk mag je wel nog een keer terugkomen als de rust weer is wederkeerd

sterkte meid en laat je niet gek maken hoor ze kunnen er echt heel veel naast zitten

groetjes nathalie ;)

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Jessy:

He jeetje, lees net dit bericht van je.
    Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen enzo en dat ze er inderdaad naast zitten.

Kan me voorstellen dat je hele wereld ff op zn kop staat..je gaat met een fijn vooruitzicht heen en het loopt zo anders...

Heel veel succes meid! Mijn duimen draaien voor je dat alles goed mag zijn/komen.

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Wat een schrik zeg! Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen.

Deel Deze Pagina