maandag word ik gestript help

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelyengeltje, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Daar heb je hopelijk wel wat voor gekregen? Anders heb je kans dat je kindje tijdens de bevalling 'besmet' raakt en dan kan het spruw krijgen, heel vervelend...

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Pffff nou hier nog aan t wachten. Maar goed het gaat wel een keer komen binnen nu een 1,5 week hahaha.
    Ik moet maandag terug naar de vk en hoop dat ze toch wil proberen te strippen. Wie weet helpt t toch. Ik ben lekker veel aan t lopen gegaan wie weet zakt t dan door de zwaartekracht..pfffff hahaha wie houd ik voor de gek? Ach ja lekker nog even naar de prenatal gegaan vanmorgen en weer even kleertjes gekocht. Ik kan wel thuis gaan zitten wachten maar ik verwacht toch niet zomaar zelf aan de gang te gaan.

Ik werd vorige keer ingeleid op 42 weken rond. Ik moest 's morgens bellen of er plaats was in het ziekenhuis en dat was er dus ik dacht ga ik nog mooi even douchen...toen stond ik op en bleken mijn vliezen te breken. Kwam nog een beetje vruchtwater uit. Nou wel fijn dat dat in ieder geval van zelf gebeurde. Nou in het ziekenhuis ben ik toen eigenlijk gewoon meteen aan het infuus gelegd voor weeenopwekkers. Heb geen gel of zoiets meer gekregen. Ik zat ook zo aan de weeen en ja die werden al snel heftig. Ik ben toen in 7 uurtjes bevallen. Na een heftige bevalling dus daarom hoop ik nu vanzelf aan de gang te gaan...het is tenslotte ook de laatste hier dus wil dat ook wel eens meemaken hahaha.

Groetjes Mowtom

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou vandaag naar de vk geweest en ze heeft me kunnen strippen...poe geen pretje!
    Dit herinnerde ik mezelf toch niet zo van de vorige keer.
    Maaaaaar het goede nieuws is dat het begonnen is volgens mij bij me. Vanmiddag rond 4 uur begon ik wat te voelen en nu nog zo eens in de zoveel tijd. Er zit nu steeds zo rond de 5 minuten tussen....spannend!

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    O, super meid, spannend!
    Ik duim voor je en ik hoop dat je morgen lekker van je kleintje aan het genieten bent!

Deel Deze Pagina