Maandag ziekenhuis: ballon: tips gevraagd

Discussie in 'De bevalling' gestart door Monijari, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Thanks Saar en Engeltje, super lief!!

2e ballon is er nu een uur uit, weer zelf uitgevallen... na onderzoekje: al 4 (!) cm ontsluiting! Wow dat had ik niet verwacht! Baarmoeder mond is nog niet helemaal week (half) maar was niet erg. Na overleg met de gyn gaan ze toch pas morgen verder om te kijken of:
    1. de bevalling zelf op gang komt vannacht
    2. ik niet de nacht hoef door te halen met een inleiding, maar nog even een avond rust kan pakken.

Ik stond er zelf dubbel in. Natuurlijk wil ik liever nu dan morgen mijn kind vasthouden, maar voor een natuurlijk bevalling of nachtrust is ook veel te zeggen. Dus was met beide tevreden. Nu hopen dat ik vannacht kan slapen :D!

1 juli wordt onze zoon geboren... ik kan het nog bijna niet geloven!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh wat fijn zeg toch al 4 cm ontsluiting! Kan me je dubbele gevoel wel enigszins voorstellen, maar het zou idd denk ik toch fijner zijn als het uit zichzelf verder doorzet. Dan verloopt het veel natuurlijker en dat lijkt me voor zowel jou als je ukje toch het fijnste!
    Hopelijk kun je nog wat rust pakken voor je echt aan de bak moet, zet hem op meis!

3. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Wouw dat gaat tot nu toe gesmeert! Wat fijn zeg!! Succes hoor als t door gaat zetten!!!

Deel Deze Pagina