7.00 uur eruit, heb de wekker niet gehoord. Zoon wakker gemaakt en bad voor hem aangezet. Meteen naar beneden gegaan met dochter en ontbijt voor de kinderen gemaakt. Zoon is zelf op de fiets naar school gegaan en ik heb in pyama het huis schoon gemaakt en wat dingen geregelt en wat telefoontjes gepleegt waar ik telkens niet aan toe kwam. Zoon kwam om 11.45 thuis en toen hebben we geluncht. Om 12.45 ging hij weer op de fiets naar school en toen zijn dochter en ik pas gaan douchen en aankleden. Daarna naar de supermarkt gegaan om eten te kopen en hebben we in het park gewandeld. Dochter met kaplaarsen aan want die wilde in plassen stampen. Daarna soep gemaakt, vroeg om 17.00 uur gegeten. 18.30 had ik met zoon op school een 10 minuten gesprek. Toen ik thuis kwam had man dochter al in bad gedaan en naar bed gebracht. Ik ben naast dochter gaan liggen en zelf in slaap gevallen tot 00.30 en nu zit ik klaar wakker op de bank.
Waar kom jij vandaan? Wat een lange pauze hebben je kids om te eten in de middag voor daarna nog 1,5 uur school!
Barcelona. Ja klopt helaas hier een lange pauze (twee en een half uur)en daarna weer terug naar school.
Maandag Half 8 weg kinderen naar de opvang brengen. 18.30 thuis Mijn vriend heeft de kinderen opgehaald en hij heeft gekookt. Ik schuif zo aan tafel en dan eten we gezamelijk. Na het eten breng ik de jongste naar bed., de oudste gaat rond 8 uur op bed, meestal eerder als later. En rond 2100 uur lig ik er ook al in . Gister was dat om 20.00 uur al.
Gisteren: 6.30 opstaan, kinderen eten geven, tanden laten poetsen, aan laten kleden, zelf die dingen allemaal doen P )... Tassen voor school ingepakt. Vaatwasser uitgeruimd, was gedraaid, kat eten gegeven, kattenbak verschoond. Ritalin voor de hele week in medicijnendoosjes voor jongste dochter. 8.00 kinderen naar school brengen 9.00 terug, ravage woonkamer opgeruimd, vaatwasser ingeruimd, nog wat dingetjes in huis (weet niet meer wat) 10.00 tweede ontbijt op de bank met Netflix 11.00 naar bed, geslapen 13.30 lunch 14.00 weg om kinderen uit school te halen 14.30 kinderen klaar met school, wilden op schoolplein spelen 16.00 zo bevroren dat we écht naar huis gaan nu 16.20 thuis, tassen uitpakken. Spelletje gespeeld, voorgelezen 17.00 vertrokken naar mijn moeder 17.30 eten 18.15 kinderen onder de douche, tanden poetsen, pyjama's aan, boekje lezen 19.00 naar huis, kinderen slapen bij mijn moeder op maandag 19.15 kwartier niks 19.30 vertrokken naar koor 20.00 zingen 22.30 thuis, nog even rechtop in bed gezeten ivm maagzuur 23.00 slapen Nu heb ik meestal wel relaxtere dagen, mijn man is op maandag altijd weg. Normaal helpt hij in de ochtend sowieso mee en ga ik 's avonds eerder naar bed
Hier verlopen de doordeweekse dagen vrijwel hetzelfde. Di en do: 6u opstaan (mijn man en ik), klaarmaken, dingen doen zoals vaatwassers uitruimen, ontbijt maken, zoon uit bed halen en klaar maken voor kdv. Daar gaat hij om 7.30 heen (op di en do). Rond 18u 's avonds wordt hij opgehaald en zijn we beiden ook weer thuis. Dus op zich kunnen we redelijk op tijd eten en ligt hij altijd wel rond 19/19.30 in bed (als hij onder de douche moet dan doen we dat na ons eten, meestal rond 18.30. Zelf nog douchen enz dus rond 20.30 zitten we zelf ook en kijken we nog serie / film etc. Rond 22.30 gaan we naar bed. Ma en woe: Op ma past mijn moeder op en op woe is mijn man thuis dus dan verlopen de dagen wat relaxter omdat zoon de deur niet uit hoeft. En op vrijdag ben ik vrij.
Het lijken lange dagen hierboven en dat is ook wel zo, maar omdat wij het beiden 4 dagen doen is het wel te doen. Zeker straks na de verhuizing in het voorjaar: dan zit het kdv bij ons in de straat. Scheelt zo veel, wanneer je niet helemaal de auto hoeft te pakken om hem weg te brengen.. (spullen in en uitladen, autostoeltjes etc etc). Onze tassen en eten enz. maak ik de avond van tevoren al klaar.