Ik heb een abbonenment genomen op het maandblad kinderen omdat ze nu een leuke aanbieding hebben: 13 nummers van Kinderen met een buggy voor 67 euro. ( normaal kost de buggy alleen dit al ) Groetjes Leonie
heb net een abbo afgesloten maar dan met een geld korting. dusse ok best oke dus we kunnen lekker gaan lezen!
Heb de buggy net binnen gekregen en vind het echt een supermooi ding! ( moest dit ff kwijt zit hier namelijk alleen te glunderen!)
Waar vindt je de actie tweede blad gratis dan. Zit zelf op Zester te kijken, maar vind de actie niet. Kwebbel
Hij staat er gewoon bij.... Op de site Zester ga je naar het blad Kinderen en dan klik je op abonnement mét cadeau....en daar staat 'ie rechts bovenin. Bij Ouders van Nu andersom Idem Dito
Zie net dattie bij Ouders van Nu er niet meer bij staat (wat gek).....Bij een abonnement op Kinderen nog wel....het blad Ouders van Nu cadeau.
> Home > GEZIN > Ouders van Nu > Abonnement met cadeau > Home > GEZIN > Kinderen > Abonnement met cadeau Het lukt me niet om te linken....de link is te lang ofzo? Maar als je bovenstaande stappen volgt moet je er echt komen.........
Thanks. Ik deed die handelingen hiervoor ook, maar op één of andere manier linkte hij niet door. Nu wel. Kwebbel