Hoi De titel zegt t al. . ... niet meer en niet minder . ben nu 6 jaar bij mn huidige vriend . We hebben 2 kids. t is bij mij eigenlijk al 3 jaar niet heel veel meer. T gevoel is totaal verdwenen . .dit heeft best veel oorzaken . vriend intereseert zich totaal niet in dinfen die ik doe . is laks en denkt alleen aan zichzelf in mijn ogen . ik heb hem dit al een aantal x voorgelegd en ook gezegt dat ik het niet meer voel .....hij praat dan op een manier dat ik ga denken van : ach tja wat zeur ik eigenlijk. Ook zegt hij dat t overal t zelfde is dat je niet meer verliefd kan zijn na 6 jaar ..... terwijl ik toch echt bij vriendinnen zie dat t anders kan.. Nu is t dus zo dat ik iemand heb leten kennen die ik echt super vind . ik ben helemaal met mn hoofd in de wolken. ..... hij is lief en geeft me een super gevoel .hij geeft me de aandacht die ik al jaren niet gehad heb ...... Ik weet dat ik dit moet gaan vertellen maar hoe ?? En wanneer?? hoe zit t met de kids .t huis enzv . daar ben ik erg bang voor ...... ik denk ook dat als we geen kinderen hadden gehad dat t allang over zou zijn geweest. ..... Zijn hier ervarings deskundigen ??? Ppppffff zo moeilijk . wil hem ook geen pijn doen eigenlijk .
Kun je niet proberen om als laatste stap met je vriend relatietherapie te gaan doen? Je geeft aan dat je gevoel weg is maar verder kan ik uit je tekst niet opmaken dat er echt problemen tussen jullie zijn behalve dat de communicatie niet goed is? Door verliefdheid lijkt het leven met een ander altijd interessanter dan het leven met je huidige vriend. Wat als je voor die andere man gaat en na 3 jaar het gevoel weer weg is?
Ff een vraagje. Als het al 3 jaar niet meer goed voelt voor jou, waarom stop je dan wel met de pil. Is dat voor nog een kindje? Of gewoon geen hhormonen meer? Ik denk dat je 2 keuzes hebt. Of je houdt het voor je en doet er niks mee. Of je verteld het en gaan uit elkaar. Het vertellen zou ik wel doen voor er iets is gebeurt tussen jou en die ander.
Omdat je duidelijk in je banner hebt staan dat je bent gestopt me de pil??? dat zet je hier niet zomaar neer. Daar zit een reden achter.
Ik zou afstand nemen van die ander als ik jou was. Die ander heeft namelijk niks te maken met jouw relatie op het moment. Die was zonder die ander ook al niet zo best, als ik het zo lees. Dat er nu iemand anders langskomt is slechts een knullige timing. Eerst aan je relatie werken en kijken of die nog zin heeft, zonder je te focussen op die andere man. Als het niks wordt met je partner, kan je altijd nog rondkijken en misschien zie je die ander dan met heel andere ogen. Op dit moment lijkt alles bij een ander leuker en mooier, omdat je het nu simpelweg niet hebt.
Ik maak uit jou banner ook op dat jullie bezig zijn, waarom zou je er anders onder zetten dat je in maart gestopt bent met de pil? Ik denk dat je goed moet nadenken voordat je keuzes maakt. Verliefd zijn voelt heerlijk maar na een tijdje wordt dan echt wel minder en komt het met vlagen terug. Daarbij is het dan wel belangrijk dat je je wel blij bent om je man/ vriend te zien. Zoals altijd mooi gezegd wordt; het gras is altijd groener aan de andere kant. Misschien bedenken waarom je verliefd bent geworden op je man en dan met hem het gesprek aangaan. Niet alleen maar verwijten naar zijn hoofd slingeren maar ook de andere punten benoemen. Succes!
Als ik zo je post lees dan doen jullie beide niet veel moeite om jullie relatie te redden. Je wordt 1 keer verliefd en je wilt gelijk weg bij je vriend? Sorry ik vind dat wel heel makkelijk. Jullie hebben twee kinderen, ik zou nog echt door vechten voor jullie relatie. Je bent niets voor niets al zes jaar samen met deze man en jullie hebben twee prachtige kinderen samen. Ik neem aan dat je er niets voor niets hebt gekozen om met deze man kinderen te mogen krijgen. Waarom ben je in eerste instantie verliefd op hem geworden? Waarom wilde je juist met hem kinderen? Probeer dat gevoel weer terug te krijgen. Ga weer leuke dingen doen met zijn tweeën, ga desnoods in relatietherapie om weer goed met elkaar te communiceren. En ga niet blind achter je verliefdheid aan, het gras lijkt altijd groener aan de overkant, misschien is die nieuwe man wel helemaal niet zo leuk als hij lijkt en daarbij als je daar een relatie mee begint, daar zal je ook je ups en je downs mee krijgen, dat zal ook niet alleen maar rozengeur en maneschijn worden. Als ik zo je post lees is jullie relatie steeds verder naar beneden gegaan en is er niet echt meer geprobeerd om het weer goed te krijgen, een relatie is keihard werken, en moeite voor elkaar blijven doen, zeker met kinderen. Sorry als ik aanvallend overkomt, dat is zeker niet de bedoeling.
Ik zou eerst goed in je eigen relatie investeren. Ga eens kijken of een therapie jullie kan helpen. Het is heel makkelijk om gevoelens te krijgen voor iemand anders als diegene precies doet wat jij mist in jou relatie. Jullie hebben samen kinderen, dat zou voor mij een reden zijn om alles eraan te doen om de relatie te redden. Kijk eens naar "the love dare" komt uit de film Fireproof. Lijkt mij het minste wat je kan doen om te zorgen dat je gezin niet uit elkaar valt. En meteen weer aan de pil gaan, ookal hebben jullie geen sex.
Lastige situatie, ik vind wel dat je openingspost erg gevoelloos overkomt jegens je vriend, alsof je er in je hoofd al uit bent dat je er toch geen moeite meer in wilt stoppen en liever overstapt naar die nieuwe man? Volgens mij zit je in je hoofd alleen nog met het feit hoe je dingen geregeld moet krijgen omtrent de kinderen en het huis. Ik lees totaal niks positiefs over je vriend waardoor je misschien nog zou willen vechten voor je huidige relatie dus krijg niet het idee dat je dat wilt? Ja zeker is het spannend en leuk als er ineens een man in je leven komt die je alle aandacht geeft en je dat speciale gevoel weer geeft, dat vindt iedereen fijn maar laten we eerlijk zijn, ook die laat zijn vuile sokken soms slingeren en is niet altijd even lief en tactisch Dat je met de pil gestopt bent in Maart, tja, wie zijn wij om daar iets over te zeggen? Denk dat iedereen daar hier hetzelfde idee over heeft maar goed....dat is niet de reden dat je je dit topic hebt geopend dus denk niet dat dat erbij betrokken hoeft te worden.
Ik veroordeel je niet....probeer mee te denken. Wil je nog vechten voor je relatie? Nee? Dan zsm duidelijk zijn tegen je vriend en scheiding regelen. Denk er goed overna want je beslissing heeft grote gevolgen. Zo ja? Eerlijk zijn en afstand nemen van de persoon waar je verliefd op bent. Iedereen die meteen ts aanvalt:: Je kan het niet mooier maken dan het is... Als het over is is het over. Blijf nooit voor kinderen bij elkaar dat heeft echt geen zin....vroeg of laat breekt het je op. Maar dat is mijn mening.
Die verliefdheid voor die nieuwe man gaat op een gegeven moment ook weer over en dan.......op zoek naar de volgende? Probeer toch te vechten voor je relatie, uit elkaar kan altijd nog als echt niets helpt.
Ff snel tussendoor ben aan t werk. Ik ben gestop met de pil ivm hormonen en zijn niet bezig. ......we hebben al vaker gepraat maar t veranderd niet ..... 3 dagen en dan is t weer t zelfde .....hij doet helemaal niks als werken en savonds veel weg . Ik ben er gewoon klaar mee ......allang ik heb t vaak en genoeg geprobeerd en hij probeerd helemaal niks ..... t is niet zo dat ik iemand anders leuk vind ineens weg wil . Dit gevoel is al veel langer ...
Volgens mij heb je je keuze al gemaakt....laat het allemaal even berusten en dan kijk je in t nieuwe jaar weer verder.
Lastig.. Als je uit elkaar ga, dan ontkom je er niet aan om de ander pijn te doen.. In zou in elk geval niet in december beslissen om uit elkaar te gaan. Dat moet je jezelf en je gezin niet aan doen.. Ik zou proberen om voor jezelf alles eerst op een rijtje te zetten. Hoe wil je het straks gaan regelen? Kan je terecht bij familie met je kinderen of hij? Wat betreft de verliefdheid, denk je dat het wederzijds is? Is hij wel beschikbaar? Soms als je verliefd op een ander, ben je zelf ook gezelliger thuis. Dit kan ook wel eens een impuls geven aan je eigen relatie.. Maar dan moet je dit ook wel een goede kans geven. Probeer de komende weken wat meer te werken aan je relatie. Maak plannen om samen eruit te gaan. Doe de leuke dingen, die jullie samen deden zonder de kids.. Praat met elkaar..
Ik heb nog niet zo lang geleden ook zo'n topic geopend maar ik moet zeggen dat de verkoudheid weg is en de spanning ook als ik hem zie Voelt hij ook iets voor jou? Of kom het van een kant. En nooit bij elkaar blijven voor de kinderen dat heb ik zelf mee gemaakt bij mijn ouders en dat is helemaal niks