hoi dames, Ik hoop dat ik een beetje herkenning krijg en misschien wat goede tips om de maandelijkse periodes door te komen terwijl je kleine in de peuterpuberteit zit. Elke maand als ik ongesteld ben, ben ik niet te genieten! En dat is nog zacht uitgedrukt Het begint een aantal dagen voor de ongesteldheid t/m een paar dagen erna. nu zit Erik volop in de peuterpuberteit EN er komen weer een helehoop tandjes en kiezen door. Met als gevolg dat ie weer minimaal 6 keer per nacht wakker word en zelfs overdag maar maximaal 1 uurtje slaapt. Ik moet constant bij hem zijn, kan m'n kont niet keren of hij blert het uit! Mijn geduld is op! grrrr Daarbij komt het nog dat ik mega veel reumapijn heb en niks kan doen zonder enorme pijnen en heb behoorlijk wat ontstekingen in gewrichten. Maar de hormonen slaan alles. Jank om alles en niks. Word kwaad om alles en niks. Ik heb zero geduld met de kleine. Ik maak mijn man en mezelf gillend gek met mijn buien. Help! Hoe overleef ik deze hormoonperiodes?
och meid ik heb dat ook heel erg +dat ik nog moet ontzwangeren dus alles komt met elkaar youame kan me ook de bloed onder de nagels vandaan halen en altijd als ik ongesteld ben enz voel me dan ook heel vaak schuldig naar youame toe moet zeggen dat ik dat ook wel eens heb met dice als hij niet wil slapen of erg huilerig is tja een tip tel tot 10 als je het voelt aankomen vaak helpt het wel soms ook niet adem in door je neus en uit door je mond hahaah en ja hier maak ik mijn man ook gek hoor en dan zegt ie weer wat begin ik te huilen denk dat je er weinig aan kan doen hopen dat de hormonen ons met rust laten