na miskraam wanneer opnieuw zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chris amber, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chris amber

4 feb 2010
    64
    0
    0
    horeca
    Groningen
    heb net een miskraam gehad,nou eigenlijk zit ik er midden in dit is de 5e dag dat ik veel bloed verlies met stolsels.maar mijn vraag wanneer houdt het op met bloeden heb het helemaal gehad nu
    en wil dolgraag weer opnieuw zwanger worden van mijn 2ekindje
    kan iemand mij helpen?

2. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee. Ik vind het vreselijk voor je en wil je alleen maar heel veel sterkte wensen!

Hoop dat je snel opnieuw zwanger mag raken.

3. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hallo chris amber,

Heel erg naar voor je zo'n miskraam! Ik heb in november een miskraam gehad en het vloeien heeft bij mij 2 weken geduurd. 33 dagen na de 1e dag bloedverlies werd ik ongesteld.
    De verloskundige heeft mij ook het advies gegeven deze aftewachten. Je lichaam maakt zich dan nog een keer extra schoon en je hebt dan een beter idee hoever je in de zwangerschap bent.

Hoever in de zwangerschap was je? Ik was 6 weken. En ookal lijkt dat niet zover je had er al helemaal een idee bij dus het maakt het niet minder erg. Ik heb zelfs weken lang nog een gevoel gehad van zwangerschap. Ik was al 2 kilo aangekomen en de hormonen gierden door mijn lichaam. Totdat ik eindelijk ongesteld werd, toen werd het langzaamaan wat minder. Nu gaat het goed met me heb net weer een menstruatie achter de rug en gaan we deze ronde voor ons derde wondertje.

Ik wens je heel veel sterkte, geef het een plekje en probeer niet meteen zwanger te raken om dit te vergeten, ook dit is gebeurd met een reden denk ik, ookal maakt het dat niet minder moeilijk!

Liefs Lies

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb in november een miskraam gehad, ik zat nog maar in een heel vroeg stadium van de zwangerschap, het vloeien heeft bij mij een kleine week geduurd,

2 weken later heb ik d.m.v. ovulatie testen mijn eisprong gevonden deze was gewoon zoals hij normaal ook zou zijn, mijn cyclus ging dus gewoon weer als vanouds verder, en was dus ook na 2 weken weer zwanger

meid heel erg veel sterkte, ik hoop voor je dat je gauw stopt met vloeien en dat je ook gauw weer zwanger mag zijn !!

5. chris amber

4 feb 2010
    64
    0
    0
    horeca
    Groningen
    heey lies

ik was 4weken heen dus heel pril allemaal
    maar toch.. denken dat het wel goed kwam.
    maar niet begon met oud bloed toen werd het steeds erger toen kwam er vers bloed bij en dat is niet goed.
    had het nog nooit meegemaakt,en altijd maar denken overkomt mij niet.
    het was geen geplande zwangerschap, maar omdat mijn dochter ook al 5jr is dacht ik er moet gauw een spruitje bij.dus nu laat ik bewust de pil staan.en wachten tot de volgende menstruatie.

en bij jou heeft vloeien echt 2weken geduurd wat lang!
    ja je hebt wel gelijk je wordt natuurlijk wel extra schoon van binnen he
    we wachten rustig af
    het zal ook wel goed komen

liefs christel

6. chris amber

4 feb 2010
    64
    0
    0
    horeca
    Groningen
    hee mejojo

wat goed zeg na 2weken al weer zwanger gefeliciteerd
    mijn zwangerschap wat niet gepland.maar de volgende ronde laten mooi de pil staan en hopen dat ik snel zwanger wordt natuurlijk.en toch maakt het me wel allemaal onzeker stel dat het weer gebeurd maar niet te veel aan denken
    geniet van je zwangerschap!

liefs christel

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ja kan me voorstellen dat de angst erin zit dat je weer een mk krijgt mocht je hierna weer zwanger worden,
    je bent al bang wanneer je geen mk hebt gehad,en dan met mk ... dan word je wel even extra onzeker,

ik heb ondertussen 2 goede echo's gehad dus ik heb er vertrouwen in het genieten gaat helemaal goed komen,

ik hoop voor jou dat je gauw zwanger mag worden,en zorgeloos kunt gaan genieten :)
    heel veel sterkte met het verwerken van het verlies,

Liefss

8. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai
    Ik heb een curretage gehad bij 12 weken. Bij mij heeft het bloedden 3.5 week geduurt. de volgende cyclus was ik na 35 dagen 1 dag ongie geworden en nu hoop ik dat ik het niet meer wordt?!?!

9. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé meiden,

Ik ben nu ook nog aan het vloeien van mijn miskraam bij ca. 4 1/2 week. Ben nu 3 dagen aan het vloeien, maar het wordt al minder. Volgens mijn huisarts moet dat niet langer als een week duren, anders moet ik even langs komen. Typisch toch dat iedereen wat anders zegt.

Ze zei ook dat ik gewoon meteen weer aan de slag mag en niet eerst nog een menstruatie hoef af te wachten. Dus mejojo, ik hoop dat we net zoveel geluk mogen hebben als jullie.

Voor de rest veel sterkte en ik duim ook voor jullie op snel een (nieuw) wondertje.

10. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hoi chris amber wat naar voor je zeg ...en ik kan me voorstellen dat je denkt pff hoelang duurt dit.
    Ik heb ook 7 miskramen gehad en mijn ervaring is dat het bloeden ophoud als alles schoon is dus kan heel kort zijn of langer..bij mij was het iedere keer een andere ervaring, qua hoeveelheid bloed en stolsels en hoelang het duurde was ook steeds verschillend.
    Ook ik hoefde geen menstruatie af te wachten en mocht direkt weer verder klussen;):D.
    Dat je bang bent voor een volgende zwangerschap snap ik best, zoals je ziet ben ik nu 18weken zwanger en ik geloof het nog steeds niet:p....ik heb een angelsound gekocht en dat geeft mij enorm veel rust (dat ik gewoon ff het hartje kan luisteren).

Nou ik hoop voor jou dat het bloeden snel stopt en ik wens je heel veel sterkte en veel geluk met het "weer" zwanger worden.
    Liefs Helia.

Deel Deze Pagina