Ok dames, ik zit weer op mn NOD (vandaag is dag 29, alleen had ik vorige cyclus opeens 32 dagen dus ik durf niks te denken...) Ben vorige maand voor het eerst met ovulatietesten begonnen en bleek een late LH-piek te hebben, dag 16/17. Wel sex gehad uiteraard Alleen heb ik dus sinds gisteren gevoelige borsten. Beetje aan de bovenkant van de buitenzijde zeg maar. Niet extreem maar als ik erop druk is het niet echt fijn. De laatste keer dat ik gevoelige borsten had voor mn menstruatie is echt jaaaaaaaaaaaaren geleden. Herkent iemand dit? Ik hoop het weer zo maar heb ook wel verdere menstruatieverschijnselen dus heb geen hoge verwachtingen, vond die borsten alleen zo opvallend! Groetjes!
Tja.. het kan.. maar het kan net zo goed niet zo zijn.. Het kan zowel een voorbode op menstruatie zijn als op zwangerschap.. Alleen met een test komt er duidelijkheid denk ik
Nee helaas niet. Bij de laatste menstruatie voor mijn zwangerschap had ik meer pijn in mijn borsten als toen ik zwanger bleek te zijn. Je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden. Uiteraard hoop ik het natuurlijk stiekem wel voor je
Thanks voor jullie reacties, en natuurlijk hoop ik het ook. Had mezelf nog zo voorgenomen om er deze maand niet al teveel op te focussen maar zit nu alweer op ieder gevoel in mn lichaam te letten. Het wordt vanzelf duidelijk...