wat is dit??

Discussion in 'Na de bevalling' started by marietje, Dec 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marietje

marietje Bekend lid

Jan 24, 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo!!

Ik ben iets meer dan 5 weken geleden bevallen van onze zoon via een keizersnee. herstel gaat super, heb nergens last meer van. het enige wat ik sinds een paar dagen heb, zijn krampen en steken in of bij mn baarmoeder. verder vloei ik ook weer. niet zoals normaal bij een menstruatie, maar het is bruin. ruikt niet al te fris en zit ook heel veel slijm bij... is dit de eerste menstruatie of heeft dit nog met de keizersnee te maken? Of is het misschien iets anders??

2. lolliebol

lolliebol Bekend lid

Nov 15, 2012
    647
    0
    0
    Ik had ook de eerste 4 dagen van mijn eerste menstruatie echt alleen maar bruin, vies, slijmerig spul. Daarna nog 4 dagen hevig ongi en toen 2 dagen waarin het af nam.
    Voor nu zeg ik dus, heel normaal. Houd het in de gaten en als je het echt niet vertrouwd even langs de huisarts :)

3. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Ik zou het goed in de gaten houden als ik jou aas. Zodra het meer gaat ruiken of koorts krijgt kan t endometritis zijn. Kan natuurlijk ook je gewone menstruatie zijn.

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Als het niet fris ruikt zou het kunnen dat er een stukje placenta achter is gebleven.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Als het goed is dan heb je met 6 weken de na controle toch? Dit dan bespreekbaar maken!

Share This Page