Ik kan er geen kaas van maken...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mykelti, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik weet niet wat ik precies met deze post wil. Denk even van me af schrijven, want niemand kan binnenin mij kijken, maar wil dus gewoon even mijn verhaal kwijt. Misschien herkent iemand iets...

Vorig jaar maart hadden we na 9 maanden eindelijk een posi test in handen, maar eind april bleek het vruchtje geen kloppend hartje te hebben en moest ik gecurreteerd worden. De cyclus van jan was erg lang en eindigde in een paar vage menstruatieachtige dagen met wat bruin/donkerrood verlies. De hele korte opvolgende cyclus heb ik wat rozeverlies gehad rond dag 24 en op dag 28 posi getest.
    Ik tempte toen niet en deed geen ovutesten. Het is dan ook niet bekend of ik de eerste lange of de tweede cyclus zwanger ben geworden, want het vruchtje groeide niet goed.

Helaas het hele jaar verder niets...met tempen en ovutesten. Gewoon redelijk nette cycli van 32/33 dagen met af en toe een wat langere of kortere, maar LF gewoon 13 dagen.

Deze ronde (het is weer jan ;):D) een ei voor een cyclus van zo'n 32/33 dagen, maar mijn LF is nu al 16 dagen en nog geen bloed te zien.

Dag 29: hele avond heel veel last van buik, rug en liezen
    Dag 30: na ontlasting een veegje slijm met een bloedje erin
    Dag 31 t/m nu: krampen in mijn darmen, benen en onderrug. Beetje brak, keelpijn en spierpijn, maar geen griep ofzo
    Dag 33: 's avonds wat bruinverlies aan een wc papiertje
    Dag 34/35: een vochtig gevoel, maar niets in maandverband, maar aan wc papier soms beetje lichtgekleurd witverlies
    Vanmorgen: alleen witverlies

Mijn temp blijft, na een paar dagen rommelen, nu weer hoog.
    De kramp blijft, hoog in mijn darmen. Normaal heb ik dit een/twee dagen, dan diarree en daarna ongi.

Met de vorige zwangerschap had ik ook slijmverlies met een heel licht kleurtje. Helaas is dat niet goed afgelopen.

Overigens op dag 30,32 en 35 getest, maar helaas negatief.
    Heb verder ook weinig klachten, buiten mijn darmen die pijn doen en af en toe aan de diarree zijn...borsten zijn behoorlijk beurs, maar verder geen zere tepels ofzo.

Lang verhaal, maar mss kan iemand er kaas van maken. Bedankt iig voor het lezen! :)

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Moeilijk hoor, ik zou zelf zeggen na een positieve test is het pas zeker. Ik durf er verder geen uitspraken over te doen. Maar ik hoop voor je dat het nu eindelijk echt raak is.

3. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja; ik ben het ook eens met Jo85.
    En omdat je nu al een jaar (of langer?) bezig bent zou ik misschien toch maar langs de huisarts gaan. Misschien kan je dan ook een bloedtest krijgen om voor nu uit te sluiten of je misschien (hopelijk) zwanger bent.
    Sterkte en succes!

4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Da's inderdaad een moeilijke. Maar een bezoek aan de huisarts kan je uitsluitsel geven en hij/zij kan je ook doorverwijzen naar de gyn als je dat wilt. Veel sterkte en succes meid!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lieve mykelti.. je moet ook geen kaas maken maar.. :p

btw: we hebben morgen een feestje! ok beloofd??';)

6. C78

C78 Niet meer actief

Ik zeg ook... het zijn allemaal voortekenen voor een leuk feestje :D

7. Nog even over je kaartje: als je ei idd op dag 22 is geweest, dan ben je nu op 14DPO.. en dan zou je NOD nog niet zijn. Hoop dat je gauw posi mag testen meid :)

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nou, dames, het is nog pril, maar dan toch de KV. Binnen 5 minuten, roze en even breed... :D

9. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Was je daarom zo vroeg wakker? :)

Ik zie een streepje hoor!

Gefeliciteerd!

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Thanx!
    Was niet mijn keuze...kon niet in slaap komen, dus pas rond 12 in slaap en daarna om 2.30 uur klaarwakker. Ben aan de diarree, dus kon ook niet even lekker blijven liggen...;):D

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    My god idd vroeg gedaan.. hihi maar ehhhh ik zie ook duidelijk streep hoor meid!!!! Je kan als je daat behoefte aan hebt een digi van ClearBlue doen... die geeft in woorden en met indicatie (hoe lang).

xxx

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    *haalt de slingers en balonnen te voorschijn..
    Wie wil er een glaasje prik?
    Stukje taart?*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    MYKELTI IS ZWANGER

(sorry voor de caps.. maar op feestjes mag je gillen:p)

13. Jade86

Jade86 Bekend lid

Jeeeeuj!!!!! Heel goed! Gefeliciteerd meid! Lekker feestje vieren!

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hey, wat goed. Gefeli!

15. Jaa wat goed zeg, gefeliciteerd!!!

16. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeh wat goed zeg!!!!
    Gefeliciteerd hoor; ik zie ook een streep!

Deel Deze Pagina