maandje pauze ivm december maand

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jantje09, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik kan het toch niet laten om te reageren, omdat ons zoontje in december geboren is hebben we toen we voor een 2e kindje gingen de eerste maand maart overgeslagen, we waren toen pas een paar maanden bezig en hadden het al druk met een dreumes.
    Nu zijn we ondertussen 2 jaar verder en met de 3e IUI poging bezig en hoop ik echt met heel mijn hart dat het raak zal zijn en kan het me echt geen f... meer schelen of het dan december wordt en misschien zelfs op de verjaardag van mijn zoontje, ik hoop alleen maar dat er snel een einde komt aan die MMM.

2. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens, situaties kunnen veranderen, ook de vruchtbaarheid van mij of mijn man. Ik was sinds oktober/december '09 bezig om zwanger te worden van een derde, dat ging niet 1,2,3, zoals bij mijn eerste twee, daar was ik beide keren in ronde 1 zwanger. Ik wordt ouder en blijkbaar ook minder vruchtbaar.. en toch neem ik een pauze van 3 maanden! Iedereen kan zn mening daarover hebben, maar dat interesseert mij echt niet, want het is mijn leven, mijn keuze en ook die van mijn man. En als het niet lukt, dan ga ik niet klagen, want ik ben al gezegend met twee kinderen.
    Zou het om mijn eerste gaan, dan zou ik nu wel anders piepen, maar dat is nu niet het geval ;)

Maar helemaal mee eens, dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is.. ook niet als het gaat om 2e, 3e of zoveelste kindje..

De tijd zal het zeggen...

3. Seth

Seth Niet meer actief

Tja helaas ben jij zo iemand, waar ik dus in mn eerdere berichtje hier op doelde...:(
    niets is vanzelfsprekend...... en zeker zwanger worden niet...

hoop dat je snel aantelt.... ennuhh twee kindjes dicht bij elkaar jarig heeft ook zn voordelen hoor... zoon is van 10-1 dochter van 13-1...

Zelf ben ik tegelijk met mn broer (3 jaar ouder) en oma jarig... op
    3-9...... en nu 6-9 uitgerekend...:)

duim voor je.... (en voor de anderen.)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zou willen dat ik in december een kindje kreeg......

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Id liesben dat zal ik ook wel graag willen.
    Maar helaas lieve koekjes worden er nog steeds niet gebakken.

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik ook!
    Waar kan ik tekenen? :p

7. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een!! Ik denk dat ons kindje er wel tegen bestand is dat hij/zij in december jarig is, lekker belangrijk.

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik denk dat de dames die inderdaad een maandje overslaan "omdat het december is", wanneer ze over 5 jaar nog altijd niet zwanger zijn, daar vast anders over gaan denken!

Echt, al komt het op 1 januari om 00.00 uur, op mijn eigen verjaardag of op Koninginnedag, het interesseert me geen fl*kker, áls het er maar ooit komt!

9. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Sorry, ik kan het niet laten.... iedereen zijn eigen mening natuurlijk... Maar een kindje KRIJG je en wat zou ik dankbaar zijn om zelfs in de december maand een kindje te mogen krijgen. Ik heb mijn eerste zoontje via icsi gekregen, mijn tweede zwangerschap liep uit op een doodgeboren kindje op 38 weken zwangerschap en half februari kreeg ik een miskraam... Dus ieder wat hij wil...maar ik ben dankbaar met een kindje wat erbij komt en op wat voor dag hij/zij geboren wordt, maakt me niets uit. Het kind zal er zelf ook vast niets aan overhouden.

1 ding heb ik wel geleerd: een kindje kun je niet plannen, je moet maar afwachten wanneer het gegund is om een kindje bij je te mogen hebben.

Iedereen heel veel succes met zwanger raken.

Deel Deze Pagina